1 Σεπ 2017

Εκείνο τον καυτό λόγο τον προσωπικό...


Μόνο εσύ απαλαίνεις το πόνο
με τόση τρυφερότητα... 
σταθερό τόνο στην φωνή...

προσεύχομαι για την υγεία σου
Να είσαι πάντα καλά...

Να με πειράζεις να μου μιλάς...
Να με τρελαίνεις να με μεθάς
Με ένα δικό σου μοναδικό τρόπο

Και εγώ να μιλάω 
τα τόσα παράδοξα 
της σκέψης και του νού.

Γεννήματα ενισχυτικά 
των καθημερινών παραδοξοτήτων.

Μιας πραγματικότητας 
που μας προσπερνά.

Εμείς αθώοι αφελείς
Την βιώνουμε
 με τον δικό μας
 αποσαφηνιστικό
Συντροφικά ενισχυτικό
Αγαπησιάρικο τρόπο.

Πόσο θέλω να μου μιλάς 
στα όνειρα σου να με κρατάς.

Με το ξεχωριστό δικό σου 
ερωτικό τρόπο.

Αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που ζώ...
ένα συναίσθημα
Αναμένο ζωντανό
Κοντά στον δικό σου πόθο.

Όλα μοιάζουνε απλά 
να λειτουργούν φυσιολογικά.

Όσο ακούω μια φωνή 
γνώριμη και ζεστή.

Να αφηγείται μιας ζωής
 τα καθημερινά τα κοντινά 
τα μακρυνά 

Πολλές φορές παράξενα
 αντιφατικά 
προσωπικά σου γεγονότα.

Θα είμαι εδώ και εγώ 
για να μιλώ 
Με πάθος 
με ενθουσιασμό.

Θα προσαρμόζομαι
 όσο μπορώ

Σε ότι αισθάνομαι 
και αναπολώ

Να ζώ... σαν ξένη
μια πρωτόγνωρη οικειότητα.

Λίγο λυπάμαι...
ίσως να μην προλάβω 
να σου πώ.

Εκείνο τον καυτό λόγο
 τον προσωπικό
Που αποφεύγω

να μην εκτεθώ 
στον ηλεκτρονικό
 τόπο
που κυκλοφορώ

επιδιώκοντας να λειτουργώ
σαν μια ζωή που αληθινά

μιλά και ανασαίνει...Ι.Γ

Ιφιγένεια Γεωργιάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.