12 Οκτ 2014

Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Με σπαραγμό και πόνο
η καρδούλα μου ποθεί
σαν ηλιαχτίδα να δωθεί 
φλόγες μικρές ν' ανάψουνε
ζεστές καρδιές να λάμψουνε 
η μοναξιά να φύγει από τον κόσμο.


Toula Markoni-gasteratou Είχα την τύχη να διαβάσω πολλά ποιήματά σου καλή μου Ιφιγένεια. Επικοινωνία, διείσδυση, συγκίνηση και ένα ευλογημένο κέντρισμα σκέψης είναι τα κύρια χαρακτηριστικά τους. Μερικές φορές με μπέρδεψες κιόλας γιατί δεν κατάλαβα αν προσεύχεσαι, η αν τραγουδάς για τους συνανθρώπους σου. Αυτό που εισπράττω όμως κάθε φορά είναι , πως η ευτυχία, μπορεί να ΄ρθει και μέσα από ένα ποίημα..

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, αλλά στους μοναχικούς φίλους μας αφιερώνω αυτό

Είμαι μία και είμαι μόνη
Η βροχή με ηρεμεί
Έχω την ποίηση κοντά μου
είμαστε κιόλας δυο.
Gloria Fuertes 22 ώρες

ιφιγένεια γεωργιάδου: Toula ευλογημένη η στιγμή της συνάντησης... με ένα γέλιο ...μιά ευχή ...σε ένα μικρό δάκρυ ...παιδικής εγκαρτέρησης και προσευχητικής αναμονής.... 19 ώρες

Toula Markoni-gasteratou 6 ώρες

EL GRECO 2014 FACEBOOK

Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Aggeliki Zerva Lykoudi: Η μοναξια θα φυγει ,οταν η μερα δεν θα φευγει μεχρι το ανοιγμα της νυχτας , οταν το φεγγαρακι 2ος ηλιος γινει ,οταν το κακο - αδικια εξαφανιστει ,αφου εμεις δεχτουμε οτι η υλη μας ειναι μονο για ευτυχια φτιαγμενη.ιφιγένεια μου ευγενικη εχεις σοφια - μαιευτικη ,μου βγαζεις τα ωραιοτερα μου συναισθηματα κ δεν με αναγνωριζω ,ευχ.φιλη μου γκαρδιακη!!!! 29 Ιανουαρίου στις 11:05 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Κύματα που με κυκλώνουν τα συναισθήματα μοναδικά , μητέρα εσύ θαλασσινή, όμορφης προσδοκίας, ρόδινο μεγαλείο στο συναπάντημα της Δύσης με την Ανατολή!!! 29 Ιανουαρίου στις 11:19 μ.μ.

Aggeliki Zerva Lykoudi: ιφιγένεια μου΄΄ ε!!!! μα εισαι καταπληκτικη΄΄ κατω απο ποια ευλογια λειτουργηθηκες... 29 Ιανουαρίου στις 11:23 μ.μ.

Aggeliki Zerva Lykoudi: κλμ ανιδιοτελης αγαπη 30 Ιανουαρίου στις 9:45 π.μ.


θεοφιλοσ εγγλεοπουλοσ: Τησ μοναξιασ τα μονοπατια, με οδηγουν στου Χριστου μου τα παλατια. Κι οταν εχθροσ τησ μοναξιασ γινεται η αγαπη, ο κοσμοσ παυει να ειναι μια απατη. 30 Ιανουαρίου στις 2:24 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: 6 Φεβρουαρίου στις 7:37 μ.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.