26 Οκτ 2017

Και αν αγαπώ έναν άνδρα...


Και αν εγώ αγαπώ έναν άνδρα 
για την ομορφιά της ματιάς του
πως θα πληγωθώ;

και αν του μιλώ και ένα χαμόγελο 
φωτίζει την ματιά μου
εγώ πως θα πληγωθώ;

και αν μυστικά τού στέλνω μέσα στην νύχτα
να του κρατάνε συντροφιά τα όνειρα μου 
εγώ πως θα πληγωθώ; Ι.Γ

Σοφία ΝτρέκουΙφιγένεια, Η νύχτα μεταμορφωμένη σε κόκκινο τριαντάφυλλο, αναμιγνύει τη προσμονή και την έκπληξη αφαιρώντας αργά, νωχελικά τις σκιές του φοβικού πύργου που χτίσαμε για να προχωρήσει στο Σταυροδρόμι προς το Απέραντο Γαλάζιο του Ουράνιου Μονοπατιού σαν κοιτώ τα μελαγχολικά, βαθειά σου μάτια. www.sophia-ntrekou.gr/o-thorivos-tis-agapis · 30 Οκτωβρίου 2015 στις 2:19 μ.μ.


  Σοφία Ντρέκου ✰..¸✰.¸ ¸.✰…

ιφιγένεια γεωργιάδου: Σοφίας αέναον !!! Σε ευχαριστώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.