Σύμφωνα με την γραμμική ιστορία και την εξελικτική θεωρία,
κάθε νεότερο ειναι και σύγχρονο ειναι και προηγμένο, με την Ελληνική γλώσσα όμως
αυτό δεν ισχύει σαν αξίωμα και πιθανώς ειναι ένα λάθος, ως επιστημονικό δόγμα.
δλδ τα αποκαλούμενα "αρχαία κείμενα", η, αρχαία γλώσσα αντί να εξελίσσονται
και να εμπλουτιζονται, παρακμάζουν, νοθεύονται και λειτουργούν
με βάση την παρανόηση των εννοιών για την επικοινωνία μας.
είναι τόσο Αυθεντικά που στέκονται σαν φάροι που αντικατοπτρίζουν
την σοφία των Σοφών της εποχής εκείνης.
που ομιλούμε και καταγράφουμε τα λόγια μας και τους λογισμούς μας
υπολείπονται της ""μητρικής Ελληνικής Γλώσσας""
(οχι αρχαία,
γιατι ειναι διαχρονικη) κατά πάρα πολύ διότι δεν εχουμε πλέον παιδαγωγούς,
μόνο εκ παιδευτικούς εχουμε που εκτελούν όχι κατά συνείδηση με την ηθική και την αγάπη
το έργο της παιδείας, αλλά κατά τις διαταγές του "ινστιτούτου εκπαίδευσης".
(Που συμβαίνει να είναι η ιδιαιτέρα πατρίδα του Νικηφόρου Βρεττάκου) Λακωνίας το 71
μπορώ να πω οτι είχα ευσυνειδήτους Καθηγητάς που μας δίδαξαν Αρχαία αρκετά καλα μπορώ.
Ειδικά ο Κύριος Δικαιάκος---Μα το Θεό, Δημήτρη!
έπαιζε την Οδύσεια και την Ιλιάδα Στα ΔΑΧΤΥΛΑ του.
Όταν δίδασκε Όμηρο τίποτε δεν κουνιόταν.....,,,,
μόνο απόλυτη ησυχία.
Να μπορούσα να τον άκουγα για δύο ώρες
να παραδίδει και να μας μεθάει με την εμπνευσμένη αγάπη που είχε για τόν Όμηρο!
Θα ήθελα να συνέχιζα τα αρχαία και στο πανεπιστημιακό επίπεδο.
Αλλά έφυγα για την Αμερική.
Συγγνώμη που ξέφυγα λίγο και παρασύρθηκα.
Θα συζητήσουμε την νεοελληνική γλώσσα άλλη ώρα.
Άλλωστε εσύ καλά τα είπες.
Όσο για μένα άσε με να έχω την Ομηρική Ανάμνηση
στην σκέψη μου για λίγο ακόμα!!!!!!
With Δημητρης Μετσοβίτης, Ιφιγένεια ιφιγένεια γεωργιάδου
ιφιγένεια γεωργιάδου Pres Nota το πάθος για την παιδεία παραμένει ζωντανό
στις ψυχές των αμετανόητα αυθεντικών παιδαγωγών
σε πείσμα των καιρών και των δύσκολων συνθηκών ...
εξακολουθούμε να εννοούμε την νόηση...
και να αγνοούμε την παρανόηση!!!
Κατά τους βυζαντινούς χρόνους
το εκπαιδεύω λεγόταν «ἀνάγω»
και η εκπαίδευση αναγωγή,
η φοίτηση στο σχολείο
«ἀναγινώσκειν» ή
«γραμματίζεσθαι».
Εκείνος που δεν έλαβε
εκπαίδευση ονομαζόταν
ανάγωγος.....ο αγράμματος
ιφιγένεια γεωργιάδου η εκπαίδευση αναγωγή, >>>
εκφράζει την κατεύθυνση
σε στόχο εξωτερικό της διαδικασίας
ευγενικότερο και ικανότερο του παιδεύω...
Δεν ειναι δόκιμος ο όρος
εδώ, το παιδεύω,
αυτό ίσως ειναι για τους τυράννους
και τους σαδιστές .......
Iphigenia οι παιδαγωγοί δεν παιδεύουν ,
απλά παιδαγωγούν,
χωρίς καμία επιβολή ,
και καμία χειραγώγηση
δλδ χωρίς κανένα μέσο κανονιστικής
πίεσης για την επίτευξη του σκοπού ,
πχ χωρίς την χρήση βαθμολογίου η
απουσιολογίου ,
και ο παίς τον ακολουθεί κατά πόδας
τον δάσκαλο με μεγάλη αφοσίωση .
Ο Κύριος μας ,πως ,δίδασκε τα πλήθη,
που τον ακολουθούσαν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.