7 Ιαν 2024

all of polyphia's rhythmic choices throughout the entire song previously, making it a cohesive concepted masterpiece.

 Memento mori is a Latin phrase that means

 “remember that you will die”.

 It is meant to remind you of your own mortality,

 and of the brevity and fragility 

of human life.

POLYPHIA - THE MOST HATED (FULL ALBUM) (youtube.com)

(6) Polyphia | Remember That You Will Die - YouTube

Polyphia - Live Full Set 10-20-2023 (Remember That You Will Die Tour - Royal Oak, Michigan) (youtube.com)

Speaking on Polyphia’s 2022 album, Henson explained why Polyphia chose to use the English translation of Memento Mori for the title.

“When we looked up what the Latin phrase [Memento Mori] meant, we were like, holy shit, that’s hard as fuck. The nice thing about that phrase is that every word is a common word, and because of that, they’re very powerful … It makes for really good boldness. I saw someone tweet today — they took a screenshot of their Spotify and I guess Spotify had placed our album on their front page and it said, ‘Good morning. Remember That You Will Die.’ Their tweet was something along the lines of, 'Polyphia is sending me really cryptic messages this morning.'”



Read More: Polyphia's 'Playing God' Is the 2022 Song of the Year | https://loudwire.com/polyphia-playing-god-2022-song-of-the-year-tim-henson-interview/?utm_source=tsmclip&utm_medium=referral


Polyphia - Playing God (Official Music Video) (youtube.com)


