7 Οκτ 2014

Παιδί της πόλης είμαι εγώ...


Παιδί της πόλης είμαι εγώ...
Ιφ. Γεωργιάδου


Παιδί της πόλης είμαι εγώ...
της Αθήνας της πολύβουης της ορμητικής...
μικρή περιηγήτρια της ζωής...

που γράφεται πολύχρωμα λιτά ιστορικά ...
στις έξυπνες ατάκες τοίχων στηρικτικών...

μιας μοναδικής τροπής στιγμών... 
σημαντικών και φευγαλέων...

Βούλα Σταυροπούλου Υπέροχο!!! Ευχαριστούμε πολύ Ιφιγένεια! 7 Οκτωβρίου στις 1:44 μ.μ. 

Vaia Tzatzara: Μικρή περιηγήτρια της ζωής, σημαντικών φευγαλέων στιγμών .... Γιατί να κρατούν λίγο ιφιγένεια7 Οκτωβρίου στις 1:57 μ.μ.  

ιφιγένεια γεωργιάδου: Vaia, στην στιγμή έμαθα να διακρίνω την δυναμική της αιωνιότητας ....στο τίποτα την ιστορική διαδρομή των πάντων.... στο παροδικό την εναγώνια προσδοκία του άπειρου ....αφιερωμένο στην ομορφιά που σε έχει επισκεφθεί για πάντα!!! 7 Οκτωβρίου στις 2:17 μ.μ. 

Sophia Siglitiki Drekou: Παιδί της πόλης είμαι κι εγώ ιφιγένεια και μάλιστα των Εξαρχείων... που σημαίνει, μια από αγαπημένες μου θεάσεις, ήταν και είναι τα συνθήματα στους τοίχους! (http://ifigeneia-georgiadou-math.blogspot.gr/.../blog...7 Οκτωβρίου στις 3:06 μ.μ. 
ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia, μαθητεύσαμε σκληρά στην παροδικότητα της στιγμής ...στην γρήγορη εναλλαγή της μικρής επιθυμίας .....που μετατρέπεται αυτόματα σε μεγάλη λύπη...στους γρήγορους χαιρετισμούς... χωρίς η ματιά να προλαβαίνει.... μιά μικρή ακτίδα ζωής να χαρεί.... από την χαρά του άλλου....η πόλη η μεγάλη ανήμπορη ασφυκτιά ....από τις μικρές ασήμαντες στιγμές.... των μικρών σιωπηλών ψυχών μας... 7 Οκτωβρίου στις 3:04 μ.μ. · 

Ιφιγένεια Γεωργιάδου: Βούλα, καλή μου φίλη ...αγωνίστρια δυναμική ....σε ευχαριστώ και συμπορεύομαι με όποιο τρόπο μπορώ και δύναμαι στον αγώνα σας ενάντια του καρκίνου !!! 7 Οκτωβρίου στις 3:07 μ.μ. 

Theo SavΥπέροχο!!! Καλό βράδυ Ιφιγένεια μου!!!! Ευχαριστούμε!! 7 Οκτωβρίου στις 9:40 μ.μ. ·  

ιφιγένεια γεωργιάδου: Areti φευγαλέα άπιαστα ...απροσπέλαστα ...μας αγαπάνε ...μας προσκαλούν ενθαρρυντικά ...και εμείς τα ακολουθούμε ... 7 Οκτωβρίου στις 9:55 μ.μ.  

Vaia Tzatzara: Ιφιγένεια με διαβαζεις ... Sophia φιλιά !! 7 Οκτωβρίου στις 9:56 μ.μ.  

ιφιγένεια γεωργιάδου Theo Καλό βράδυ να έχεις όπου και αν βρίσκεσαι ...η Αθήνα είναι αξεπέραστη αγάπη διαπεραστική ...επίμονη ...καλή μου φίλη ...σε ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια!!! 7 Οκτωβρίου στις 10:01 μ.μ.  

ιφιγένεια γεωργιάδου: Vaia, αισθάνομαι μία φιλία ...παντοτινά ....χωρίς χρόνο ...χωρίς τόπο...χωρίς περιορισμό...είναι αξεπέραστα όμορφη η ζωή με μία φίλη τόσο καλή.... 7 Οκτωβρίου στις 10:04 μ.μ.  

Theo Sav: Δυστυχώς βρίσκομαι στο Μεσολόγγι....από εκεί η νυχτερινή φωτο μου και η διάθεση... όπως ειναι γραμμένη..σε ένα μου ποιηματάκι....Καλό βράδυ γλυκιά μου Ιφιγένεια... 7 Οκτωβρίου στις 10:04 μ.μ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.