11 Οκτ 2014

Μου το έχεις υποσχεθεί...


Μου το έχεις υποσχεθεί... 
Ιφιγένεια Γεωργιάδου - Σοφία Ντρέκου

Διαδρομή μακρυνή μέσα στο όνειρο, 
άλλες εποχές, άλλες προοπτικές, 
άγνωστοι στόχοι γοητευτικές αναμονές, 
ελπιδοφόρες συναντήσεις 
ίσως κάτι όμορφο μας περιμένει.

Μου το έχεις υποσχεθεί... 
μ' έβγαλες από την «μαύρη τρύπα» 
και μου υποσχέθηκες φως... 
φωτεινές διαδρομές, 
ομορφιές και γοητεία. 
Μου το έχεις Υποσχεθεί!
Υποσχέθηκες, το θυμάσαι; 
Κι εγώ υποσχέθηκα 
να πετώ πουλιά να ταξιδεύουν 
και να στέλνω τα μάτια μου ξωπίσω τους. 
Στο απροσπέλαστο της απεραντοσύνης. 
Στη μοναχική εικόνα του αποσπερίτη 
και στο Απέραντο Γαλάζιο! 

Οι υποσχέσεις σύμβολα ανακωχής
σε υπέρμαχες πορείες χαράς
όμορφες διαδρομές αναψυχής
ευχάριστων μικρών στιγμών 
ανάπαυσης και γαλήνης.

Σοφία ....διαδρομή μακρυνή μέσα στο όνειρο...
άλλες εποχές ...άλλες προοπτικές...
άγνωστοι στόχοι ...γοητευτικές αναμονές...
ελπιδοφόρες συναντήσεις
ίσως κάτι όμορφο μας περιμένει...

Δημοσιεύσεις από φίλους και ομάδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.