5 Δεκ 2020

Μετατροπή καταχρηστικού κλάσματος σε μεικτό


Ο χρήστης ιφιγένεια γεωργιάδου
26 Νοεμβρίου στις 12:40 μ.μ. ·

Μερικές φορές αντί να γράφουμε 1+4/5,
γράφουμε πιο απλά 1 4/5

Ο συμβολισμός αυτός, που παριστάνει το άθροισμα
ενός ακέραιου με ένα κλάσμα μικρότερο της μονάδας,
ονομάζεται μεικτός αριθμός.

Βλέπετε την ακέραιη μονάδα σαν
κλάσμα με ίδιο αριθμητή και παρανομαστή...
η αξία δράσης του μεικτού αριθμού είναι η παρουσίαση
των ακεραίων μονάδων που εμπεριέχονται σε ένα καταχρηστικό κλάσμα...
κλάσμα είναι και αυτό με τον αριθμητή μεγαλύτερο αριθμό
από τον παρανομαστή...
Μετατροπή καταχρηστικού σε μεικτό.

1. Διαιρούμε τον αριθμητή με τον παρονομαστή.
2. Το πηλίκο της διαίρεσης είναι ο ακέραιος του μεικτού.
3. Το κλάσμα του μεικτού έχει αριθμητή το υπόλοιπο
της διαίρεσης και παρονομαστή τον ίδιο με το αρχικό κλάσμα.
Έχει μία πολύπλοκη δομή και η κατανόηση συμβαδίζει με την
έννοια της διαίρεσης την αξία του υπολοίπου
και τον δυναμικό ρόλο του πηλίκου...Ι.Γ

