2 Ιουν 2015

Ηλεκτρισμένες νευρωνικές διατάξεις


Levil Levil Χθες στις 2:15 μ.μ.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου
Ανυπέρβλητα πρωταρχικό...
ηλεκτρισμένες νευρωνικές διατάξεις...
συμπληρώνουν τις στοιχειακές
μεταβατικές προσφορές!!!

ιφιγένεια γεωργιάδου: Αναρωτιέμαι...
τι είναι αυτό που το λένε αγάπη...
κάτι μοναδικά συναρπαστικό
...οριακά υπαρκτό...
εκπληκτικά ισοδύναμο με την χαρά
που δεν έχει τελειωμό
και αναταράσσει με ορμή και δύναμη
ότι επιδιώκουμε να πράξουμε
με σύνεση αυτοπεριορισμό και ανείπωτη αγάπη...I.Γ.
Χθες στις 6:12 μ.μ.



Levil Levil: ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΠΩ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, αγαπώ όλους τους ανθρώπους, αγαπώ τον κόσμο, αγαπώ τη ζωή. Αν μπορώ να πω σε κάποιον άλλον «σ’ αγαπώ», πρέπει να είμαι ικανός να πω «αγαπώ σε σένα όλους, αγαπώ μέσα από σένα όλο τον κόσμο, αγαπώ σε σένα και τον εαυτό μου. (Αποσπάσματα από το βιβλίο του Έριχ Φρομ, Η Τέχνη της Αγάπης) Χθες στις 6:52 μ.μ.





Mary Maliali: οι στοιχειώδεις διαταγές των νευρώνων του μυαλού μεταφέρονται στο ανθρώπινο σώμα... και ελέγχουν κάθε αίσθηση και όχι μόνο! καλησπέρα Ιφιγένεια μου! Χθες στις 7:32 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: ανεξέλεγκτη η προσαγωγή διατάσσεται και ισορροπεί με του νού την εντολή δίκιο έχεις Μαρία... το μέγα μυστήριο της ανθρώπινης αντοχής... Χθες στις 7:35 μ.μ.

Levil Levil 23 ώρες: Αγάπη σημαίνει... σε ένα πολύ σύντομο κόμικ! εδώ: Αγάπη σημαίνει... Love anything...

ιφιγένεια γεωργιάδου: Το να αγαπάς τελικά σημαίνει να είσαι ευάλωτος! 23 ώρες

ιφιγένεια γεωργιάδου: «Να μου χάριζαν...
... όλους τους θησαυρούς του κόσμου,
δε θα ‘δινα σ' αντάλλαγμα το γέλιο της καρδιάς μου.
Μήτε θα 'θελα, σπρωγμένος απ' την αγωνία μου,
να χάσω τα δάκρυά μου, για μια άγονη ηρεμία.
Κι ελπίζω, ολάκερη η ζωή μου πάνω στη γη τούτη,
να 'ναι δάκρυα και γέλιο»! {Χαλίλ Γκιμπράν 23 ώρες

Levil Levil: Να ξυπνάς την αυγή με καρδιά έτοιμη να πετάξει και να προσφέρεις ευχαριστίες για μια ακόμα μέρα αγάπης. Να αναπαύεσαι το μεσημέρι και να στοχάζεσαι την έκσταση της αγάπης· Να γυρίζεις σπίτι το σούρουπο μ' ευγνωμοσύνη στην καρδιά. Και ύστερα να κοιμάσαι με μια προσευχή για την αγάπη που έχεις στην καρδιά σου και μ' έναν ύμνο δοξαστικό στα χείλη σου..... Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ (Χαλίλ Γκιμπράν) 23 ώρες

Σοφία Ντρέκου: «Τι είναι η αγάπη; Δεν είναι συμπόνια μήτε καλοσύνη. Στη συμπόνια είναι δύο, αυτός που πονάει κι αυτός που συμπονάει. Στην καλοσύνη είναι δύο, αυτός που δίνει κι αυτός που δέχεται. Μα στην αγάπη είναι ένας. Σμίγουν οι δύο και γίνονται ένα. Δεν ξεχωρίζουν. Το εγώ κι εσύ αφανίζονται. ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ...» (Νίκος Καζαντζάκης) Χαίρετε πάντοτε εαρινά... και αγαπητικά! Αέναη επΑνάσταση: Τι είναι η αγάπη; Έτσι αρχίζει μια καλή μέρα...

ιφιγένεια γεωργιάδου Αγαπώ θα πεί χάνομαι!!!!! Ν.Κ ....... Σοφία Σε ζωές περαστικές αλλοπαρμένες πιεστικά ανεκτικές ξετρελαμένες.... σε χορούς εκστατικούς ......διονυσιακά μεθυστικούς ....ενθουσιασμένες ....με την θέρμη της αγάπης συνδεδεμένες......Ι.Γ· 3 ώρες



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.