27 Απρ 2015

Είσαι μέσα στη ζωή μου ανθοφόρα ελπίδα!!!


Είσαι μέσα στη ζωή μου ανθοφόρα ελπίδα !!! 
Ιφιγένεια Γεωργιάδου 

Η δύναμη της καρδιάς σου
τι θαυμάσια που ενεργεί
μέσα στην δική μου
ευγνωμονώ και ευλογώ τον Θεό μου
για την όμορφη παρουσία σου
στην ζωή μου...

Η Παναγία μας να σε φυλάει
και να σε προσέχει
με την άπειρη γλυκύτητα και τρυφερότητα
που έχει !!! Σε αγαπώ !!!

Ζώ μέσα στην δική σου την πνοή !!!
Χαράζει η όμορφη Ανατολή ατενίζοντας
τα δυό σου μάτια να με κοιτούν με στοργή
και ενδιαφέρον πολύ!!! Σε ευχαριστώ!!!

Είσαι χαρά και απαντοχή...
μέσα στη ζωή μου ανθοφόρα ελπίδα!!!

Ναι!!!
Στο σταθερό και τρυφερό βλέμμα...
στην θέρμη της αγκαλιάς της βιωμένης
με πόνο και απελευθέρωση
από την άκριτη μοναχική απελπισία
δίπλα στην απεραντοσύνη
της θάλασσας ...λιώνω!!! 

Ιφιγένεια Φ. Γεωργιάδου

1 σχόλιο:

  1. Γλυκιά μου Ιφιγένεια πόσο χαίρομαι για σένα! Είσαι ευτυχισμένη και το βροφωνάζεις! Έτσι να είσαι πάντα!
    Καλό βράδυ κι ό,τι καλύτερο για σένα,
    στο εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.