Σχόλια

  • Θα κάνω εγγραφή στην 3η του Δημοτικού σχολείου, για να δω αν κατανοώ πως γράφονται οι μικτοί αριθμοί......
    1
    • Ουάου!
    • Απάντηση
    • 1 εβδ.
  • Το πολύ το ΚΚ κάνει το παιδί Μ----- με τα συγχωρήσεως δηλαδή Αυτά τα προβλήματα και τις ασκήσεις τα λυναμε από μνήμης....... Νομίζω φταίει η μαζικοποίηση της εκπαίδευσης... Εμείς για να πάμε γυμνάσιο δίναμε εξετάσεις από τα τριανταπέντε μαθητές που τελειώσαμε το Δημοτικό Σχολείο περάσαμε στο Γυμνάσιο 6 μαθητές, όλοι τελειώσαμε Παν/μιο........ Σήμερα σκουντούμε τις μετριότητες οι οποίες μας κυβερνούν! Γι' αυτό έχουμε το χάλι μας.....
    1
    • Ουάου!
    • Απάντηση
    • 1 εβδ.
    • όσο και αν σου φαίνεται απίστευτο αυτή η δημοσίευση έχει ως αφορμή μήνυμα που εδέχθηκα ...υπήρξε μου έγραψαν αφορμή η προσβλητική συμπεριφορά καθηγητή ...στο θέμα αυτό...ο μαθητής αν και αγαπούσε τα μαθηματικά να αποτραπεί από την ενασχόληση μαζί τους...
      1
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • Προφανώς φταίει ο καθηγητής και όχι το μκτό κλάσμα
      1
      • Ουάου!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • η υπεροχή της μνημονικής επεξεργασίας έναντι των απεικονιστικών μεθόδων της πολλαπλής ερμηνείας και διττής ΝΑΙ ΟΧΙ επιλογής στα project paper των σύγχρονων εκπαιδευτικών δοκιμασιών κατευθύνει την μνημονική αντοχή σε επιλεκτική στρατηγική που ενισχύει την πολλυσυλεκτική προσωπική αξιολόγηση...όσων παραμένουν ενεργά και οφέλημα κατά την κρίση των εκπαιδευομένων...
      1
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • στην Κύπρο η εκπαίδευση έχει τον επηρρεασμό των Αγγλικών συστημάτων ...
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • Υπάρχει μια άλλη σελίδα ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ που ασχολείται αυτήν την στιγμή με το ίδιο θέμα Ξερεις δεν πρόκειται απ' αυτό να πάμε στην Θεωρία της Πληρότητας και δαπάνήσαμε πολύ χρόνο για το τίποτα, όμως θα το θέσω το θέμα στον συμφοιτητή μου τον Αθανάσιο Γαγάτση καθηγητή της διδακτική να μου πεί την αποψή του, για την χρισημότητα της ανασχόλησης μας......
      1
      • Ουάου!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • ιφιγένεια γεωργιάδου
       Πρώτη φορά ασχολήθηκα με το αντικείμενο αυτό το θεωρούμε εδώ στην Κύπρο μη ουσιώδες
      1
      • Ουάου!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • Ο Γαγάτσης μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στην κατανόηση από τα παιδιά. Εγώ λέω υπάρχουν και άλλα προβλήματα που δυσκολεύονται τα παιδιά να κατανοήσουν.....
      1
      • Ουάου!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • ναι...είναι ένας πολυπολιτισμικός συρφετός όπου αποδυναμώνεται υπαρξιακά η οντότητα...
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
  • αναμετριέται η γνωστική προκλητικότητα των μαθητών με την άϋλη πληροφοριακή οντότητα των ηλεκτρονικών υποδομών...ο χρόνος υφίσταται χωρική προσαρμογή σε μια ενεργή πολλαπασιαστική αποδοχή της γνωστικής αναγνωρισιμότητας ανεξαρτήτως φυλής τοπικής και οικονομικής ιδιαιτερότητας....
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 εβδ.
  • Ο συμβολισμός αυτός θα έχει πρόβλημα στον πολ/μο αλλά ξεπερνιέται
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 εβδ.
    • με την αναγωγή στα ομώνυμα...
      1
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • Ευτυχώς που υπάρχεις εσύ και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι και ανταλλάσουμε απόψεις σε επιστημονικά αντικείμενα, όσο μπορεί ο κάθε ένας από εμάς. Συνήθως θέτεις κάτι και η απάντηση είναι: καλημέρα, γειά σου καληνύχτα κλπ
