29 Νοε 2014

Φωτιά στα Φρένα... Εγώ σ' ακολουθώ


Φωτιά στα Φρένα... Εγώ σ' ακολουθώ


Sophia Siglitiki Drekou 9 Σεπτεμβρίου 
ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ...
ιφιγένεια γεωργιάδου: «Sophia οι ευχαριστίες μου πολλαπλασιάζονται
με μικρότερη ταχύτητα από τις αποφασιστικές πρωτοβουλίες σου!!!

ιφιγένεια γεωργιάδου Sophia ώρες βαρυσήμαντων επιλογών και δυναμικών λύσεων 
...Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει ...στηρίζεται στην ανόθευτη αγάπη των πιστών παιδιών της!!!

Sophia: «Το μηδέν θα κάνω κύκλο... Κι εκεί μέσα θα χορεύω
Κι ας μην ξέρω που πηγαίνω... Κι ας μην ξέρω τι γυρεύω.

Τη ζωή μου μηδενίζω, Πάει να πει πως ξαναρχίζω,
Τη ζωή μου μηδενίζω, Πίσω δεν ξαναγυρίζω...

Βάλαμε φωτιά στα φρένα... Και μας έμεινε το γκάζι
Με ταχύτητες μεγάλες... Μοναχά η γη αλλάζει.
Στάχτη γίνανε τα πάντα... Κάηκε το παρελθόν μου
Όλη μου η περιουσία...Στην καρδιά και στο μυαλό μου.»

ΒΙΝΤΕΟ: «Το Μηδέν (Ελευθερία Αρβανιτάκη)»
Στίχοι: Λάκης Λαζόπουλος, Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος






Δείτε και... «Και οι Λειτουργοί Αυτού ΠΥΡΟΣ ΦΛΟΓΑ»



Χαιρετώ τις ομορφιές της γνώσης...


ΕΚΗΒΟΛΟΣ - SOCIAL MEDIA - LIBRARY - 5 Δεκ. 2014

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ-ΣΟΦΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.