20 Οκτ 2014

Όποιος δεν αγάπησε... Όποιος δεν ναυάγησε...



Όποιος δεν αγάπησε... 
Όποιος δεν ναυάγησε...


ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΥΛΗ: Μουσική: Εὐάγγελος Πέππας
Στίχοι: Γαρυφαλιά Χριστοπούλου (το ακούτε εδώ

Όποιος δεν αγάπησε... Όποιος δεν ναυάγησε...

1. λυρική διάθεση με νοσταλγική διάθεση...
η φωνή έχει ένα λεπτό τρέμουλο αποσπασμένο
από την συνέχεια του ήχου...
όποιος δεν αγάπησε... όποιος δεν ναυάγησε...
σε παράδεισου αυλή ποτέ του δεν περπάτησε...

2. η μουσική ταυτότητα ακροβατεί
ανάμεσα στον ρυθμό και την λυρικότητα
που η φωνή την ενισχύει με την μελωδικότητα της...


3. περισσότερο λαϊκός ο ήχος...
η ευαισθησία της φωνής σου επιτρέπει στον ήχο
να ισορροπήσει μέσα σε λυρικότερες ευαισθησίες.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου

Sophia Siglitiki Drekou: Evaggelos] Βαγγέλη μου τί όμορφα που είναι.. τί μελωδικά. τα συγχαρητήριά μου!!! Θέλουμε κι άλλα τέτοια ευλογημένα ακούσματα!!
8 Οκτωβρίου στις 1:47 π.μ. ·

Evaggelos Peppas: στίχοι Cary Cristo... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΑΥΡΙΟ!!... 8 Οκτωβρίου στις 1:49 π.μ.
Sophia Siglitiki Drekou: Η Γλυκειά μου ερωτική Γαρυφαλλίτσα;;; Μπα; δεν το ήξερα!! Γαρουφαλλιά μου μοναδική!!! Ερωτική και δημιουργική!!! 8 Οκτωβρίου στις 1:50 π.μ.
Evaggelos Peppas: Φίλοι από 15χρονα..... 8 Οκτωβρίου στις 1:51 π.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Βρε τί μαθαίνω απόψε;;;; Χαρά... !!!!!!!! 8 Οκτωβρίου στις 1:51 π.μ. ·

Evaggelos Peppas: ,........'εγω σε σύστησα.... 8 Οκτωβρίου στις 1:52 π.μ. ·

Sophia Siglitiki Drekou: Από τις καλύτερες κι αγαπημένες φίλες... άξιος είσαι Βαγγέλη μου. Σ'ευχαριστώ πολύ που μου έκανες δώρο την καλή μου, ερωτική Γαρυφαλλίτσα. Χαίρομαι να την διαβάζω!!! 8 Οκτωβρίου στις 1:53 π.μ. ·

Evaggelos Peppas Γράφει ΚΑΛΑ!!...ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΥΡΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ...ΕΚ ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ... 8 Οκτωβρίου στις 1:54 π.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Να σας έχω και να σας καμαρώνω. Που είσαι γλυκειά μου Cary; Αχ λείπει απόψε το κορίτσι μου! 8 Οκτωβρίου στις 1:55 π.μ.

Evaggelos Peppas Άπέχει για καμια βδομάδα ακόμη.....
8 Οκτωβρίου στις 1:56 π.μ.

Evaggelos Peppas: στον τοίχο μου έχω αναρτήσει το που τελειώνει ο ήλιος σου.. 8 Οκτωβρίου στις 2:01 π.μ. ·

Cary Cristo(Γαρυφαλιά Χριστοπούλου): Μιλάμε για πολύ κλάμα η Γαρούφω! Κλάμα ευγνωμοσύνης για την αγάπη που με περιβάλλετε!
8 Οκτωβρίου στις 12:28 μ.μ.

Sophia Siglitiki Drekou: Σε αγαπάμε πολύ!!! Είσαι ερωτικό και ευαίσθητο πλάσμα!! 12 Οκτωβρίου στις 5:18 μ.μ.

Evaggelos Peppas 22 Οκτ 2016

Καλημέρα Παντού! Δύναμις!
*Aυτό πραγματικά το είχα ξεχάσει ιφιγένεια
Ευχαριστώ πάλι!...
Μου το θύμησε το fb
Γαρούφωωω! :Γαρυφαλια
Σοφία merci*




Όποιος δεν αγάπησε... Όποιος δεν ναυάγησε...

Γαριφαλιά Χριστοπούλου: Φιλαράκι μου ! Ακριβό μου άρωμα! Χωρίς σαν ! Παντοτινό!

Evaggelos Peppas 4 ώρες

Σοφία Ντρέκου: Μπράβο βρε Βαγγέλη μας. Σ' ευχαριστώ. Μ' αρέσουν αυτές οι αναμνήσεις. Τί ομορφιά που έχει η καλοσύνη. Γαρυφαλίτσα μας, να μας φέρεις κι άλλα που έχεις γράψει. Και του χρόνου πάλι να την ξαναθυμίσεις Βαγγέλη!! 1 ώρα
Evaggelos Peppas: Φιλιά Σοφία. :) 58 λεπτά

Σοφία Ντρέκου Επειδή οι νοσταλγές είναι ομορφιά, το ανανέωσα το μουσικό μας δημοσίευμα Evaggelos, Γαρυφαλια και ιφιγένεια ♫♪ 💕 ♪★♬ 4 λεπτά

Evaggelos Peppas Σοφία Ντρέκου :) Εισαι απίθανη! 1 λεπτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.