      1
      • Ουάου!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • ένας τυπικός χαιρετισμός επιτρέπει την οριοθέτηση της παρουσίας τους ...μέτρησε το σαν αποδοχή της αξίας σου...
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • Όταν ο Γκάντι μελετούσε νομικά στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, είχε έναν καθηγητή του οποίου το επίθετο ήταν Mr. Peters και ο οποίος δεν τον συμπαθούσε καθόλου.
      Κάποια μέρα, ο Mr. Peters κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματός του καθόταν στο εστιατόριο του Πανεπιστημίου όταν ο Γκάντι ήρθε με τον δίσκο του και κάθισε δίπλα του.
      Σοβαρά ενοχλημένος ο υπερόπτης καθηγητής είπε στον Γκάντι:
      «Κύριε Γκάντι, δε γνωρίζετε ότι ένα γουρούνι και ένα περιστέρι δεν κάθονται μαζί κατά τη διάρκεια του φαγητού τους;» και η απάντηση του Γκάντι ήταν:
      «Μην ενοχλείστε, κ. καθηγητά, θα πετάξω παραπέρα» και λέγοντας αυτά πήγε και κάθισε σ' ένα άλλο τραπέζι.
      Πράσινος από τα νεύρα του ο Mr. Peters θέλησε να πάρει τη ρεβάνς στις επόμενες εξετάσεις αλλά ο φοιτητής του απάντησε ορθότατα σε όλες τις ερωτήσεις του.
      Τότε ο Mr. Peters του έθεσε την παρακάτω ερώτηση:
      «Κύριε Γκάντι, τι θα κάνατε αν περπατώντας στον δρόμο βρίσκατε ένα πακέτο γεμάτο σοφία και ένα άλλο γεμάτο λεφτά; Ποιο από τα δύο θα παίρνατε;»
      Χωρίς να το πολυσκεφτεί ο Γκάντι του απάντησε: «Σίγουρα το πακέτο με τα χρήματα.»
      Τότε ο Mr. Peters μ' ένα χαμόγελο γεμάτο ειρωνεία του είπε: «Αν ήμουν στη θέση σας θα έπαιρνα αυτό με τη σοφία, δε νομίζετε;» και ο Γκάντι του απάντησε με απάθεια: «Ο καθένας παίρνει αυτό που του λείπει.»
      Ο Mr. Peters ήδη υστερικός από την απάντηση του φοιτητή του έγραψε στην κόλλα του διαγωνίσματος "Ηλίθιος" και την έδωσε στον Γκάντι.
      Ο Γκάντι πήρε την κόλλα του διαγωνίσματος και κάθισε κάτω. Μερικά λεπτά αργότερα πάει στον καθηγητή του και του λέει: «Mr. Peters, υπογράψατε το γραπτό μου, αλλά ξεχάσατε να το βαθμολογήσετε.»
      2
      • Τέλειο!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
    • Μαθαίνουμε πάντα μέσα από τα λάθη μας!
      1
      • Τέλειο!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
  • με προκατάληψη και βία κτίζονται οι επανεκκινήσεις της εξουσίας ...
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 εβδ.
    • Τροποποιήθηκε
    • Με αγάπη και έρωτα να γίνονται οι δημιουργίες, με την σοφή σκέψη τα επιτεύγματά
      1
      • Ουάου!
      • Απάντηση
      • 1 εβδ.
  • ΑΜΉΝ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΜΈΡΑ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΊΑ ΤΟΥ ΤΙΜΊΟΥ ΣΤΑΎΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΑΜΉΝ
    Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "παΝ ημία"
    3
    • Τέλειο!
    • Απάντηση
    • 1 εβδ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Boundary regularity and stability for spaces with Ricci curvature bounded below - Elia Bruè
    YOUTUBE.COM
    Boundary regularity and stability for spaces with Ricci curvature bounded below - Elia Bruè
    Boundary regularity and stability for spaces with Ricci curvature bounded below - Elia Bruè
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Αφαίρεση προεπισκόπησης
    • 1 ημ.
    • Δεν υπάρχουν σύνορα, στην θεϊκή φαντασία. Ο Θεός είναι μια δυναμική ύπαρξη, πολλαπλών συνιστώσεων γραμμικώς ανεξάρτητων, όπου η αρχή τους βρίσκεται στο πουθενά και επεκτείνονται απεριόριστα... 20 ώρ.














ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΤΟ ΑΔΙΑΘΕΤΟ ΑΓΑΠΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ

Στο συνοθύλευμα των διασπάσεων,

 των μονομεριών ,

των αποσχιστικών διαθέσεων

ανησυχώ.

 

Στην ολομέλεια ευελπιστώ των ενοποιητικών

μη διαιρετών συμπαγών χωροταξικών δομών

ευφορίας πνευματικής Συμπαντικής ευφροσύνης.

 

 

Σε ειδικούς επιμερισμούς 

θεώρησης εγωϊστικών

ανυπέρβλητα εκρηκτικών

προσωπικών προβολών.

 

 

Προσδοκώ στης Παγκόσμιας θέλησης

 

το αδιάθετο αγαπητικό ΕΙΝΑΙ.

 

Ι.Γ



Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος
Εγω ως μόνιμος αιρετικός θα το έλεγα " Της Παγκόσμιας Θέλησης το αεί διαθέσιμο αγαπητικό είναι "
3
Karolina Palaiologou
Απίστευτη έκφραση και σύγκριση μεταξύ θετικότητας και θεωρητικότητας...Συνδυασμός ακτύπητος, πολύ υψηλά ιστάμενος και πολλών προσδοκιών ...Ύφος και πνεύμα εκ διαμέτρου αντίθετο από εκείνο του στην άλλη άκρη ευρισκομένου αδελφού και κοινού μας διαδικτυακού φίλου, Νώντα, που όμως διέπονται αμφότερα από την ίδια ακατάλυτη πνευματική -άνωθεν εμπνεόμενη- δύναμη !!! ΕΥΓΕ πολλά ❤
4
ιφιγένεια γεωργιάδου
Vaia το τελευταίο που θα ήθελα να μου συμβεί είναι να σε τρομάξω με σχέσεις συμβολικές σε κωδικοποιημένες αλήθειες ...Μου δίνει μεγάλη χαρά η εκτίμηση της εξαίρετης φιλολόγου και εντυπωσιακής εμφάνισης γυναίκας, που δεν θα ήθελα η αγάπη μου στα Μαθηματικά να σταθεί εμπόδιο στην τόσο όμορφη και δημιουργική φιλία μας!!!
2
  • Μου αρέσει!
  • Τροποποιήθηκε
ιφιγένεια γεωργιάδου
Nicholas αιρετικός ένας χαρακτηρισμός που με τρομάζει με την βιαιότητα της αποστροφής για την διαφορετική άποψη και γνώμη ...Η διαφωνία είναι πηγή επαφής και επικοινωνίας μέσα από ανατροπές επιφανειακά οριστικών εκφράσεων και θέσεων ,που η μεταβλητότητα τους ενυπάρχει την στιγμή της παρουσίασης τους.Το "αδιάθετο" είναι προσπάθεια έκφρασης της ενυπάρχουσας δυναμικής της ανθρώπινης επιλογής να ενεργοποιήσει τα αδιάθετα αγαπητικά αποθέματα σε πολιτικές και δράσεις προστασίας της ανθρώπινης ζωής !!!
4
Maria Zisopoulou
ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ !
Theo Sav
Εγω μπορω μονο να πω,πως η εικονα της ωραιας ,αγαπημενης μας φιλης μου αρεσει περισσοτερο απο εκεινους τους αριθμους που με τρομαζουν!!!!!!Ειναι που παντα με δυσκολευε η λογικη των αριθμων και γενικοτερα ....η λογικη!!!!! 🙂 .Σαν ανθρωπος πεζος και συναισθηματικος πολυ..............Καληνυχτα γλυκια μου Ιφιγενεια!!! ❤ !!!!
4
ιφιγένεια γεωργιάδου