memento mori
Είμαι όλα μέσα
Δεν θα μπορούσα ποτέ να σε ξεχάσω αν πέφτεις
Θα είμαι εδώ και θα περιμένω να σε πιάσω
Είμαι όλα μέσα
Δεν θα μπορούσα ποτέ να σε ξεχάσω αν πέφτεις
Ξέρω ότι σου το είπα ήδη
Δεν θα το ξαναπώ
Θα είμαι αυτός που θα σε κρατήσει
Θα είσαι ο μοναδικός μου φίλος
Polyphia 4-6 Indianapolis (youtube.com)
Θα τα κάνω όλα αξίζει τον κόπο
Και οι δύο γνωρίζουμε ότι η ζωή πρέπει να τελειώσει
Ας ενεργήσουμε σαν η αγάπη να διαρκεί για πάντα
Θα μπορούσαμε και οι δύο να προσποιηθούμε
Θα είμαι εδώ και θα στέκομαι δίπλα σου
Όταν νιώθεις πεσμένος και έξω
Θέλω πάντα το καλύτερο για σένα
Θα είμαι πάντα εδώ
Polyphia - Live in Singapore 2019 Guitar Masterclass (youtube.com)
Θα είμαι εδώ και θα στέκομαι δίπλα σου
Ελπίζω να ξέρεις ότι είμαι περήφανος
Και αν φύγω πριν το κάνεις
Απλά ακούστε τον ήχο
Της φωνής μου που σου τραγουδάει αυτό το τραγούδι
Δεν θα σε απογοητεύσω ποτέ
Θέλω να το δω αυτό
Και αν δεν είμαι γύρω
Θα είμαι ακόμα εκεί μαζί σου
Θα είμαι πάντα μια καρδιά που χτυπάει μακριά
Ξέρω ότι σου το είπα ήδη
Δεν θα το ξαναπώ
Θα είμαι αυτός που θα σε κρατήσει
Θα είσαι ο μοναδικός μου φίλος
Θα τα κάνω όλα αξίζει τον κόπο
Και οι δύο γνωρίζουμε ότι η ζωή πρέπει να τελειώσει
Ας ενεργήσουμε σαν η αγάπη να διαρκεί για πάντα
Θα μπορούσαμε και οι δύο να προσποιηθούμε
Είμαι όλα μέσα
Δεν θα μπορούσα ποτέ να σε ξεχάσω αν πέφτεις
Θα είμαι εδώ και θα περιμένω να σε πιάσω
Είμαι όλα μέσα
Δεν θα μπορούσα ποτέ να σε ξεχάσω αν πέφτεις
Θα είμαι εδώ και θα στέκομαι δίπλα σου
Όταν νιώθεις πεσμένος και έξω
Θέλω πάντα το καλύτερο για σένα
Θα είμαι πάντα εδώ
Θα είμαι εδώ και θα στέκομαι δίπλα σου
Ελπίζω να ξέρεις ότι είμαι περήφανος
Και αν φύγω πριν το κάνεις
Απλά ακούστε τον ήχο
Της φωνής μου που σου τραγουδάει αυτό το τραγούδι
Δεν θα σε απογοητεύσω ποτέ
Θέλω να το δω αυτό
Και αν δεν είμαι γύρω
Θα είμαι ακόμα εκεί μαζί σου
Θα είμαι πάντα μια καρδιά που χτυπάει μακριά
Εμφάνιση αρχικού
Συνθέτες: Luke Holland, Paul Judge, Scott Lepage, Stephen Feigenbaum, Clay Aeschliman, Clay Gober, Tim Henson, Nolan John Santana. 
bloodbath
Μέρα με τη μέρα
Τα χέρια φτάνουν στη σωτηρία
Θα ηγηθώ της παρέλασης
Δες με και περίμενε
Σε ένιωσα να φεύγεις
Τα μάτια σου με εξαπάτησαν
Με άφησες να αιμορραγώ
Στον Κήπο της Εδέμ
Διαυγής
Βίαιη κίνηση
Απελευθερώστε το κεφάλι σας
Πιστεύω ότι είσαι ο επόμενος
Είναι μέσα στο κεφάλι σου
Όπου δημιουργείτε τον δικό σας πόλεμο
Μια ακόμη διέξοδος από εδώ
Φοβάμαι ότι δεν ξέρω
Φοβάμαι ότι δεν ξέρω
Έχω γίνει τόσο απέραντος, άδειος
Ανίερο ον γεμάτο με γαμημένο μίσος
Αλληλεπιδράστε μέσα στη σκηνή σας
Ενώ βάζεις φωτιά σε ό,τι βλέπεις
Σε ένιωσα να φεύγεις
Τα μάτια σου με εξαπάτησαν
Με άφησες να αιμορραγώ
Στον Κήπο της Εδέμ
Και κάτι ακόμα
Αν πρέπει όλα να υποχωρήσουν
Κατάργηση του ονόματός σας
Δώστε τις υποσχέσεις σας
Είναι μέσα στο κεφάλι σου
Όπου δημιουργείτε τον δικό σας πόλεμο
