11 Οκτ 2014

Μου το έχεις υποσχεθεί...


Μου το έχεις υποσχεθεί... 
Ιφιγένεια Γεωργιάδου - Σοφία Ντρέκου

Διαδρομή μακρυνή μέσα στο όνειρο, 
άλλες εποχές, άλλες προοπτικές, 
άγνωστοι στόχοι γοητευτικές αναμονές, 
ελπιδοφόρες συναντήσεις 
ίσως κάτι όμορφο μας περιμένει.

Μου το έχεις υποσχεθεί... 
μ' έβγαλες από την «μαύρη τρύπα» 
και μου υποσχέθηκες φως... 
φωτεινές διαδρομές, 
ομορφιές και γοητεία. 
Μου το έχεις Υποσχεθεί!
Υποσχέθηκες, το θυμάσαι; 
Κι εγώ υποσχέθηκα 
να πετώ πουλιά να ταξιδεύουν 
και να στέλνω τα μάτια μου ξωπίσω τους. 
Στο απροσπέλαστο της απεραντοσύνης. 
Στη μοναχική εικόνα του αποσπερίτη 
και στο Απέραντο Γαλάζιο! 

Οι υποσχέσεις σύμβολα ανακωχής
σε υπέρμαχες πορείες χαράς
όμορφες διαδρομές αναψυχής
ευχάριστων μικρών στιγμών 
ανάπαυσης και γαλήνης.

Και σε πρωτότυπο διάλογο: Ιφιγένεια Γεωργιάδου προς ‎Σοφία Ντρέκου 10 Οκτωβρίου 2014

Σοφία, διαδρομή μακρυνή μέσα στο όνειρο...
άλλες εποχές ...άλλες προοπτικές...
άγνωστοι στόχοι ...γοητευτικές αναμονές...
ελπιδοφόρες συναντήσεις
ίσως κάτι όμορφο μας περιμένει...





Σοφία Ντρέκου: ιφιγένεια, μου το έχεις υποσχεθεί... μ' έβγαλες από την «μαύρη τρύπα» και μου υποσχέθηκες φως... φωτεινές διαδρομές, ομορφιές και γοητεία.. μου το έχεις Υποσχεθεί! 10 Οκτωβρίου 2014 στις 8:12 μ.μ.
Κι εγώ υποσχέθηκα να πετώ πουλιά να ταξιδεύουν
και να στέλνω τα μάτια μου ξωπίσω τους.
Στο απροσπέλαστο της απεραντοσύνης.
Στη μοναχική εικόνα του αποσπερίτη
και στο Απέραντο Γαλάζιο!




Dzovinar Melkonian: Vidéo très romantique ... comme vous mes amies ! Βίντεο πολύ ρομαντικό... Όπως εσείς οι φίλες μου! 11 Οκτωβρίου 2014 στις 8:24 π.μ.
ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia οι υποσχέσεις σύμβολα ανακωχής... σε υπέρμαχες πορείες χαράς... όμορφες διαδρομές αναψυχής....ευχάριστων μικρών στιγμών ανάπαυσης και γαλήνης... 11 Οκτωβρίου 2014 στις 11:14 μ.μ.

Aggelos Aslanidis: Σε πιό χώρο σου είχα υποσχεθεί κάτι// δεν μπορώ να θυμηθώ// ίσως σ' αυτον των 11 διαστάσεων // ή πάλι σ' αυτόν των υπερβατικών συναρτήσεων// θα ψάξω και θα σε συναντήσω// στον χώρο της Αγάπης και του Έρωτα// με οδηγούς τον Πόθο και τον Πάθο// γιατί που σε γνώρισα, θυμάμαι, σου έριξα μια ματιά και σου σιγοψηθήρισα κάτι, θυμάμαι ήσουν πολύ γοητευτική// τότε θα εκπληρώσω την υπόσχεσή μου// θα τα ξιδέψουμε μαζί, πιότερο από τα πουλιά, σε νέους ουρανούς.............. 10 Οκτωβρίου 2016 στις 5:34 π.μ.Διαχείριση

Σοφία Ντρέκου: κ. Άγγελε... !!!!!!!! 10 Οκτωβρίου 2016 στις 11:29 π.μ.

Christalleni Kazamia: Μου το έχεις υποσχεθεί... πως θα πετάξουμε μαζί!!! 10 Οκτωβρίου 2016 στις 6:09 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: θα πετάξουμε μαζί ζωγραφίζοντας εικόνες στην γειτονιά του κόσμου! 10 Οκτωβρίου 2016 στις 11:30 π.μ.

Christalleni Kazamia: αντάμα θα πετάξουμε στις γειτονιές του κόσμου, στου ουρανού το θαλασσι, θα κολυμπάμε, φως μου! 10 Οκτωβρίου 2016 στις 3:49 μ.μ.

Aggelos Aslanidis: Όταν σε σφίξω στην αγκαλιά μου και σου δώσω το κλειδί της νόησής σου τότε θα βλέπεις τις πεταλούδες να πετούν γύρω σου και χωρίς την δράση της βαρύτητας θα φύγουμε πετώντας μακρυά μαζί.......ως τότε θα καρτερώ να...... 10 Οκτωβρίου 2016 στις 3:50 μ.μ.

Aggelos Aslanidis: θα καρτερώ κάτω στην ευώρα της γέρικης καστανιάς να τελειώσεις με το θύλασμα του μωρού μας για να φύγουμε σε άλλη πόλι σε άλλη γη, καλλύτερη, με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτην της μνήμης....... 10 Οκτωβρίου 2016 στις 3:57 μ.μ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.