Karolina καλή μου φίλη σε ευχαριστώ για τα λόγια σου τα μεστά, λόγια ισορροπημένα, λόγια εξισορροπητικά των έντονων αντιθέσεων ,που δημιουργώ μέσα από τις δημιουργικές συνθέσεις πολύπλοκων συνδυασμών γλώσσας ,σχέσεων και αριθμών στην προσπάθειά μου να εκφραστώ σε ένα κόσμο πολυδύναμα συνθετικό και ευμετάβλητο!!!
3
Iannis Xenakis: Metastasis
YOUTUBE.COM
Iannis Xenakis: Metastasis
Iannis Xenakis: Metastasis
2
Nik Vythoulkas
Ὁλόκληρη ἡ ἑλληνικὴ παιδεία ἀπὸ τὴν κατώτερη ὡς τὴν ἀνώτατη βαθμίδα της εἶχεν ὡς βάση τὰ ἀρχαῖα κλασσικὰ γράμματα. Οὔτε ἴχνος ἀπὸ τοὺς πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἤ τοὺς Βυζαντινοὺς καὶ μεταβυζαντινοὺς συγγραφεῖς στὰ προγράμματα διδασκαλίας. Ἔτσι ὁ νεοέλληνας ἔμαθε νὰ καυχᾶται γιὰ τοὺς ἀρχαίους προγόνους του, ἀλλὰ δὲν μποροῦσε νὰ τοὺς συνδέση μὲ τὸ ἄμεσο παρελθὸν ἤ καὶ μὲ τὸ παρόν του. Στὸ Σχολεῖο μάθαινε ὅτι ἑλληνισμὸς εἶναι ὁ κλασσικὸς ἑλληνισμός, ἀλλὰ στὴν καθημερινὴ ζωή του, ποὺ ἄρχιζε ἀπὸ τὸ παραμύθι τῆς γιαγιᾶς καὶ περνοῦσε μέσα ἀπ' τὸ Βυζαντινὸ εἰκόνισμα καὶ τὶς τελετὲς τῆς Ἐκκλησίας, γιὰ νὰ φθάνη ὡς τὸ λαϊκὸ τραγούδι καὶ τοὺς καημοὺς τῆς ξενητειᾶς καὶ τοῦ θανάτου, ζοῦσε σὲ ἕνα ἄλλο κόσμο. Αὐτὸς ὁ «ἄλλος κόσμος» ἦταν ἡ φυσικὴ ἑλληνικότητά του• ὁ κόσμος τῆς παιδείας ἦταν μία ἑλληνικότητα πλαστή, διανοητικὴ καὶ χωρὶς ὑπαρξιακὲς ρίζες. Ἔτσι μπαίνει στὴν Εὐρωπαϊκὴ κοινότητα φέρνοντας μαζί του ἕνα διχασμὸ ποὺ κυριαρχεῖ στὴν ἑλληνικότητα τοῦ νεοέλληνα, δηλαδὴ στὴν ἴδια τὴν ταυτότητά του.
5
ιφιγένεια γεωργιάδου
Maria αυτός ο άτυπος ανταγωνισμός λόγου ,αισθητικής εικόνας και ψυχότροπα εντυπωσιακής μουσικής που λειτουργεί ανάμεσα μας είναι η δημιουργική μας ουτοπία στις ανελαστικές συμβάσεις του επίπλαστου εντυπωσιασμού των ονειρικών διεξόδων!!!
3
Maria Zisopoulou
πως με λένε είπαμε ; ...!!!!
2
Maria Zisopoulou
κι εγώ σ αγαπάω ιφιγένεια !
2
Karolina Palaiologou
Κι εγώ σ ευχαριστώ, καλή μου Ιφιγένεια και σου εύχομαι πάντα να θωρείς και να θεωρείς τα πράγματα με την ίδια διαύγεια πνεύματος και προπαντός με την ίδια καθαρότητα ψυχής ❤
3
ιφιγένεια γεωργιάδου
Δίκιο έχεις η ομορφιά καλή μου Theo αναδεικνύεται μέσα από την καλλιτεχνική σου ιδιοσυγκρασία σε εμπειρία διεισδυτική της ιδιαίτερης σύνδεσης του συναισθηματισμού σου με την εμπειρία της καθημερινής δράσης!!!
3
ιφιγένεια γεωργιάδου
Nik ένα πλούσιο παρελθόν τροφοδοτεί με πολλαπλές πληροφορίες την συνειδητότητα του Ελληνα ,που παραμένει με μία ασύλληπτα μοναδική γονιδιακή προσαρμοστικότητα πνευματικά εναργής στις πολυσύνθετες πραγματικότητες του σήμερα!!!
4
θεοφιλοσ εγγλεοπουλοσ
Εγω αδυνατω να εμβαθυνω με το μυαλο εμβαθυνω με την καρδια δεν παυω να σασ θαυμαςω δηλωνω μαθητησ ακουω , βλεπω και μαθαινω, υποκλινομαι στην ολοτητα του νου μα οδηγουμαι και στον κοσμο τησ ψυχησ η πιστη σασ χαριςει αρετεσ που δωριςεται αφειδωσ σε μια συνυπαρξη ρομαντικη τησ λογικησ!!!
