9 Σεπ 2014

Μη ζητάτε άλλο βλέμμα


Μη ζητάτε άλλο βλέμμα 
για το βάθος της καρδιάς,
για την στόφα της ευαισθησίας,
για τον λόγο που ύφανε η σιωπή,
για την χαρά που δεν κράτησε η λύπη,
για την ελευθερία 
που δεν δάμασε η προσδοκία… π.Δ.Σ

Η Προσευχή της Δασκάλας (Gabriela Mistral)

Κύριε! Εσύ που δίδαξες, συγχώρα με που διδάσκω· 
που φέρω το όνομα της δασκάλας, 
που Εσύ έφερες όταν ήσουν στη Γη.

Δώσε μου την μοναδική αγάπη για το σχολειό μου· 
που ούτε το κάψιμο της ομορφιάς να είναι ικανό 
να κλέψει την τρυφεράδα μου απ' όλες τις στιγμές.

Δάσκαλε, κάνε ακατάπαυστο τον ενθουσιασμό μου 
και περαστική την απογοήτευση. 
Βγάλε από μέσα μου αυτό τον ακάθαρτο πόθο 
για δικαιοσύνη που εξακολουθεί να με ταράζει, 
το γελοίο απομεινάρι της διαμαρτυρίας 
που βγαίνει από μέσα μου όταν με πληγώνουν. 
Να μην πονάει η αγνόηση και να μην θλίβομαι 
για την λήθη αυτών που μας δίδαξαν.

Κάνε με να είμαι πιο μάνα από τις μάνες, 
για να μπορέσω ν' αγαπήσω 
και να υπερασπίσω όπως αυτές, 
αυτό που δεν είναι σάρκα της σάρκας μου. 
Βόηθά με να πετύχω να κάνω για καθένα 
απ' τα παιδιά μου τον στίχο μου τέλειο 
και να σου αφήσω αυτή την άφωνη, 
την πιο δυνατή μου μελωδία, 
για όταν τα χείλη μου δεν θα τραγουδούν πια.

Δείξε μου τη δύναμη του Ευαγγελίου σου έγκαιρα, 
για να μην εγκαταλείψω τη μάχη της κάθε μέρας 
και της κάθε ώρας γι' αυτό.

Βάλε στο δημοκρατικό σχολειό μου, 
τη λάμψη που σκορπίζεται 
από το τρέξιμο των ξυπόλυτων παιδιών.

Κάνε με δυνατή, 
ακόμα και στη γυναικεία αδυναμία μου 
και στη γυναικεία φτώχεια μου· 
κάνε με αδιάφορη για ότι μπορεί 
να μην είναι αγνό, 
για κάθε πίεση που δεν είναι 
της θερμής θέλησής σου στη ζωή μου.

Φίλε, συντρόφεψέ με! Στήριξέ με! 
Πολλές φορές δεν θα έχω άλλο 
από Σένα στο πλευρό μου. 
Όταν το δίδαγμά μου θα είναι πιο αγνό 
και πιο θερμή η αλήθεια μου, 
θα παραμείνω χωρίς τα εγκόσμια· 
αλλά Εσύ τότε θα με κυβερνήσεις 
ενάντια στην καρδιά σου, 
που γνώρισε αρκετά 
τη μοναξιά και την αδυναμία. 
Δεν θ' αναζητήσω παρά 
στη ματιά σου τη γλυκύτητα της αποδοχής.

Δώσε μου απλότητα και βάθος· 
λύτρωσέ με απ' το να είμαι 
περίπλοκη ή κοινότυπη στο καθημερινό μου μάθημα.

Δώσε μου δύναμη να υψώσω τα μάτια 
πάνω από το στήθος μου με τις πληγές, 
μπαίνοντας κάθε πρωί στο σχολειό μου. 
Να μη φέρνω στην έδρα μου τις υλικές μου ανησυχίες, 
τις καθημερινές μικροαστικές θλίψεις μου.

Ελάφρυνε το χέρι μου στην τιμωρία 
κι απάλυνέ το, ακόμα πιο πολύ στο χάδι. 
Να μαλώνω με πόνο, 
να ξέρω ότι έχω διορθώσει αγαπώντας!

