6 Ιαν 2014

Ενοποιήσεις Υπερβατικές


ΕΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΕΣ

Μυσταγωγικά και θαυματουργικά
η απαρχή της χάριτος
μεταποιεί του πνεύματος μου την ορμή
στην ανείπωτη ιστορία συνδιαλλαγής
καινών αισθήσεων νοητών
με του απείρου την γαλήνη. 

Ενοποιήσεις υπερβατικές
σε παρακλήσεις αγαπητικές
η αποδέσμευση από την Γή
σε ολοκλήρωση Συμπαντική
απελευθερωμένη από την μεριστή
της λογικής μου καταδίκης.



Διάλογοι:
Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΟΡΔΑΝΟΥ Η Άκρα Ταπείνωση! Ο Θεός των όλων καταδέχεται να βαπτισθεί στον Ιορδάνη ποταμό για να «ποτίσει» τον άνθρωπο με «τα νάματα της αφθαρσίας». ‎6 Ιανουαρίου 2014

Ιφιγένεια Γεωργιάδου: Μαζί με τις ευχαριστίες μου στον Δημήτρης για το όμορφο, δροσερό, δυναμικό του κείμενο μικροί στοχασμοί αφιερωμένοι στην φιλία μας!!!

Μυσταγωγικά και θαυματουργικά η απαρχή της χάριτος μεταποιεί του πνεύματος μου την ορμή στην ανείπωτη ιστορία συνδιαλλαγής καινών αισθήσεων νοητών με του απείρου την γαλήνη. Ενοποιήσεις υπερβατικές σε παρακλήσεις αγαπητικές η αποδέσμευση από την Γή σε ολοκλήρωση Συμπαντική απελευθερωμένη από την μεριστή της λογικής μου καταδίκης . 6 Ιανουαρίου 2014 στις 2:54 μ.μ.

Δημήτρης Λυκούδης: Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου. Ευχαριστώ ωσαύτως εσάς κ.Ιφιγένεια 6 Ιανουαρίου 2014 στις 7:06 μ.μ.

Σοφία Ντρέκου: Κι εγώ σ'ευχαριστώ πολύ Δημήτρη μου... η γραφή σου μας μορφώνει. 6 Ιανουαρίου 2014 στις 11:39 μ.μ.

Zachariou Christos: Κ. Δημήτριε τι γίνεται με τα νήπια που τυχόν δεν πρόλαβαν να βαπτισθούν? 6 Ιανουαρίου 2014 στις 11:51 μ.μ.

Δημήτρης Λυκούδης: Χρήστο μου, εδώ ενεργεί ο Θεός. Η πραγματική απάντηση της Εκκλησίας είναι ότι δεν έχουμε απάντηση επ' αυτού, παρά μόνο έχουμε προσευχή συνεχώς. Ασφαλώς, πέρα από το αεροβάπτισμα, η Αγία μας Εκκλησία εύχεται ικετευτικά για όλα αυτά τα νήπια, όλως ιδιαιτέρως. όμως, η θεολογική απάντηση είναι ότι δεν γνωρίζουμε πως και γιατί, αλλά εμπιστευόμαστε την Άπειρη και Απύθμενη θεία Πρόνοια και Φιλανθρωπία του Θεού 7 Ιανουαρίου 2014 στις 6:57 μ.μ. ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.