3
ιφιγένεια γεωργιάδου
θεοφιλοσ όταν η καρδιά λειτουργεί είναι αξιοθαύμαστος ο άνθρωπος ,που την ακολουθεί ολοπρόθυμα στο όμορφο ταξίδι της απεραντοσύνης των συναισθημάτων.Η επισήμανση σου για την ρομαντική συνύπαρξη της λογικής είναι συναρπαστική έκφραση.Δείχνει βιώματα υψηλής ευαισθησίας .Σε ευχαριστώ !!!
3
θεοφιλοσ εγγλεοπουλοσ
Σασ θαυμαςω απεριοριστα εχετε διαχυτη την καλοσυνη και γλυκια ταπεινοφροσυνη!!!!
2
Maria Karagouni
Πνευματική συμπαντική ευφροσύνη..τι όμορφα που χειρίζεσαι το λόγο Ιφιγένεια..τι όμορφη καλοσυνατη παρουσία..!!!!
3
Ioannis Athinaios
Μου άρεσε πάρα πολύ και συμμερίζομαι,σε μεγάλο βαθμό,και τις ανησυχίες αλλά και τις ελπίδες σου αγαπητή μου φίλη.Είμαι φυσικά συνοδοιπόρος σου στην αναζήτηση της Ελπίδας,στην οποία αμετανόητα συνεχίζω να πιστεύω,και ασφαλώς προσδοκώ το αδιάθετο αγαπητικό είναι να υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις μας.Το ταξείδι στην απέραντη σιγή,η αναζήτηση κοινών συντεταγμένων μέσα στο τεράστιο ρευστό του Σύμπαντος,τί νόημα θα είχαν χωρίς Ελπίδα και Αγάπη;;;
3
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος
Υποψιαζόμουνα αυτήν την ωραία ερμηνεία που δίνεις Ιφιγένεια .. Εμένα πήγε το μυαλό μου στην θεότητα , επειδή μίλησες για παγκόσμια θέληση , της οποίας το είναι κατά Ιωάννην ταυτίζεται με την αγάπη , αρα είναι ένα είναι μονίμως διαθέσιμο και μονίμως αγαπητικό ..
Πάντα όμως ο ποιητής εχει υψηλότερες ερμηνείες του εαυτού του , από τον σχολιαστη. Ο ποιητής διαθετει την λάβα που κοχλάζει , ενώ ο σχολιαστής την βλέπει ως ψηγμένη ύλη ..
2
  • Μου αρέσει!
  • Τροποποιήθηκε
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος
Στα σχόλια όλων απήλαυσα την ομορφιά του καρδιακού λόγου ! Να εχετε όλοι μια όμορφη ημέρα !
4
ιφιγένεια γεωργιάδου
Μονίμως διαθέσιμος και μονίμως αγαπητικός ο Κύριος προσφέρει τα αγαθά του πλουσιοπάροχα και κηρύττει την ισότητα την ομόνοια και την αγάπη ...Η αγωνία μου Nicholas απευθύνεται στα μορφώματα πλεονεξίας των αδιάθετων αγαθών που οικειοποιούνται οι λίγοι παραμορφώνοντας αυτοβούλως και καταχρηστικώς με την Θεία παραχώρηση του αυτεξουσίου την γενναιόδωρη διαθεσιμότητα του αγαπητικού ΕΙΝΑΙ μετατρέποντας το σε αδιάθετο, ευκαιριακά καιροσκοπικά και θανάσιμα εγκληματικά !!!
2
ιφιγένεια γεωργιάδου
Μεγάλη χαρά και ανακούφιση αισθάνομαι καλέ μου φίλε Ioannis για την κοινή μας συνοδοιπορία διότι εκτιμώ και θαυμάζω την λεπτή συναισθηματική ευαισθησία που διαφαίνεται μέσα στα πολύ όμορφα κείμενα σου!!!
