Κυριακή, Νοεμβρίου 15

Άρρηκτα δεμένες...


Άρρηκτα δεμένες...

Σοφία με ακούς;
Αξεπέραστες μοναδικές άρρηκτα δεμένες
φίλες μοναδικές ας ζήσουμε εδώ
κοντά για πάντα αγαπημένες.

Ιφιγένεια, εκλεκτή παρουσία υψηλών προδιαγραφών και διαστάσεων,
μαζί αγαπημένες να διαπεράσουμε τις πύρινες διαδρομές
και να πορευτούμε αενάως φίλες μοναδικές.

Πέρασε η μπόρα μία καινούργια ημέρα ξημερώνει
αύριο έτοιμη να μας χαμογελάσει πρόσχαρα και ευωδιαστά!
Υψηλών προδιαγραφών και διαστάσεων.
Με δυνατή φιλία και άδολη αγάπη!

Η φιλία απλώνεται και μας αγκαλιάζει όλες μαζί μια παρέα
με χαρά και αισιοδοξία για μέρες
όμορφες λαμπερές ελπιδοφόρα δυνατές.
Αξεπέραστες μοναδικές
άρρηκτα δεμένες
φίλες μοναδικές
ας ζήσουμε εδώ κοντά
για πάντα αγαπημένες

Πέρασε η μπόρα - 1990
Στίχοι/Μουσική: Νίκος Ζιώγαλας
Νίκος Ζιώγαλας & Αναστασία Μουτσάτσου 

Ησύχασε η θάλασσα μέσα στα μάτια σου
Το πλοίο φτάνει, μπαίνει μες στο λιμάνι
Τώρα που ησύχασε κι εμένα η καρδιά μου
Ο πόνος άλλο τώρα, πια δε μας φτάνει

Μόνη ξανά δε θα σ’ αφήσω
Να μη μ’ αφήσεις μόνο ποτέ
Πέρασε η μπόρα, πέρασε

Κανείς δε θα μπορέσει να σε πειράξει
άγγελος φύλακας θα βάζει τάξη
άγγελος θα `μαι εγώ για σένα
άνοιξε τα φτερά σου πάνω από μένα

Μόνη ξανά δε θα σ’ αφήσω
να μη μ’ αφήσεις μόνο ποτέ
τίποτα πια στην τύχη, τίποτα
μόνη ξανά δε θα σ’ αφήσω
να μη μ’ αφήσεις μόνο ποτέ

Σοφία Ντρέκου ιφιγένειαούλα μου... αγαπημένη μου κι εκλεκτή καθημερινή μου παρουσία υψηλών προδιαγραφών και διαστάσεων, σε αγαπώ πολύ-πολύ και μαζί αγαπημένες να διαπεράσουμε τις πύρινες διαδρομές και να πορευτούμε αενάως φίλες μοναδικές. Σ'ευχαριστώ και σε αγαπώ πολύ!!!!
Σοφία Ντρέκου ιφιγένεια, τί ωραίο τραγούδι είναι αυτό;; Το άκουσα 2 φορές!!! Πολύ με ανέβασε emoticon heart
ιφιγένεια γεωργιάδου Πέρασε η μπόρα Sophia μία καινούργια ημέρα ξημερώνει αύριο έτοιμη να μας χαμογελάσει πρόσχαρα και ευωδιαστά!!!
Σοφία Ντρέκου Ιφιγένεια αγάπη μου... είσαι ο άγγελός μου!!!!
Virginia Firiki ...υψηλών προδιαγραφών και διαστάσεων... πολύ μου άρεσε!!! Να είστε πάντα γερές και χαρούμενες!!! Με δυνατή φιλία και άδολη αγάπη!!! Καλή και ευλογημένη ημέρα να έχετε αγαπημένες μου Ιφιγένεια και Σοφία!!!
ιφιγένεια γεωργιάδου Virginia καλημέρα χαρούμενη και ευλογημένη..η φιλία απλώνεται και μας αγκαλιάζει όλες μαζί ...μιά παρέα με χαρά και αισιοδοξία ...για μέρες όμορφες λαμπερές ελπιδοφόρα δυνατές....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.