1 Φεβ 2023

Οι άνθρωποι λένε ότι δεν υπάρχει αιωνιότητα γελάω και εγώ

 

Σταματήσαμε να σκεφτόμαστε ξαφνικά το όνειρο μου είναι μια ειρηνική ζωή αλλά είμαι νευρικός λόγω της έλλειψης γνώσης μου...



Έχω μια ❤️ καρδιά που μπορεί να κλάψει υπάρχει σοφία που μπορεί να αποσπαστεί έχεις το θάρρος να σηκωθείς υπήρχε ήδη μέσα μου δεν είναι σαν μαγεία...



Παγκοσμιοποιητικό... εξισωτικό .... γενικόλογο ενθαρρυντικό ...
το αξιόμαχο των αναμνήσεων... 

των τοπικών ενθυμήσεων στηριχτικό 
το know how των αναρτήσεων... 

Ξεπλένει το υποστηρικτικό βάθος                των επικλήσεων στην σταθερότητα...                  
την αναφορά στην ολότητα 
 την έπαρση της μερικότητας... 

αλαζονική αφορμή η αφαιρετικότητα  επισύρει την εμπλοκή της διαφορετικότητας...           

Υποστασιάζει την επιθετική μανία η ανατροπή της μονιμότητας...                            

 σε ενταφιασμούς οικτρούς της αγαθότητας...

Ιφιγένεια Γεωργιάδου






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.