Μια τελευταία διέξοδος από αυτό
Φοβάμαι ότι δεν ξέρω
(Γνωρίζω-γνωρίζω-γνωρίζω-γνωρίζω, έι)
Φοβάμαι ότι δεν ξέρω
(Γνωρίζω-γνωρίζω-γνωρίζω-γνωρίζω, έι)
Εμφάνιση αρχικού
Συνθέτες: Aaron Jennings, Paul Judge, Scott Lepage, Clay Aeschliman, Clay Gober, Tim Henson, Camilo Wong Moreno. Μόνο για μη εμπορική χρήση.
Ανοίγοντας το νέο δίσκο σαν πρελούδιο, το κομμάτι Genesis feat. (Brasstracks), 
ξεκινά με γωνιότητα(angularity) και μια οριζόντια εισαγωγή που κυριαρχείται από το μπάσο και λέει πολύ λίγα όσον αφορά τον σκοπό και την επιδιωκόμενη σκηνοθεσία. Η ανάδευση ενός πολύτιμου πράγματος προσκαλεί μια κορεσμένη ανάμειξη riffs και νεφελώδους σύγχυσης που γρήγορα εγκαθίσταται σε ένα συγκεκριμένο reggae/ska είδος ρυθμικής βάσης - σκεφτείτε "στο αισιόδοξο" και "χαρούμενο" στο οποίο η μπάντα προσαρμόζεται με πειθαρχία και ψυχραιμία. Με όλα τα μέλη να σφυρηλατούν τον εαυτό τους και την ορχηστρική τους παρουσία στις μουσικές προθέσεις των Brasstracks και τις τζαμαϊκανές swing οικολογίες, το κομμάτι είναι γραμμένο με τρόπο που κεντράρει τα πνευστά και κάνει το γεγονός ότι αυτός είναι ο νέος δίσκος της Polyphia μια στιγμιαία δεύτερη σκέψη. Είναι πλούσια πλούσια με μια ζεστασιά που λιώνει στον τόνο της και σηματοδοτεί στον ακροατή ότι αυτό το ταξίδι θα είναι απρόβλεπτο και εξεταστικό για όλο τον ενδιάμεσο χώρο, χωρίς να αφήνει καμία επιρροή / περιοχή είτε μεγαλοπρεπή είτε μικρή.
Η δεύτερη σύνθεση, Playing God, 
έρχεται σαν μια απόδοση του Al Di Meola κάποιου μυστηριώδους, ξεχασμένου κλασικού κομματιού σε στυλ σονάτας για βιολί που περιβάλλει μια πιο φλαμένκο προσωπικότητα με μετα-τσιγγάνικη-λατινική σπουδή. Είναι άμεση, virtuous και δεν χάνει ούτε στιγμή κρύβοντας τον εαυτό της, αλλά περήφανα υπάρχει με έναν τύπο αξιαγάπητης αλαζονείας στο πρόσωπό σας. Οι φράσεις και οι κιθάρες χορεύουν σε ένα γυριστικό σπάγκο gyratory twine σαν να ξεκινούν και να τελειώνουν ο ένας τα ρεύματα εκρηκτικού μουσικού c του άλλου Ρεύματα εκρηκτικής μουσικής χορογραφίας τόσο εγγενώς που είναι δύσκολο να ακούσεις τον διαχωρισμό. Ακόμα και η ίδια η σιωπή συμβάλλει κάπως, τραγουδώντας το προγονικό της τραγούδι. 
Ο Tim Henderson στην κιθάρα με νάιλον χορδές προσθέτει σε μια αυθεντικότητα μέσα σε ένα τόσο τεχνικά ισορροπημένο και γρήγορο παίξιμο. Συγκρατημένο και μουσικά συνδεδεμένο αποκλειστικά με το αρχικό του θέμα, το κομμάτι είναι ένα μάθημα ωριμότητας μέσα στη νεανική πληθωρικότητα 
Ο ντράμερ και ο μπασίστας έχουν μια πιο σκοτεινή αντίθεση του τεμαχισμού του metal καθώς υφαίνουν πιο αδιαφανείς αποχρώσεις της μουσικής εικονογραφίας στο οργανικό και ακατέργαστο μουσικό υλικό. Μια αρχαία γλώσσα μέσα στην ίδια τη σάρκα καλείται και τίθεται σε εφαρμογή, καθώς αυτή η υψηλού επιπέδου καλλιτεχνία μιλάει μέσα στο τελετουργικό, σαν να προέρχεται από μια διάλεκτο τραγουδιού/ήχου που μπορεί να τραβήξει για πάντα με και χωρίς άπειρο, και δεν μπορεί ποτέ να σβηστεί.
