Μπορεί η διαφθορά να απασχολεί όσους αναζητούν
την απόδοση του χαμένου δικαίου.
Όταν το δίκαιο αναγνωρίζεται
ως απώλεια του ίδιου συμφέροντος.
Ένα συμφέρον αποκομμένο από την δυνατότητα
της συμπλήρωσης και αναζήτησης του εφικτού
δυνάμενου να ενώσει να συσπειρώσει να αναζητήσει
με περιχώρηση και καλοσύνη
την αναμέτρηση στην κλίμακα
της αυτοταπείνωσης το εμείς.
Όταν η ψυχική ανισορροπία επιδιώκει
την συλλογική καταδίκη της ενότητας
και αναδεικνύει την πικρή μεγέθυνση της ιδιότητας.
Όταν η συνεχής και αέναη μετάβαση του εγώ και του εμείς
επιδιώκει τον συνολικό θάνατο στην παλαίστρα της ανυπαρξίας.
Η ζωογόνα σκέψη που διακατέχει τον νού
είναι η αναζήτηση του υπεύθυνου
για την ανεπάρκεια της εξέλιξης ενός φαινομένου γνωστού
που μετασχηματίζεται σε καθίζηση αγνώστου υλικού ιδιώματος.
Να αναζητήσουμε τον υπεύθυνο
αυτό το συγκεκριμένο πρόσωπο
που έπρεπε να ξέρει και αγνόησε την πραγματοποίηση
της αρχέτυπης λειτουργίας. Της θυσίας.
Όταν οι επιθυμίες δεν πραγματοποιούνται
όπως το άτομο η περιορισμένη μορφή το αναμένει
ο υπεύθυνος ευθύνεται όταν η μορφή αναγγέλλει
και το αναγγελλόμενο απογοητεύει.
Ο υπεύθυνος να αναλάβει την οδυνηρή διαδικασία
της επαναφοράς σε μεγέθη αναγνωρίσιμα
από ανάγκες και επιδιώξεις του τέλους.
Η ομιλία αποκτά λογικό φρόνημα
μόλις ακουστεί ο τελευταίος της ήχος.
Τότε αρχίζει να λειτουργεί.
Όταν ο λόγος σάρξ εγένετο ήλθε η Σωτηρία.
Η δημιουργία της μορφής είναι ο ενυπόστατος λόγος της δημιουργίας.
Όταν ο Πατέρας εδήλωσε εμείς ευχαριστούμεθα εσύ εγεννήθης
καθορίζει τον λόγο ύπαρξης της δικής μου μορφής.
Ιφιγένεια Γεωργιάδου
Πηγή: Από το Στιγμιαίο στο Άπειρο / Ιφιγένεια Γεωργιάδου
την απόδοση του χαμένου δικαίου.
Όταν το δίκαιο αναγνωρίζεται
ως απώλεια του ίδιου συμφέροντος.
Ένα συμφέρον αποκομμένο από την δυνατότητα
της συμπλήρωσης και αναζήτησης του εφικτού
δυνάμενου να ενώσει να συσπειρώσει να αναζητήσει
με περιχώρηση και καλοσύνη
την αναμέτρηση στην κλίμακα
της αυτοταπείνωσης το εμείς.
Όταν η ψυχική ανισορροπία επιδιώκει
την συλλογική καταδίκη της ενότητας
και αναδεικνύει την πικρή μεγέθυνση της ιδιότητας.
Όταν η συνεχής και αέναη μετάβαση του εγώ και του εμείς
επιδιώκει τον συνολικό θάνατο στην παλαίστρα της ανυπαρξίας.
Η ζωογόνα σκέψη που διακατέχει τον νού
είναι η αναζήτηση του υπεύθυνου
για την ανεπάρκεια της εξέλιξης ενός φαινομένου γνωστού
που μετασχηματίζεται σε καθίζηση αγνώστου υλικού ιδιώματος.
Να αναζητήσουμε τον υπεύθυνο
αυτό το συγκεκριμένο πρόσωπο
που έπρεπε να ξέρει και αγνόησε την πραγματοποίηση
της αρχέτυπης λειτουργίας. Της θυσίας.
Όταν οι επιθυμίες δεν πραγματοποιούνται
όπως το άτομο η περιορισμένη μορφή το αναμένει
ο υπεύθυνος ευθύνεται όταν η μορφή αναγγέλλει
και το αναγγελλόμενο απογοητεύει.
Ο υπεύθυνος να αναλάβει την οδυνηρή διαδικασία
της επαναφοράς σε μεγέθη αναγνωρίσιμα
από ανάγκες και επιδιώξεις του τέλους.
Η ομιλία αποκτά λογικό φρόνημα
μόλις ακουστεί ο τελευταίος της ήχος.
Τότε αρχίζει να λειτουργεί.
Όταν ο λόγος σάρξ εγένετο ήλθε η Σωτηρία.
Η δημιουργία της μορφής είναι ο ενυπόστατος λόγος της δημιουργίας.
Όταν ο Πατέρας εδήλωσε εμείς ευχαριστούμεθα εσύ εγεννήθης
καθορίζει τον λόγο ύπαρξης της δικής μου μορφής.
Ιφιγένεια Γεωργιάδου
Πηγή: Από το Στιγμιαίο στο Άπειρο / Ιφιγένεια Γεωργιάδου
*Ω γενεά άπιστος και διεφθαρμένη, έως πότε
έσομαι προς υμάς και ανέξομαι υμών; Λουκ.θ' 41
*Ω γενεά άπιστος, έων πότε προς υμάς έσομαι;
έως πότε ανέξομαι υμών; Μαρκ.θ' 19
Στης επίγειας παραφθοράς την πορεία πνιγμένη...
ιφιγένεια γεωργιάδου - Γενεά Άπιστος και Διεφθαρμένη
Ιφιγένεια γεωργιάδου: Ο φυσικός τους περιορισμός προϋποθέτει την ενεργητική οριοθέτηση των εξιλεωτικών θυσιαστικών προσφορών...στο μεγάλο θυσιαστήριο...ΤΑ ΣΑ ΕΚ ΤΩΝ ΣΩΝ πηγή δωρεών στην ενοποίηση των όντων...στο σώμα του ΙΗΣΟΥ ...μέγα μυστήριο.. 10 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:38 π.μ.
ιφιγένεια γεωργιάδου - Γενεά Άπιστος και Διεφθαρμένη
Ιφιγένεια γεωργιάδου: Ο φυσικός τους περιορισμός προϋποθέτει την ενεργητική οριοθέτηση των εξιλεωτικών θυσιαστικών προσφορών...στο μεγάλο θυσιαστήριο...ΤΑ ΣΑ ΕΚ ΤΩΝ ΣΩΝ πηγή δωρεών στην ενοποίηση των όντων...στο σώμα του ΙΗΣΟΥ ...μέγα μυστήριο.. 10 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:38 π.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.