Κάνε να γεμίσει με πνεύμα 
το χτισμένο με τούβλα σχολειό μου. 
Να τυλιχτεί με τη λάμψη του ενθουσιασμού μου 
η φτωχή του αυλή, η γυμνή του αίθουσα. 
Η καρδιά μου να είναι η κολώνα του 
και η αγνή μου θέληση πιο δυνατή 
από τις κολώνες και το χρυσάφι 
των πλούσιων σχολείων.

Και, τέλος, θύμιζέ μου 
από την ωχρότητα του καμβά του Velazquez, 
ότι το να διδάσκεις 
και ν' αγαπάς παράφορα στη Γη 
είναι να φτάνεις με τη λόγχη του Λογγίνου 
στην καυτή πλευρά του έρωτα.

Οι στίχοι είναι από την «Προσευχή της δασκάλας», της
Χιλιανής ποιήτριας Gabriela Mistral, που πήρε το βραβείο
Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1946. (ανάλυση και βιογραφία)



ιφιγένεια γεωργιάδου 1 Σεπτεμβρίου 2014

Vaia Tzatzara: Ωραία... Τι ποίημα Ιφιγένεια !!!!! Ευχαριστούμε !!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:05 π.μ.

Εύη Μπαλαμώτη: Πολύ γλυκιά, πολύ γοητευτική και πολύ αριστοκρατική!!! Εκπληκτική μας Ιφιγένεια να είσαι πάντα καλά!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:06 π.μ.

Theo Sav: ΟΜΟΡΦΗ μου Ιφιγένεια!!!!!!!!!!!!!!!! Καλό εκκλησιαστικο έτος!!!!Καλη εβδομάδα με χαρά!!!!Να είσαι καλά γλυκιά μου πάντα!!! Η Παναγία μαζί σου και με τις ψυχούλες που έχεις στα χέρια σου!!!!! Φιλάκια πολλά !!!!!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:10 π.μ.

Θεοχάρης Σαρίκας: Καλημέρα Ιφιγένεια. Καλό μήνα να έχεις. Ό,τι επιθυμείς... 1 Σεπτεμβρίου στις 11:10 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Vaia καλό μήνα η διδασκαλία χωρίς σύνορα με αγάπη και αυταπάρνηση είναι η ζωή μας!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:11 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Εύη καλό μήνα να έχεις κοπέλα μου όμορφη με την καρδιά σου πλημμυρισμένη από αγάπη!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:12 π.μ.

Εύη Μπαλαμώτη: Ευχαριστώ πολύ καλή μου... Καλό μήνα, με αγάπη!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:13 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Marios καλό και ευλογημένο μήνα σου εύχομαι!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:14 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Theo καλό και ευλογημένο μήνα να έχουμε καλή μου φίλη να μας δίνει η Παναγία τις δυνάμεις και τις αντοχές να αγαπάμε !!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:16 π.μ.

Evaggelos Peppas: Στη καυτή πλευρά του Έρωτα! ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΑΝΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ. ΓΥΝΑΙΚΑ!!! Να ΖΕΙΣ να σε ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:17 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Θεοχάρης καλό μήνα με υγεία και χαρά να έχεις με νέες πανέμορφες φωτογραφίες από τον μαγευτικό Βόλο!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:18 π.μ.

Theo Sav: Να αγαπαμε οχι με τα λογια.....Συνηθως αγαπω με πραξεις...Και ευχαριστω την Παναγια που μου εδωσε τη δυναμη....αποδεδειγμενα να αγαπω....Καλη συνεχεια,δασκαλα Ιφιγενεια μου!!!!Να εισαι παντα καλα!!!Ο Θεος να σου δειχνει το δρομο να βαδιζεις στο αληθινο φως!!!!Να εχεις μια ομορφη μερα!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:24 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Evaggelos τόσο καυτή είναι η αγάπη που διαλύει και διαλύεται ταυτόχρονα στα παγόβουνα της μοναξιάς και της αμφισβήτησης για ότι λέμε ότι πράττουμε και ότι ελπίζουμε να δούμε να αναπτύσσεται με τόση λαχτάρα στις ψυχές των μικρών παιδιών των μικρών μαθητών της μικρής ζωής μας!!! Καλό και ευλογημένο μήνα !!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:25 π.μ.