Πραγματικά ηχητική φωτιά ψυχής, αυτή η νευρογενής μορφή τέχνης φτάνει σε ηλύσια ύψη από τη δική της αντανακλώμενη τελειότητα, που λάμπει σε μια πρισματική έκρηξη διάσπασης. Με άλλα λόγια, το μουσικό κουτί του Θεού το παίζει αυτό πριν κοιμηθεί κάθε βράδυ. Αλλά σε τι ξυπνάει; 
Ίσως, είναι το κατόρθωμα του Audacity.
 Anomalie - η τρίτη δόση αυτού του νέου και λαμπρού δίσκου. Αυτό το τραγούδι είναι περισσότερο στη σφαίρα του sextuplet trap drum soloing σε glitchy γρήγορο ρυθμό sextuples και 32th νότα σόλο κιθάρας. Ξεκινά σε ένα αφιέρωμα στο βιντεοπαιχνίδι Sonic the Hedgehog που εξατομικεύεται στη νεωτερικότητα αποφεύγοντας τις στροφές boomer. Ο Θεός αντιπαθεί τις στροφές boomer, εκτός ίσως από το The Bends γιατί είναι ερπυσμός... Ω περίμενε! δεν ήταν αυτός ο Πάμπλο; Τα χρήματα του Πάμπλο;
Στη συνέχεια, το τραγούδι ξεκινά τη λειτουργία υπεραγωγού του ως σφυρί, φιλί με τσεκούρι τύπου Fender Rhodes που ακούγεται σόλο ωδές στους Gary Husbands και Chick Coreas. 
Το τραγούδι 4, Reverie,
 ακολουθεί σε σουίτα με ένα άλλο glitchy fusion Jazz συναντά την EDM μέσα από το φακό του μυαλού ενός metal κιθαρίστα που μελέτησε την κλασική εκπαίδευση τύπου vibe που τα τύμπανα φράζουν πάνω από την προσθήκη συγκοπής και την προφορά των επιτυχιών κάνοντας μεγαλύτερο αντίκτυπο και ισχυρότερη ρυθμική δομή στο χρόνο. Αυτό το τραγούδι, αν και χαοτικό, τυλίγει το με σαφήνεια και θεϊκή ακρίβεια βρίσκοντας τάξη μέσα σε τόσο πυκνά και πολύπλοκα ηχητικά αντικείμενα. 
Παρουσιάζει φωτεινούς προσβεβλημένους τόνους που δεν διαφέρουν από το Sleepy Tea του Chon, με αναλογία χορδής προς σόλο που ονομάζεται ακριβώς στο Newborn Sun. Οι κύριες γραμμές έρχονται σε ύπαρξη πολύ σαν προφορική λέξη και κάνουν παραλληλισμούς με την ποπ μουσική και τις φράσεις τραγουδιστών υψηλού επιπέδου.  
 Οδηγεί τέλεια στο τραγούδι 5 - ABC feat. Sophia Black, 
ένα τραγούδι γενιάς z τύπου k-pop που έχει την ίδια ποπ κίνηση υψηλού επιπέδου με το Swift Shake It Off του Taylor, προσθέτοντας ταυτόχρονα τεχνικές διακοσμήσεις κιθάρας και ταυτόχρονα πολυεπίπεδη γραμμή που τραγουδιέται πάνω από μια ασταθή ακολουθία φράσεων που δημιουργούν έναν περίπλοκο κύκλο. Ακόμα και κατά τη διάρκεια των ορχηστρικών στίχων, μπορεί κανείς να ακούσει τις κιθάρες και τα τύμπανα να υπονοούν την προηγούμενη παρουσία των στίχων σαν να αποτυπώνονται τώρα και εκεί, για πάντα. Η χρήση φωνητικών ήταν πάντα ένα χρήσιμο εργαλείο στη μουσική της Λατινικής και της Ανατολικής Ινδίας και η Polyphia επιδεικνύει τέτοια μεγαλοπρέπεια, όπως θρύλοι όπως ο Steve Smith και η εκπαιδευτική μπάντα του Frank Gambale, Vital Information. Η τζαζ συναντά την υψηλή μόδα με ακραία ποπ εγκυρότητα και glitchy σκηνικά μουσικά συγκρουόμενων υφών δημιουργώντας το νέο μουσικό είδος: nerd pop