ιφιγένεια γεωργιάδου
Maria γλυκό και τρυφερό κορίτσι σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !!!
2
ιφιγένεια γεωργιάδου
Vaia προτείνω ανακωχή Μαθηματικών Φιλολογικών .Υπάρχει η δυνατότητα να αναπτύξουμε μία συνάρτηση που να εξασφαλίζει την ισομετρία σε δύο χώρους με ν οστές διαστάσεις μεταξύ μας .Είναι η τοπολογία που επεξεργάζομαι στην φωτογραφία και μου φαίνεται απίστευτο ότι θα λειτουργούσε τόσο δυναμικά στην προσπάθεια μου να σε προσεγγίσω με μαθηματική ορολογία!!!
2
Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος
Τοτε με την άδεια σου να σημειώσω ιφιγένεια , " το εντός ημών αδιάθετο αγαπητικό είναι" .. Διότι μόνον όταν δουμε το εντος ημών αδιάθετο αγαπητικό είναι καθαρά , δεν θα εχουμε χρόνο και διάθεση να ασχοληθούμε με το αδιάθετο των άλλων ...
ιφιγένεια γεωργιάδου
Ακριβώς Nicholas ενεργοποιείται η τελευταία πράξη της ανθρώπινης ανεπάρκειας που μετατρέπει το έχω σε είμαι!!!
Ioannis Athinaios
Εγώ πάλι έχω μπερδευτεί με τις απαντήσεις που αναφέρονται σε δικά μου σχόλια αλλά απευθύνονται σε άλλους.Πάντως,μην έχοντας καμμία ειδίκευση ούτε ειδικότητα,περιορίζομαι στον ρόλο του παρατηρητή,τον οποίο και απολαμβάνω,διαβάζοντας όλους αυτούς τους λεκτικούς διαξιφισμούς που εξωτερικεύουν το εντός ημών(;;;) αδιάθετο αρνητικό(!) είναι.Βέβαια,αγαπητή Ιφιγένεια,θα πρέπει να σε ευχαριστήσω για την τόσο φιλόφρονα διάθεση που δείχνεις απέναντί μου εσύ,με τόσο κολακευτικά-υπερβολικά σχόλια που πλήττουν θανάσιμα την,έτσι κι'αλλοιώς ελάχιστη,μετριοφροσύνη μου....
Ioannis Athinaios
Πρέπει να συμπληρώσω κάτι.Με τρελλαίνει Ιφιγένεια αυτή η συνάρτηση που θεωρείς ότι πρέπει να αναπτύξεις για να εξασφαλίσεις την ισομετρία σε δύο χώρους,μεταξύ εσού και της Βάϊας,και μάλιστα με...ν-οστές διαστάσεις μεταξύ σας!!!!
ιφιγένεια γεωργιάδου
Ioannis η παρατήρησή σου καίρια και ουσιαστική "τους λεκτικούς διαξιφισμούς που εξωτερικεύουν το εντός ημών(;;;) αδιάθετο αρνητικό(!) είναι" αναδεικνύουν την δυσκολία μου να ερμηνεύσω την εννοιολογική σημασία των λέξεων, που αυθόρμητα χρησιμοποιώ για να εκφράσω τους βαθύτερους προβληματισμούς μου!!! Ελπίζω στην πληθωρικότητα των ν διαστάσεων χώρων ... η βάση στήριξης μου είναι το Ελληνικό αλφάβητο που είναι μαθηματικό διότι αντιστοιχεί σε κάθε γράμμα ένα αριθμό και γεωμετρικό στον σχεδιασμό του.Η μεγάλη δυσκολία του ισομορφισμού ,που αναζητώ να διαμορφώσω με την ισομετρία είναι το έντονο αρνητικό σύνδρομο που ακυρώνει την λειτουργική ανταπόκρισης.Η μεγάλη μου εκτίμηση για την Vaia με στηρίζει ...άλλωστε με θεωρεί καλή της φίλη !!!!
2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.