Ιωάννης Σταματάκης Ορθόδοξος: Καλημέρα Αδελφή Ιφιγένεια Καλό Μήνα.!!!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:30 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Αδελφέ Ιωάννης καλό μήνα χαρούμενο και ευλογημένο εύχομαι να μας προσφέρει η Μεγάλη Παντοδυναμία της Αγάπης Του!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:38 π.μ.

Nik Vythoulkas: ιφιγένεια γεωργιάδου ! Καλό μήνα αγαπημενη μας φίλη ,,καλή πνευματική δύναμη ..πάντα με υγέια ,αγάπη ,ευτυχία και χαρά στη νεα σχολικη περίοδο του Σεπτεμβρίου που ξεκινάει. Παντα άξια και ευλογημένη !! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:41 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Areti καλό μήνα εύχομαι να μας δίνει δύναμη και αντοχή Εκείνος που είναι μόνο αγάπη ολοκληρωτικά θυσιαστική. Είσαι δασκάλα πολύ καλή με παιδική δροσιά και λάμψη στο πρόσωπο ...ότι αναζητούν τα παιδιά για να αισθάνονται ασφαλή και ήρεμα.Το ποίημα με συγκίνησε πολύ όταν το διάβασα ...ένοιωσα πόσο ταιριάζουμε στα συναισθήματα και τις εμπειρίες όλοι οι εκπαιδευτικοί στην οικουμένη.Χαίρομαι που θέλεις να το κοινοποιήσεις. 1 Σεπτεμβρίου στις 11:49 π.μ.

Θάλεια Ναρλή: Κα. Ιφιγένεια, κα. δασκάλα,πάντα άξια και ευλογημένη να είστε, τα μικρά μας παιδιά τα αγγελούδια μας, έχουν ανάγκη από τέτοιες γενναιόδωρες μάνες, δασκάλες ,καρδιές... Τι άλλο να πω, παρά μόνο,ο Ιησούς Χριστός και η Παναγία στο πλάι σας, στο νου και στην καρδιά σας, καλό μήνα,καλή δύναμη στο έργο σας..!!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 11:50 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Θάλεια εύχομαι καλό μήνα κοπέλα μου ευτυχισμένο, δημιουργικό και ευλογημένο !!! 1 Σεπτεμβρίου στις 12:17 μ.μ.

Πηνελόπη Κώνστα: Δεν υπάρχουν λόγια, Γλυκιά μου Ιφιγένεια... Συγκλονιστικό το ποίημά που με τόση αγάπη μοιράστηκες μαζί μας...με συγκίνησε αφάνταστα... δεν ήξερα ότι ήσουν δασκάλα , Αγαπημένη μου καινούργια φίλη... ΄Ενα μόνο θέλω να σού πω από τα βάθη της ψυχής μου... πόσο πολύ θα ήθελα να γύρναγαν τα χρόνια πίσω ...να γινόμουν παιδί και να είχα μια Δασκάλα σαν και σένα, ψυχή μου ... που η καλοσύνη, η δοτικότητα, η τρυφεράδα. η ευγένεια , η ομορφιά της ψυχής σου λάμπουν στο πρόσωπό σου ... αλλά αυτό δυστυχώς δεν γίνεται ... και είναι τιμή για μένα να είμαι φίλη σου...! Σού εύχομαι από καρδιάς... Καλό και ευλογημένο μήνα ... Καλή σχολική χρονιά ... Να οδεύεις πάντα στην οδό του Κυρίου ..!! 1 Σεπτεμβρίου στις 12:33 μ.μ.

Aggeliki Zerba Lykoudi: Ιφιγένειά μου ΜΟΝΑΔΙΚΗ !!! 1 Σεπτεμβρίου στις 12:33 μ.μ.

