28 Ιαν 2023

Αιχμάλωτοι της καταδίωξης του αντικατοπτρισμού


Εμείς πάντα εμείς
ασυναίσθητα επικοί τελειομανείς
αναζητητικοί έμπλεοι τυχομανείς
της βιοτικής ανάταξης αισθησιομανείς
συμβουλεύουμε την σύνπασα φύση
την εργασιομανή με ευθύτητα ειλικρινή
την αξιοσύνη την επαρκή την εικονική
της πλέουσας της ρευστής πορεία
εφιαλτική με αναμονή πλειοδοτεί την αστρική
καθοδήγηση την εταιρική την συνεργατική
με ένα μυστηριακό υπερπέραν αναφυητική
υπερβολικά αντιποιητική η αντί κατοπτρική μείζονα σφαίρα.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου



Seh, αυτή, hey
Η θάλασσα γράφει, τραγουδά ρίμες στο βήμα των σκαφών
Έχω πλεύσει κατά μήκος της άκρης των βάρβαρων ακτών
Έντεχνα χαμένα λιμάνια σε καρστικούς βράχους
Τώρα καίγομαι με δύο αιχμές σε ένα από τα τρία ψαλίδια
Και τα μάτια μου είναι στις αισθήσεις μου που είναι πάντα διψασμένα (Hey)
Μιας τρελής πτήσης φαντασίας
Ανάμεσα στους κόσμους βυθισμένοι στις αντανακλάσεις που πιάνονται σε ένα δίχτυ
Ονειρεύομαι να επιστρέψω για να φύγω, μακριά, μακριά
Εκεί που οι φωνές των σειρήνων θολώνουν το μυαλό
Η θάλασσα θα γίνει καυτή και η μνήμη λανθάνουσα
Όπου κάθε λάθος ήταν μια αποσκευή γεμάτη τίποτα
Σπρώχνοντας τη γνώση στα όρια σε χώρες χωρίς ανθρώπους
Κάθε τρίχα ήταν ένα φίδι και καθώς έπεφτε το βράδυ
Κάτω από το κατάστρωμα μετράω τις μέρες υπό το φως των κεριών
Τώρα που φυσάει ο άνεμος και φουσκώνει το πανί μου
Περιμένει να επιστρέψω και μετά ξηλώνει τον καμβά
Καθαρή όραση, είδα τον εαυτό μου και το νησί
Τις πρώτες πρωινές ώρες εκεί ο ήλιος ζέστανε την Ιθάκη
Μέσα στην καρδιά μου, κάθε διαδρομή έχει γίνει εφήμερη
Και μετατρέπει τη νοσταλγία εδώ σε μια υγρή ελπίδα
Η ίδια μέτρηση που κάποτε άφησε τους πάντες άφωνους
Η ίδια κίνηση στην ακτή άφησε τους πάντες μελανιασμένους
Και τα ανοιχτά κύματα εκεί ανάμεσα στις Στήλες του Ηρακλή
Η ίδια δύναμη που με συγκινεί είναι πάνω απ' όλα η ύβρις.
Βλέπετε, είναι όλα εντάξει εδώ
Όλα είναι σε πλήρη εξέλιξη
Ως ναυτικοί
Βραχέων κυμάτων και εν τω μεταξύ
Έλα, εδώ με τα μάτια σου γεμάτα
Όλα όσα βλέπετε
Ποτέ δεν είναι αρκετό για μένα
Αν, αν, αν, αχ
Το όγδοο bolgia σφυρηλατεί φλόγες καθώς η μέρα πεθαίνει
Μέσα σε κάθε φωτιά βρίσκεται το πνεύμα ενός αμαρτωλού
Υπάρχει μια κουρασμένη κραυγή πόνου, η ηχώ κάνει θόρυβο
Από εκείνους που αναζητούσαν νέους κόσμους σε νερά χωρίς αγάπη
Εκεί που η τιμή βγαίνει στη θάλασσα
Οι άνθρωποι ως σκλάβοι σε φορτηγά πλοία
Στο παγωμένο λιμάνι λήθαργος όπως σε εμπάργκο
Ανταμοιβές πιστότητας που περιμένουν στα μάτια του Άργους
Και αυτός ο αφρός που μυρίζει και μου ψιθυρίζει απαλά
Και ανακατέψτε την αυγή με τα ρεύματα στη ζωή μου
Μετακινεί τη γραμμή τερματισμού σε νέους ελληνικούς προορισμούς
Ενώ είμαι μαγεμένος από την τρέλα αυτής της συμφωνίας
Εγώ που είδα εκλείψεις, που κατέκτησα την Καλυψώ
Ότι κατέκτησα τις αβύσσους ανάμεσα στους ισθμούς που δεν είχα ξαναδεί
Ότι κατέκτησα και νίκησα, ναι, τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη
Τώρα ξεκουραστείτε στο βυθό της Ανδαλουσίας
Όταν μου μίλησε ο Κύκλωπας, απάντησα: «Κανένας».
Και όταν η θάλασσα βυθίστηκε είπαμε: «Ποσειδώνας».
Όταν μπήκε το ξύλινο άλογο, εξαφανίστηκα μέσα στον καπνό
Στη συνέχεια, μετά την Κίρκη πλεύσαμε στην πέμπτη πανσέληνο
Σε εκείνες τις ανεξερεύνητες ακτές όπου ξυπνάει ο ήλιος
Τραγούδησέ μου, Μούσα του ήρωα της Ελλάδας και των έργων του
Καίγοντας αργά στις φλόγες στο τραγούδι του θηρίου
Ποιος αψήφησε τη μοίρα μέχρι την τελευταία θλιβερή καταιγίδα
Βλέπετε, είναι όλα εντάξει εδώ
Όλα είναι σε πλήρη εξέλιξη
Ως ναυτικοί
Βραχέων κυμάτων και εν τω μεταξύ
Έλα, εδώ με τα μάτια σου γεμάτα
Όλα όσα βλέπετε
Ποτέ δεν είναι αρκετό για μένα
Εμφάνιση αρχικού
Συνθέτες: Alessio Mariani, Valerio Alessi, Daycol Emidio Orsini, Fabio Alessi. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.