- οραματίζομαι αναπτυξιακές δυνατότητες υπέρβασης
- με διανοητικές ικανότητες εξελιγμένης αντιληπτικότητας
·28 Σεπτεμβρίου
"Να ηξεύρης πως εις αυτόν τον αόρατον πόλεμον δεν χάνη όποιος δεν παύση ποτέ από του να πολεμή, και να ελπίζη εις τον Θεόν, ότι εις τούτο το πολεμείν στέκεται όλον το παν" [Αγ. Νικόδημος ο Αγιορείτης]. |
- ευρίσκεται στο "πολεμείν".
- Ό,τι και αν κάνεις και αν κάνω, μη παύσεις να ενθυμήσαι
- το 'πολεμείν' και να συνεχίζεις.
- Να συνεχίζεις...
- Θέλει χρόνο να παγιωθεί η μετάνοια...
- το πάν αντιστέκεται στην εύθραστη περιθωριοποίηση
- της αδρανούς καθυστέρησης
- σε ιδομορφικούς... περιστασιακούς επιμερισμούς ...
- της μετασχηματιστικής υστέρησης ...
- σε μικρούς σιωπηλούς...
- άγονα αντιδραστικούς μορφωτές της μονομέρειας ...
- που εκφράζει έτι περισσότερο την υψηλή σας κατάρτιση επί των φαινομένων.
- Η ως άνω ανάρτησή μου αναφέρεται στο "παν" των αοράτων και αρρήτων,
- των μηδέποτε γινωσκομένων παρά ως μέρος του όλους και μονομερώς
- εις την ολότητα και δη την συμπαντική.
- Αόρατος πόλεμος του νοός
- και επιτάχυνση αυτού επ΄ αγαθώ και μόνον,
- έως ότου μεταμορφωθεί και καταστεί
- τη συνεργία του Παρακλήτου
- κατοικητήριον και εργαστήριον αγιότητος.
- η αναφορά στην ολότητα επιβεβαιώνει την μερικότητα της ουσίας τους ;
- ως άκτιστο και κτιστό,
- το όλον και το μέρος του όλου,
- ουχί μετά της αυτής όμως Ουσίας
- ο επιμερισμός σε μέρος επιβεβαιώνει την έλλειψη της Ουσίας ;
- Αυτό ισχύει από την πλευρά του κτιστού,
- τότε ναι, ο επιμερισμός και καταμερισμός του μέρους
- διατρανώνει ταυτόχρονα και την ουσία του.
- Στο Άκτιστο όμως δεν ισχύει αυτό,
- απλούστατα και μόνο γιατί η ορολογία
- υπερβαίνει ακόμη και αυτή
- τη μερική αντιληπτική μας ικανότητα
- [διανοητικά εδώ]
- στην προσέγγιση της διατύπωσης μίας ορολογίας
- οριακά προσεγγιστικής της περιγραφής ως νοητού σχηματισμού του Ακτίστου ...
- η αναφορά του Κυρίου στην δυνατότητα σε εξέλιξη
- του ΓΝΩΣΕΣΘΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
- (όταν η αλήθεια έχει ταυτιστεί με τον ίδιο τον Κύριο
- αυτοπαθής και αδιάστατη της θείας ουσίας;)
- πως ερμηνεύεται ;
- η διανοητική κτιστή πραγματικότητα να αντιληφθεί
- την Άκτιστη και Υπέρμετρη Ουσία του Θεού.
- Μέσω των Θείων Αυτού Ενεργειών
- ο πιστός αντιλαμβάνεται και προσεγγίζει αυτό το "γνώσεσθαι την αλήθεια",
- δηλ. τον ίδιο τον Κύριο.
- όχι όμως την Ουσία,
- αυτή παραμένει και θα παραμένει εσαεί
- αμέθεκτη, ακοινώνητη
- καταλαβαίνω ότι αυτό το θέμα ...
- έχει θεϊκές διαστάσεις και παραμένει ουσιαστικά ανοιχτό...
- εύχομαι να είσαι πάντα καλά...καληνύχτα !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.