15 Νοε 2015

Άρρηκτα δεμένες...



Ιφιγένεια Γεωργιάδου - ‎Σοφία Ντρέκου

Ιφιγένεια ΓΣοφία με ακούς;
Αξεπέραστες μοναδικές άρρηκτα δεμένες
φίλες μοναδικές ας ζήσουμε εδώ
κοντά για πάντα αγαπημένες. 


Σοφία Ν: Ιφιγένεια, εκλεκτή παρουσία 
υψηλών προδιαγραφών και διαστάσεων,
μαζί αγαπημένες να διαπεράσουμε τις πύρινες διαδρομές
και να πορευτούμε αενάως φίλες μοναδικές.

Ιφιγένεια Γ: Πέρασε η μπόρα μία καινούργια ημέρα ξημερώνει
αύριο έτοιμη να μας χαμογελάσει πρόσχαρα και ευωδιαστά!
Με δυνατή φιλία και άδολη αγάπη!

Σοφία Ν: Ιφιγένεια αγάπη μου... είσαι ο άγγελός μου!!!!

Ιφιγένεια Γ: Η φιλία απλώνεται και μας αγκαλιάζει όλες μαζί
μια παρέα με χαρά και αισιοδοξία για μέρες
όμορφες λαμπερές ελπιδοφόρα δυνατές.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου προς ‎Σοφία Ντρέκου 7 Οκτωβρίου 2014









Σοφία Ντρέκου: ιφιγένειαούλα μου... αγαπημένη μου κι εκλεκτή καθημερινή μου παρουσία υψηλών προδιαγραφών και διαστάσεων, σε αγαπώ πολύ-πολύ και μαζί αγαπημένες να διαπεράσουμε τις πύρινες διαδρομές και να πορευτούμε αενάως φίλες μοναδικές. Σ'ευχαριστώ και σε αγαπώ πολύ!!!! 8 Οκτωβρίου 2014 στις 2:46 μ.μ.

Σοφία Ντρέκου: ιφιγένεια, τί ωραίο τραγούδι είναι αυτό;; Το άκουσα 2 φορές!!! Πολύ με ανέβασε! 8 Οκτωβρίου 2014 στις 12:08 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Πέρασε η μπόρα Sophia, μία καινούργια ημέρα ξημερώνει αύριο έτοιμη να μας χαμογελάσει πρόσχαρα και ευωδιαστά!!! 8 Οκτωβρίου 2014 στις 1:15 π.μ.

Σοφία Ντρέκου: Ιφιγένεια αγάπη μου... είσαι ο άγγελός μου!!!! 8 Οκτωβρίου 2014 στις 1:16 π.μ.

Virginia Firiki: ...υψηλών προδιαγραφών και διαστάσεων... πολύ μου άρεσε!!! Να είστε πάντα γερές και χαρούμενες!!! Με δυνατή φιλία και άδολη αγάπη!!! Καλή και ευλογημένη ημέρα να έχετε αγαπημένες μου Ιφιγένεια και Σοφία!!! 8 Οκτωβρίου 2014 στις 9:57 π.μ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Virginia, καλημέρα χαρούμενη και ευλογημένη... η φιλία απλώνεται και μας αγκαλιάζει όλες μαζί ...μιά παρέα με χαρά και αισιοδοξία ...για μέρες όμορφες λαμπερές ελπιδοφόρα δυνατές... 8 Οκτωβρίου 2014 στις 1:18 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.