6. Memento Mori feat. 
Το Killstation είναι ένα ανθεμικό κομμάτι που έχει επηρεάσει την αυτόματη ρύθμιση αργού emo rap με προσωπικότητα lil και ένα παιδικό σύμπλεγμα wannabe Cudi. Το τραγούδι δεν είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο και φαίνεται να είναι ελλιπές για τα δεδομένα της Πολυφίας. Διόρθωσαν την κακώς πλεκτή ατμόσφαιρα του ράπερ με ένα djent instrumental outro που χτυπά χρησιμοποιώντας αρμονικές νότες που όλοι αγαπάμε.
7. Fuck Around and Find Out feat. $not 
Είναι μια σύνθεση trap rap sextuplet με εφέ slowcore emo rap φωνητικά και προσωπικότητα τύπου reggaeton. Δεν είναι λιπαρό ή γκάνγκστερ ούτε φέρει κανένα είδος δύναμης του δρόμου ή j Dilla swagger. Δεν είναι καλό. Όχι για τους οπαδούς της πραγματικής ραπ, καθώς το όνομα πρέπει να είναι ειρωνικό ή μεγάλη αποτυχία. Δεν είναι οπαδός αυτού του $not χαρακτήρα. Τρομερή ροή στα αυτιά μου. 
Η 8η περικοπή σε αυτόν τον δίσκο είναι μια απαραίτητη ανατροπή. Το All Falls Apart 
είναι ένα ιντερλούδιο που λειτουργεί σαν να πλένεται  από το $not και το παιδί του Killstation τύπου laroi cringe. Η μουσική αίματος δεν είναι μεγάλη. 
Ο 9ος σταθμός αυτού του ταξιδιού, το Neurotica,
 κάνει κάποιον χαρούμενο που κόλλησε με αυτόν τον δίσκο, καθώς επιστρέφει στη fusion κιθάρα master action μουσική με ζώνη αγνότητας, όπως είναι το σήμα κατατεθέν της Polyphia. Η τηλεκίνηση, ο αυνανισμός ή η αποχή κατοικεί. Εσείς αποφασίζετε... Το τραγούδι έχει πραγματικά ντοπέ φιδίσια τρεξίματα, καθώς και αντίθετο χρόνο και συγκοπτόμενους ρυθμούς. Η εξάδυμη βάση του αναχωρεί ακόμη και μερικές φορές καθώς η μπάντα κάμπτει το χωροχρόνο σε διαμορφώσεις. Το tuplet swing είναι τόσο τέλειο που γίνεται σχεδόν βαρετό εδώ, σαν να μην υπάρχει πουθενά η μελωδία του καιρού και αφήνει μια επιπεδότητα ακόμη και ανάμεσα στο ενάρετο παίξιμο. Λείπει ο παράγοντας καινοτομίας ή η προσθήκη σε αυτό που έχει καθιερωθεί ως Πολύφια. Είναι ένα υπέροχο τραγούδι, αλλά χρειαζόταν μια επιπλέον μουσική οικολογία ή αλλαγή.Ίσως δεν έχετε αρκετό μπάσο; Αυτό, ως δεύτερο κομμάτι, θα είχε περισσότερο νόημα ως πρωταρχική φύση του να εξελιχθεί αργότερα από μουσικά περιβάλλοντα και την ανθρώπινη ικανότητα προσαρμογής. Αυτό το τραγούδι χρειαζόταν ένα έντονο σόλο ντραμς, οπότε εκεί έξω και επιδεικτικά πήρε τις κιθάρες για μια στιγμή. Εκείνη η στιγμή αναμενόταν και υπονοούνταν, αλλά δεν παραδόθηκε. Ακούγοντας σαν ένα τρίο κιθάρας ζωντανά στο Σαν Φρανσίσκο από την αρχή, 
Chimera feat. Lil West, 
φέρνει το αυτί πίσω στη σοφιστεία και τους σοβαρούς τόνους της δημιουργίας. Αυτό  Ωστόσο, αυτό το λατινικό κλασικό παίξιμο τάστου ξαφνικά περνά μέσα από μια μηχανή θραυστήρα, καθώς κάθε μέλος της Polyphia παίρνει αβίαστα το ρόλο του στην εξίσωση των αποτελεσμάτων. Είναι άγριο το πώς η μπάντα μπορεί να λειτουργήσει ως σφάλμα του κεντρικού νευρικού συστήματος σε μία μονάδα σε όλη τη σκέψη και τη δράση. Είναι περισσότερο ένας τεχνολογικός θάνατος emo djent EDMish παράδοση παρά σύντηξη και πραγματικά πηγαίνει σε πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις ταυτόχρονα 
