Δευτέρα, Μαρτίου 16

Αναβαθμίζεις της ζωής μου την πορεία


Αναβαθμίζεις της ζωής μου την πορεία
Ιφ.Γεωργιάδου

Εικόνα του σταυρού θυσίας
οριακή επιβράβευση της μοναχικής μου λατρείας
μέσα σε μάτια δακρυσμένα έκπληκτα ικετευτικά 
αναβαθμίζεις της ζωής μου την πορεία
σε ιδανική αναμέτρηση μιας ανατρεπρτικής σαγήνης
που μόνο εσύ γνωρίζεις να προσμετράς
μέσα στης καρδιάς μου την γαλήνη. Ι.Γ


Βοήθειά μας o Τίμιος Σταυρός Του Κυρίου μας
αγαπημένοι μου φίλοι ιφιγένεια και Dimitri ✬ . ✟.

Η αγάπη η μοναδική...η ζωοφόρος αγνότητα ...στην διαλυτική φορά των ασύστολων επαχθών γκρίζων οριζόντων... στην καθημερινότητα μας Σοφία...Ι.Γ

Περί θείου έρωτος - Αγίου Νεκταρίου (Σύ πλήρωσον την καρδίαν μου γλυκασμού της σής αγάπης)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.