30 Σεπ 2014

Ο άνθρωπος είναι απλώς άνθρωπος, δεν μπορεί να είναι φιλάνθρωπος.

Ο άνθρωπος είναι απλώς άνθρωπος, 
δεν μπορεί να είναι φιλάνθρωπος.

Μπέρτολντ Μπρεχτ, 
«Η όπερα της πεντάρας»

Στη λέξη φιλανθρωπία υπάρχει μια βαθιά αντίφαση,
στα όρια του οξύμωρου.

Ο άνθρωπος είναι απλώς άνθρωπος,
δεν μπορεί να είναι φιλάνθρωπος.

Όπως ο λύκος δεν μπορεί να είναι φιλόλυκος,
ούτε η κότα φιλόκοτα
και ο σκύλος φιλόσκυλος.
Ο σκύλος,
ναι, μπορεί να είναι φιλάνθρωπος,
ως το κατεξοχήν κατοικίδιο που έχει μια
σχεδόν αυτοκαταστροφική προσκόλληση στο είδος μας.
Η κότα δεν θα μπορούσε να είναι ποτέ φιλάνθρωπη,
αν είχε μια ελάχιστη επίγνωση
του προορισμού της ως σούπας ή κοκκινιστής.
Η γάτα,
αν και εξίσου προσκολλημένη στον άνθρωπο
και τα ενδιαιτήματά του, δεν είναι φιλάνθρωπη.
Είναι απλώς φίλαυτη.
Κι επειδή αγαπάει τον εαυτό της περισσότερο από οτιδήποτε άλλο
- αν μπορεί να αποκληθεί αγάπη το ένστικτο
αυτοσυντήρησης που έχει κάθε ον-,
συμβιβάζεται με την αναγκαστική συνύπαρξή της με τον άνθρωπο.
Είναι μια κατεξοχήν φιλόγατα
που συνδέεται με μνημόνιο κατανόησης με τον άνθρωπο,
αν υποθέσουμε ότι η βάση της συνύπαρξής της
μ’ αυτόν είναι να πιάνει ποντίκια
ή να προσφέρει το σώμα της
στην ανθρώπινη ανάγκη για τρυφερότητα και χάδι.

ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
ιφιγένεια γεωργιάδου: Ο σκύλος, ναι, μπορεί να είναι φιλάνθρωπος, ως το κατεξοχήν κατοικίδιο που έχει μια σχεδόν αυτοκαταστροφική προσκόλληση στο είδος μας. >>> Δημητρης, θυμάμαι την Καρολίνα ένα μεγάλο γερμανικό ποιμενικό σε διασταύρωση με Lacy ένα από τα σκυλιά του πατέρα μου ...να με κοιτά μέσα στα μάτια βαθιά ...μεγάλη η δύναμη τους... ξεκινά από τον γλυκό στοργικό τρόπο που κοιτάνε ίσια μέσα στα μάτια ... να με ακολουθεί στο κάθε βήμα μου... σ' έχει αγαπήσει πολύ έλεγε ο πατέρας ...εγώ ήμουνα αυστηρή...δεν την άφηνα να ανεβαίνει στο κρεβάτι μου ...ήθελα να στέκεται φύλακας έξω από το δωμάτιο ...εκεί την εύρισκα το πρωΐ όταν ξυπνούσα. 30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:11 π.μ.

Δημητρης Μετσοβιτης: αυτός ανεβαίνει και κοιμάται στο κρεβάτι μου είμαι η δεν είμαι και κάτω από την κουβέρτα μου αυτός ανεβαίνει, και κοιμάται στο κρεβάτι μου, είμαι η δεν είμαι, και κάτω από την κουβέρτα μου, ειναι συνολικού βάρους, μόλις 689 γραμμαρίων, μόνον. 30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 8:24 μ.μ.·


ιφιγένεια γεωργιάδου: Δημητρης, όμορφος... χαριτωμένος και δείχνει ότι σε ακούει προσεχτικά στις μαθητείες της υψηλής γνώσης σου... 30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:20 π.μ.

Δημητρης Μετσοβιτης: ΔΙΑβαζει τις σκεπτομορφες μου από την ευωΔΙΑ(αύρα) τους, έχει την όσφρηση του πολύ ευαίσθητη και υψηλή 30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:25 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: ΔΙΑβαζει τις σκεπτομορφες μου »»» Δημήτρης, υπέροχη επικοινωνιακή εμπειρία.....ω επικοινωνικό μεγαλείο σύνδεσης οι νόμοι σου Θεέ μου ...μας ενώνεις και μας συγκρατείς... ολόκληρη την Δημιουργία σου... μέσα στο υπέρλαμπρο δίκτυο της ΑΓΑΠΗΣ Σου!!! 30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:31 π.μ.

Veatriki Mandravelli: ''Δημήτρης Λιαντίνης ''Λέει για φιλανθρωπία, Ελεημοσύνη. (Η θέση των Ελληνων, ναμην αποχτήσεις τρία, όταν ο δίπλα σου, δεν έχει ούτε ένα, είναι υγεία. Ελεημοσύνη. Δεν ταιριάζει στον αξιοπρεπή και περήφανο άνθρωπο. Αυτός που δίνει (κάνει ελεημοσύνη) ζητεί να λύσει το πρόβλημα προσωρινά και εκ των ενόντων να (ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕΙ) μιά κοινωνική αταξία. Λέει και πολλά ακόμη αλλά θα σας κούραζα για φιλανθρωπία. Το διάβασα και μου άρεσε πάρα πολύ, οπότε το αντέγραψα, ίσως αν το διαβάσουν τα εγγόνια μου (σημειωματάριο) να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. 30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 2:41 μ.μ.·

ΕΚΗΒΟΛΟΣ – SOCIAL MEDIA – LIBRARY FACEBOOK-ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.