Zachariou Christos: <<Κάνε με να είμαι πιο μάνα από τις μάνες, για να μπορέσω ν’ αγαπήσω και να υπερασπίσω όπως αυτές, αυτό που δεν είναι σάρκα της σάρκας μου.....>> Δασκάλα μου γλυκιά ψυχή κα Ιφιγένεια. Σπάσιμο και υπέρβαση από την καθημερινή την κοσμική σαρκική αγάπη στην μόνη Αληθινή Αγάπη Του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Ευλογημένο έτος. 1 Σεπτεμβρίου στις 12:42 μ.μ.

Dosis Gewrgios: καλό μήνα Ιφιγένεια!!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 12:45 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Πηνελόπη καλή μου φίλη η αλήθεια είναι ότι αν και τα Μαθηματικά είναι ένα δύσκολο μάθημα πολλοί μαθητές μου ξεπερνώντας το φράγμα του φόβου με πλησιάζουν περισσότερο ...όσο τους επιτρέπει η δυνατότητα και η διάθεση τους να εμβαθύνουν στις άπειρες δυνατότητες που προσφέρει η ανθρώπινη σκέψη. Καλό μήνα χαρούμενο και ευλογημένο με την αγάπη της Παναγίας να προστατεύει την όμορφη φιλία που έχουμε στο fb!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 12:57 μ.μ.

Ιφιγένεια γεωργιάδου: Aggeliki πάναγνη η ομορφιά της ορχιδέας καλή μου φίλη στολίζει με την ομορφιά της την μικρή φλόγα των ευχών μου σε σένα για καλό μήνα ευλογημένο και χαρούμενο!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 1:00 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Christos Ευλογημένο και χαρούμενο έτος με ενθαρρυντικές εξελίξεις για την Κύπρο και την Ελλάδα εύχομαι καλέ μου φίλε η προστασία και η φροντίδα της Παναγίας Μητέρας μας να μας σκέπει και να μας ευλογεί με την τρυφερή αγάπη Της!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 1:03 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Gewrgios καλό μήνα εύχομαι με Αθηναϊκό αέρα μεγαλόσχημων αλλαγών και καθοριστικών επιλογών για την ζωή όλων μας!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 1:05 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Nik καλό μήνα δημιουργικό και δραστήριο με τις ευλογημένες παρουσιάσεις βιβλίων παιδαγωγικών εξαιρετικά ενημερωτικών και ωφέλιμων για την ψυχική μας ανάταση και ενδυνάμωση στην αναφορά μας στο Μεγαλοδύναμο Κύριο!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 1:28 μ.μ.

Maria Karagouni: Καλημέρα ,καλό μήνα!!Ιφιγένεια με τη ευγενική φυσιογνωμία,και το γαλήνιο βλέμμα!!!!<3 1 Σεπτεμβρίου στις 1:32 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Maria καλή μου φίλη καλό μήνα εύχομαι ολόψυχα να έχεις με υγεία και χαρά καθημερινή στην ζωή σου .Σε ευχαριστώ!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 1:41 μ.μ.

Antonhs Sykopoylos: καλο μηνα αγαπητη μου ιφιγενεια κ χαιρετησμουσ σε ολουσ 1 Σεπτεμβρίου στις 2:08 μ.μ.

Gorgia Karampetsanou: πανεμορφο μηναα καλη σου μερα Ιφιγενεια μου τελειο μεσημερι 1 Σεπτεμβρίου στις 3:01 μ.μ.

Δημητρης Μετσοβιτης: είσαι μια Παιδαγωγός και Παιδοτρίβης. Καλή χρονιά ...η πρώτη του έτους με την πρώτη του μηνός, η εκκλησιαστική και ακαδημαϊκή πρωτοχρονιά την 1η Σεπτεμβρίου. Η Αρχή της Ινδίκτου. 1 Σεπτεμβρίου στις 9:01 μ.μ.

