10 Οκτ 2014

Φυσάει απόψε φυσάει...


Φυσάει απόψε φυσάει...
Ποιος είναι;
Τίποτα, τίποτα.
Ποιος είναι;
Ένας άνεργος λιποθύμησε. Τίποτα.
Μπορεί και να πέθανε. Τίποτα.
Σκασμός!!! Σκασμός λοιπόν μιλάει ο υπουργός!
S.O.S.
Δως μου το χέρι σου φυσάει;
Δως μου το χέρι σου.
Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης Μουσική: Γιώργος Τσαγκάρης Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου Το έθνος μας απειλείται! Υπέρ βωμών και εστιών. Μα πρέπει να συν...
YOUTUBE.COM


  • Veatriki Mandravelli Καλημέρα Ιφιγένεια . Πολύ ωραίος στίχος . Μιλάει ο υπουργός (άσχετο) ο άνεργος πέθανε, τίποτα , δεν έγινε κάτι .Να έχεις μιά καλή ημέρα .
    5 ώρες · 
  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Πράγματι φυσάει , ο παγωμένος αέρας της αναισθησίας και της ανελεήμονος καρδιας ! 
    Ανέλεος η κρίσις τω μη ποιήσαντι έλεος ! (Ευλογημένη εξαιρεση στον νόμο της συγχωρητικότητας ) ..
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Μαιρη ελπίζουμε σε μία νέα αυγή ...ζωής ...λαμπρής ζωής!!!
    1 ώρα · 

  • ιφιγένεια γεωργιάδου Veatriki καλή η ημέρα ...το εύχομαι ολόψυχα από τα βάθη της καρδιάς μου...χαρούμενοι όλοι ...όλοι ....απασχολημένοι σε έργα δημιουργίας και ανάπτυξης ....της αγαπημένης μας πατρίδας....
    1 ώρα · 
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Nicholas δώσε μου το χέρι σου ...να προχωρήσουμε ...ενωμένοι ...όσο μας επιτρέπουν οι διαφορές μας ...όσο το επιτρέπει η ζεστασιά της καρδιάς μας....
    1 ώρα · 
  • Areti Mauropoulou Φυσάει αερας αδιαφοριας και οχι μονο..και χυδαιοτητας..πρεπει να ντυνεσαι καλα!! Ομορφη και δημιουργικη μερα ευχομαιιφιγένεια !!
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Areti καλή μου φίλη προσεκτική και προστατευτική ...θα ήθελα να είχες άδικο ...αλλά ...ελπίζουμε ακόμα...σε μία δημιουργική και χαρούμενη ημέρα για όλους μας...
  • Areti Mauropoulou Κι εγω θα ηθελα να εχω αδικο..αλλα είμαστε υπευθυνοι καθε φορα που πεθαινει κάποιος απο πεινα..καθε φορα που κάποιος αυτοκτονει!!

  • Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος Ιφιγένεια Ιδού εγώ λοιπόν .. και δεν το λέω μόνο μεταφορικά ποιητικά , ήδη με 2-3 φίλους συζητήσαμε για μιά ομάδα που θα δώσει τα χερια για μια πορεία φωτεινών διαδρομών ..και θα σου πω εσωτερικά τι εννο[ω συγκεκριμένα ..

Ιφιγένεια Γεωργιάδου-FACEBOOK





Ήταν ένας νέος ωχρός. Καθόταν στο πεζοδρόμιο.
Χειμώνας, κρύωνε.
Τι περιμένεις; του λέω.
Τον άλλον αιώνα, μου λέει.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου‎ - «Θέματα Oρθοδόξου Θεολογίας, Επιστήμης και Λογοτεχνίας»

ΒΙΝΤΕΟ: «Επίλογος» «Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης, Μουσική: Γιώργος Τσαγκάρης, εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Αφήγηση στην αρχή: Τάσος Λειβαδίτης. Αφήγηση στο υπόλοιπο μέρος: Γιώργος Μιχαλακόπουλος.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.