11 Αυγ 2014

1459 Αν δεν ζούμε, σημαίνει δεν υπάρχουμε στην Θεϊκή μνήμη του Δημιουργού.


Αν δεν ζούμε, σημαίνει δεν υπάρχουμε 
στην Θεϊκή μνήμη του Δημιουργού.


ανάπτυξη διαδικασιών βιωματικής μάθησης
για πολλά γνωστικά και καλλιτεχνικά αντικείμενα,
διαχείριση ομάδας, συγκρούσεων και επιθετικότητας,
ανάπτυξη και διαμόρφωση προσωπικότητας,
ανάπτυξη διαπολιτισμικής και περιβαλλοντικής συνείδησης

και εν τέλει δυναμικής επικοινωνίας μέσω τεχνικών
της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση.


ανάπτυξη ΔΙΑδικασιών βιωματικής μάθησης
για πολλά γνωστικά και καλλιτεχνικά Δρώμενα,
ΔΙΑχείριση ομάδας,
ΑΝΤΙκρούσεων και θετικότητας,
ανάπτυξη και ΔΙΑμόρφωση προσωπικότητας,
ανάπτυξη ΔΙΑπολιτισμικής
και ΟΥΣΙΑΣτικής+είδησης
και εν τέλει δυναμικής επικοινωνίας
ΔΙΑ "τεχνικών" της Δραματικής Τέχνης στην Παιδεία.....Ιφιγένεια


Δημήτρης οι διαδικασίες βιωματικής μάθησης 
εξυπηρετούν ανάγκες πολυπολιτιστικών κοινοτήτων
 όπου η επάρκεια της γλώσσας είναι περιορισμένη 
και οι συνήθειες διαφορετικές

 οπότε το ΔΙΑ ως πέρασμα και το ΑΝΤΙ ως ευχή 
ο Θεός βοηθός είναι η σημειολογία 
που αναδεικνύει τις δυσκολίες και τα εμπόδια 
που αντιμετωπίζει η καθημερινότητα της εκπαίδευσης. 

Αν και τα μαθηματικά αποτελούν την οριακή εξέλιξη
 της παγκοσμιότητας των επικοινωνιακών τεχνικών 
η δυσκολία της νοητικής επεξεργασίας των δεδομένων
 είναι ένα απαγορευτικό σύμπλεγμα αποδοχής
 της τεράστιας διασυμπαντικής επικοινωνιακής τεχνικής
 που διαθέτουν


 ο μικτός Πολιτισμός του Κόσμου, 
ειναι το αποτέλεσμα της απαξίας
 του μοναδικού και του γνησίου, 

βασικά καταργεί την ανάγκη της έρευνας 
του διαφορετικού επιτοπίως. 
Με διαφορετικές καταβολές και επιρροές


ανάγκες πολυπολιτιστικών κοινοτήτων, 
EU, Βαβέλ, ο βασικός λόγος 
για την επαναφορά του χρόνου
 στη θέση του χάους,
 όταν στερεύουν οι ιδέες για την 6έλιξη...
της ζωης μας


όταν η ακμή ειναι πλέον στο παρελθόν μας, 
ο κατήφορος στον γκρεμό της παρακμής 
ειναι αναπόφευκτος.....


 στερεύουν οι ιδέες για την 6έλιξη...της ζωης μας>>>
 Δημήτρης οι ιδέες πεπερασμένες και μοναχικές 
ικετευτικά αναζητούν την ανθρώπινη ζωή
 να επηρεάσουν λειτουργώντας ως ελκυστές
 στην εξοντωτική ανάπτυξη της εντροπίας του χάους
 προετοιμάζοντας υπομονετικά τα fractals της υπομονής 
όπου το άπειρο στέρεα οικοδομεί 
μέσα στην εμφάνιση του όλου
 ως επιμέρους....


Το Σύμπαν είναι ένα απλό Ολόγραμμα???
Το Σύμπαν ενδέχεται να είναι απλά ένα ολόγραμμα??
Το σύμπαν είναι μια ψευδαίσθηση ??

Αν ζούμε σε ένα ολογραφικό σύμπαν
 τότε θα είναι η ζωή μας εικονική??

χμ... δεν υπαρχει συμπαν...!!! 
το σύμπαν είναι στην πραγματικότητα 
ένα γιγάντιο ολόγραμμα, γράφω ... 
όριο που το χωρίζει από το υπόλοιπο του σύμπαντος, και την εντροπία. 

Ολόγραμμα δεν σημαίνει ότι το αντικείμενο δεν υπάρχει... 
αλλά ότι εμείς ...δεν ζούμε!!! 

Υποστήριξα ότι ο κόσμος των χορδών
 είναι ένα ολόγραμμα που προβάλλεται 
από ένα χαμηλότερο διαστάσεων σύμπαν,
 που είναι πιο απλό. 

Αυτές οι χορδές είναι ολογράμματα των γεγονότων.
 Όπως το φως μας επιτρέπει να απεικονίσουμε
 ένα τρισδιάστατο είδωλο πάνω σε ένα ταμπλό.

 Δηλαδή ότι το σύμπαν
 παρά την φαινομενική του στερεότητα
 στην πραγματικότητα είναι ένα φάντασμα, 
ένα γιγαντιαίο φαντασμαγορικό ολόγραμμα.


Ολόγραμμα δεν σημαίνει ότι το αντικείμενο δεν υπάρχει.>>> 
Δημητρης αν δεν ζούμε σημαίνει 
δεν υπάρχουμε στην Θεϊκή μνήμη του Δημιουργού ...
πως να τολμήσω να το πώ κάτι τέτοιο ...
υπάρχει μεγαλύτερη προσβολή
 για τον όντος ΩΝ;


την επαναφορά του χρόνου στη θέση του χάους>>>
Στα fractals της μορφοκλασματικής ανάλυσης 
εντοπίζουμε ισομορφισμούς 

που εξασφαλίζουν την ισοδυναμία του άπειρου
 με την υπαρκτική βάση του γεννήτορα
 στο θεώρημα του Cantor.

Π.χ το (0,1) είναι ισόμορφο 
με το σύνολο των πραγματικών αριθμών ....


όχι δεν ζούμε, ιφιγένεια,...
ελεύθεροι και αθάνατοι 

αλλά ως θνητοί και μαθητευόμενοι , 
για την αθάνατη ζωή.....

αυτό ειναι όλο και όλο το παραμυθάκι μας
 δλδ ως μη όντες(ΔΙΑβολοι),

 μαθαίνουμε για την αληθινή ζωη 
της αθανάτου οντότητας








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.