Δήμητρα Κόρδα-Κωτσάκη: ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΟΥ ΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΔΡΟΣΙΣΤΙΚΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΓΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!!!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 8:55 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Antonhs καλό μήνα ευλογημένο χαρούμενο και δημιουργικό ...την αγάπη μου στα κορίτσια!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 9:24 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Gorgia καλό μήνα με χαρά και ευτυχία!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 9:25 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Δημητρης Καλή χρονιά πλούσια δημιουργική και ανανεωτικά δραστήρια μέσα από τον πλούτο των γνώσεων και των απόψεων που γενναιόδωρα μας προσφέρεις!!! 1 Σεπτεμβρίου στις 9:27 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Δήμητρα καλή μου φίλη καλό μήνα ...ο μεγάλος παιδαγωγός ο Κύριος Ιησούς Χριστός να επιβλέπει με το έμπειρο μάτι Του την δράση και τις ενέργειες μας προστατεύοντας μας στις δυσκολίες που μας περιμένουν στην καθημερινή εκπαιδευτική μας λειτουργία !!! 1 Σεπτεμβρίου στις 9:32 μ.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Αγαπημένη μου ★Ιφιγένεια★ .... Καλοτάξιδο το ανανεωμένο σου ιστολόγιο!!! Από το Στιγμιαίο στο Άπειρο: Βιογραφικό Ιφιγένεια Γεωργιάδου... 2 Σεπτεμβρίου στις 2:01 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia αγαπημένη μου φίλη ακατάπαυστα εργατική, ευφάνταστα δημιουργική και ακατάβλητα ενεργητική... εύχομαι ένα μήνα χαρούμενο δημιουργικό και ευτυχισμένο!!! 2 Σεπτεμβρίου στις 12:02 μ.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Ευχαριστώ από καρδιάς για την ευχή σου και τα δυναμωτικά λόγια σου, Ιφιγένειά μου αγαπημένη! Καλό Φθινόπωρο... Η εποχή που τα χρώματα στη φύση αλλάζουν τα δένδρα χάνουν το φύλλωμά τους και ξεκινούν οι πρώτες βροχές... 2 Σεπτεμβρίου στις 11:27 μ.μ.











θεοφιλοσ εγγλεοπουλοσ: Στης μαθησης τον αργαλειο ακουγεται μελωδικα το νημα να υφαινει με τροπο παραδοσιακο, η προικα απο ταξη σε ταξη να περνα και η τεχνη να μενει μυστικη μα και σαν σαιτα να ξεπηδα στης γνωσης τα νεανικα μυαλα Σαν μεταξι απαλη της δασκαλας η σκεψη η σοφη βαδι ζει χερι χερι με τα συναισθηματα να ομορφαινουν εκφραστικα αποτυπωνοντας τα εσω εξω στο προσωπο της ψυχης!!!Καλο μηνα Κυρια Ιφιγενεια!!! 3 Σεπτεμβρίου στις 1:00 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου Καλό μήνα θεοφιλοσ όμορφες σκέψεις όμορφα γραμμένες με παρασύρουν και εμένα σε μυστικές πνευματικές συναντήσεις!!! 3 Σεπτεμβρίου στις 2:05 π.μ.

Τετα Κομνηνου: γοητευτικοτατη!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 Σεπτεμβρίου στις 3:08 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Τετα όμορφη καλό Σαββατοκύριακο!!! 6 Σεπτεμβρίου στις 3:27 μ.μ.

π.Δαμιανός Σαράντης: Μη ζητάτε άλλο βλέμμα για το βάθος της καρδιάς, για την στόφα της ευαισθησίας, για τον λόγο που ύφανε η σιωπή, για την χαρά που δεν κράτησε η λύπη, για την ελευθερία που δεν δάμασε η προσδοκία… Χθες στις 12:14 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: π.Δαμιανός ευχαριστώ με μιά καρδιά ευγνωμονούσα για όσα απλόχερα και ευεργετικά σε εμένα έχετε προσφέρει!!! Χθες στις 12:19 π.μ.

Xristos Agridopoulos: γοητευτικοτατη oντως. 11 ώρες πριν

ιφιγένεια γεωργιάδου: Xristos μαζί με τις ευχαριστίες μου εύχομαι καλή εβδομάδα με υγεία και χαρά!!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.