10 Οκτ 2017

Άφθαρτη συν ουσία




τολμω να κανω μαζι σου υπερβάσεις
περα απο τους νομους  *της συμβατικής
ΔΙΑ βασεις

ΔΙα βασεις στο καινο
τομω
εκκενωμένων
λεξ
εξαίσιων

Διαθλαστικά ορωμένων

Επιδέξια τοποθετημένων
Ο βασιλευς Αλεξανδρος ΖΕΙ
Και περι πλέει
Την ύλη την δια στρική
και συ η γοργό
Σε αναζητώ
Σε πέλαγος

ύλη απο την αυλη μου
Της επικριτικής σύρραξης σου
εδω στο πάτωμα του κατω κοσμου μου

Με δια λύεις
στα υπόγεια
της υποχθόνιας
Κοσμείς την νέα σύνθεση μου

Με βογγητά υποχθόνιας
σκοτος και φως
εγω ΟΧΙ δεν ειμαι το εσω ΦΩΣ
ΣοΦοΣ

Κραυγαλέες αποδοχές

ειναι το ΦΩΣ
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

ο Παν ...ΣοΦοΣ
ο μοναδικός
ΕΓΩ το ΦΩΣ
ΜΗ

περι πατας το σκότος
Εξουσιάζει πάσα σαρκική δομή

Προς ζωογονία
Αιωνίας ζωής
Άφθαρτη συν ουσία
Μετοχική αιωνία
Της αγάπης της δοτικής

Ιφιγένεια Γεωργιάδου








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.