Το απροσδόκητο Midwestern emo τραγούδι 11, γνωστό και ως Bloodbath feat. Chino Moreno, 
δίνει κάτι επιπλέον ενώ δείχνει πραγματικά πόσο έχει μεγαλώσει ο μπασίστας. Κατά τη διάρκεια όλου αυτού του δίσκου, έχει καταθέσει κάθε τεχνική και σύστημα μπάσου στο παιχνίδι, ενώ πραγματικά τηρεί τη φιλοσοφία της Polyphia ότι το λιγότερο είναι περισσότερο μέχρι το περισσότερο να είναι περισσότερο, αλλά μόνο αν το λιγότερο είναι περισσότερο για εσάς στη συνέχεια, καθώς το παιχνίδι των μουσικών καρεκλών συνεχίζεται. Πάπια πάπια χήνα σκατά. Με ένα πολύ απόλυτο φινάλε, το άλμπουμ πιο κοντά 
Ego Death feat. Steve Vai, 
ξεκινά από το δικό του ξεκίνημα - αφήνοντας τον ακροατή να καθίσει για ένα δευτερόλεπτο καθώς 80 ανθεμικές ροκ εισαγωγές εισάγονται στην ύπαρξη. Από το πουθενά, μια υπαρξιακή πύλη ανοίγει σε ένα πολύ πιο σκοτεινό χάος καθώς απορροφάται σε ένα εντελώς νέο σύμπαν μουσικών κανόνων και συγγένειας. Ένας Ando san/ Tosin Thumb στην κιθάρα που προέρχεται από τους θρυλικούς αδελφούς Wooten,Η δυναμική γίνεται υπερβολική, όπως και οι τεχνικές συγκρούσεις στην κιθάρα. Φωλιάζοντας αρμονικές και σιωπηλές νότες παλάμης, μεταξύ άλλων ακροβατικών δακτύλων, το riff που χτίστηκε από τη συλλογικότητα δημιουργεί ένα μυαλό με το δικό του αποτέλεσμα με το οποίο μπορεί να αλληλεπιδράσει οποιοσδήποτε άλλος νους μέσω της ανάλυσης Ακολουθούν γροθιές και εντοπίζουν μια συγχώνευση πυλώνων που ενισχύουν κάθε χτύπημα, οι οποίοι λειτουργούν σαν στύλοι για γεμίσματα τυμπάνων για να ταλαντεύονται μεταξύ τους. Τώρα, αλλά έχοντας ενισχυθεί, το riff αντίχειρα συνεχίζει με μια συνοδευόμενη παρουσία που μοιάζει με θηρίο και αναπτύσσει μια φούσκα κρεσέντο. Αυτό επιβραδύνεται σε μια αλλαγή σε fusion τυρί boomer της δεκαετίας του '80 ακούγοντας κιθάρα σεξ μουσική.Jazzy αλλά ακόμα progressive και straight, οι μπαλάντες που μοιάζουν με μπαλάντες εξαφανίζονται καθώς αντικαθίστανται από μια πιο σκοτεινή και πιο γλυπτική παρουσία thumb riff. Κοσμικοί μηχανισμοί δαιμόνων που δούλευαν τη λεία τους αναγκάστηκαν για την αιωνιότητα να σκλαβώσουν τα γρανάζια με το χέρι,

Idol (youtube.com)

Die on the Cross of the Martyr (youtube.com)

(6) "Awakening" on Ichika Nito Signature Guitar - Ibanez ICHI10 - YouTube

"Awakening" on Ichika Nito Signature Guitar - Ibanez ICHI10 (youtube.com)

Marcin Patrzalek - Asturias (Isaac Albeniz) - Solo Acoustic Guitar (youtube.com)

Marcin - Moonlight Sonata on One Guitar (Official Video) (youtube.com)

Marcin - Bach's Toccata on One Guitar (Official Video) (youtube.com)

Archetype: Tim Henson (youtube.com)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.