15 Δεκ 2015

Το φωτοστέφανο


Το φωτοστέφανο ...η χάρις του Θεού 
...η ευλογία της πληρωμένης αγαπητικής πορείας....Ι.Γ

ιφιγένεια γεωργιάδου 5 Σεπτεμβρίου


Mazlimi Maria: Καλή πορεία Ιφιγένεια μου ... 5 Σεπτεμβρίου στις 4:03 μ.μ. ·

ιφιγένεια γεωργιάδου: Να ζήσουμε χαμογελαστοί...τρυφερά αγαπητικοί...την χαρά να σκορπάμε φίλη μου καλή!!! 5 Σεπτεμβρίου στις 4:19 μ.μ. ·

Mazlimi Maria: Πάντα .. Χωρίς ενδοιασμούς και περιττούς προβληματισμούς ... Φιλιά για ένα γεμάτο απόγευμα καλή μου Ιφιγένεια !!!! 5 Σεπτεμβρίου στις 4:21 μ.μ. ·

Ειρηνη Κορωνακη: ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΔΩΣΗ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΙΑ !!5 Σεπτεμβρίου στις 5:04 μ.μ. ·

Πηνελόπη Κώνστα: Ο Αγαπημένος μου Παππούλης,,,, ο Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας, Γλυκιά μου Ιφιγένεια,,,, Τι γλυκύτητα στο βλέμμα Του ,,, Λάμπει η Αγία Μορφή Του ,,, Τι Χάρη εκπέμπει,,,, ! Την Ευχούλα του Αγίου Γέροντα να έχουμε , ψυχή μου,,,!! ΄Ομορφο και δροσερό απόγευμα , σού εύχομαι με όλη μου την αγάπη ,,, πάντα με την απέραντη αγάπη μου ,,,, Αγαπημένη μου φίλη...!! Σε γλυκοφιλώ..!! 5 Σεπτεμβρίου στις 5:04 μ.μ. ·

Ειρηνη Κορωνακη: ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΩΝΑΣ ΠΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝΑ ΑΚΑΚΟ ΠΛΑΣΜΑ ΣΑΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !!!! 5 Σεπτεμβρίου στις 5:15 μ.μ. ·

ιφιγένεια γεωργιάδου: Πηνελόπη με παρηγορεί τόσο η ευλογημένη του μορφή...θυμίζει πολύ τις τελευταίες εικόνες από το πρόσωπο του πατέρα μου.....να είσαι καλά ...όμορφη και ευλογημένη να είναι η ημέρα σου... 5 Σεπτεμβρίου στις 5:17 μ.μ. ·

ιφιγένεια γεωργιάδου: Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ...αγαπημένο βλέμμα αγαπημένο πρόσωπο ...τόσο οικείο και αγαπητό...την ευλογημένη ζεστασιά της καρδιάς του να έχουμε για πρότυπο στην καθημερινότητα μας...καλό Σ/Κ εύχομαι!!! 5 Σεπτεμβρίου στις 5:21 μ.μ. ·

Πηνελόπη Κώνστα: Να του μιλάς , ψυχή μου, σε ακούει ,,,όπως στον πατερούλη σου ....!! Καρδιακή μου φίλη που πήγε και τον είδε,,, μού είπε ,,, δεν χρειάζεται να του γράψετε ,,, αρκεί να του μιλάτε ,,, να του ζητάτε ότι θέλετε,,, και εκείνος σάς ακούει,,, !! Εγώ ,,, ώρες ατελείωτες του μιλάω,,, του μιλάω,,,, με παρηγορεί και εμένα η μορφή του ,,, !! 5 Σεπτεμβρίου στις 5:23 μ.μ. ·

ιφιγένεια γεωργιάδου: Σε ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη θα μιλάω στον γέροντα να μεσολαβήσει να είναι καλά ο πατέρας μου... 5 Σεπτεμβρίου στις 5:46 μ.μ. 


Ο Dimitri Mamoglou στην τοποθεσία Saint Anthony's Monastery Florence Arizona. 9 ώρες · Sierra Vista, AZ, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ·

Έχετε δει ποτέ την αύρα του ανθρώπου που τον περιβάλλει σε φυσική φωτογράφιση πως φαίνεται σαν Φωτοστέφανο γύρω από το πρόσωπο του;;; δείτε το στον γέροντα Εφραίμ στην Αριζόνα των ΗΠΑ στο μοναστήρι του Αγίου Αντωνίου..!!! (η φωτογράφιση έγινε αρχές Νοεμβρίου του 2008 από εμένα & δεν υπήρχε πηγή φωτός από δίπλα..!!!!) www.stanthonysmonastery.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.