23 Απρ 2015

Ν' ανθίζει η αλήθεια της φιλευσπλαχνίας

Μη μ' αποφεύγεις μάτια μου... Μη με κοιτάς σαν ξένη

Ν' ανθίζει η αλήθεια της φιλευσπλαχνίας

«Μα όσα κι αν μου 'πες ψέμματα σ' αγάπησα στ' αλήθεια... 
Ζωή που δε μοιράζεται Είναι ζωή κλεμμένη». 
Δύσκολοι οι δρόμοι της αγάπης. Θέλει θάρρος, 
θυσία και αίμα για να λάβεις το πνεύμα της αγάπης. 
Είναι για λίγους και εκλεκτούς.

Εύχομαι και προσεύχομαι νύχτα και ημέρα 
το θείο δώρο της αγάπης να αγγίζει διαρκώς 
και μονίμως σαν μαγικό ραβδάκι τις καρδιές μας 
να ανθίζει η αλήθεια 
της φιλευσπλαχνίας και της αλληλεγγύης.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου - Σοφία Ντρέκου


Ίσως εκείνο που ζητάς εγώ να μην το έχω
Κι απ' ό,τι ονειρεύτηκες εγώ πολύ ν' απέχω
Ίσως να μη σου φτάνω εγώ γιατί πολλά ζητούσες
Μα θα 'ταν όλα αλλιώτικα αν λίγο μ' αγαπούσες


      • Σοφία Ντρέκου «Μα όσα κι αν μου 'πες ψέμματα σ' αγάπησα στ' αλήθεια... Ζωή που δε μοιράζεται Είναι ζωή κλεμμένη». ιφιγένεια, δύσκολοι οι δρόμοι της αγάπης. Θέλει θάρρος, θυσία και αίμα για να λάβεις το πνεύμα της αγάπης. Είναι για λίγους και εκλεκτούς. 30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:14 μ.μ.
      • ιφιγένεια γεωργιάδου Sophia εύχομαι και προσεύχομαι νύχτα και ημέρα το θείο δώρο της αγάπης να αγγίζει διαρκώς και μονίμως σαν μαγικό ραβδάκι τις καρδιές μας να ανθίζει η αλήθεια της φιλευσπλαχνίας και της αλληλεγγύης...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.