Η ιφιγένεια γεωργιάδου κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη
Μαθητεία Γνώσης & Επιστήμης. 31 Μαρτίου στις 2:05 μ.μ.
Σοφία, όταν δει κανείς το φως μετά το θυμάται
και με φως και με σκοτάδι... λέει ο φίλος μου Τσίτσος Βασίλειος,
και η μαθητεία συνεχής αναζήτηση της κοσμοπλημμύρας
των εσωτερικών μας αναζητήσεων παραμένει!!!
και η μαθητεία συνεχής αναζήτηση της κοσμοπλημμύρας
των εσωτερικών μας αναζητήσεων παραμένει!!!
Διδασκαλείον γνώσεων σε μαθητές με διαθέσιμο χρόνο,
λόγω σχόλης και ως εκ τούτου ενασχόληση διδασκόντων
και διδασκομένων με κοινά γνωστικά αντικείμενα -
υποκείμενα εν συνεχεία πρός εξέτασιν,
πρός τον σκοπόν της προαγωγής των αξίων
σε ανώτερη βαθμίδα πρόσληψης επί πλέον γνώσεων
συναρτήσει πάντα του χωροχρόνου...
καθισταμένων δε τούτων (χώρου, χρόνου,
και διαδικασίας, φορτικής λόγω συσσώρευσης γνωστών
και αγνώστων δεδομένων ενίοτε οι συνθήκες δημιουργούν λόγω φόρτου
και ως εκ τούτου αδυναμίας πρόσληψης επί πλέον δεδομένων,
πρός απεκφυγήν εκρηκτικής καταστάσεως ή κατάρευσης
του συστήματος, τούτων, προς αποφυγήν απωλείας,
παρεμβάλλεται ανά τακτά διαστήματα ένα διάλειμμα,
πρός εκτόνωσιν της πιέσεως και ανάληψη δυναμικής ενέργειας,
αναγκαίας δια την συνέχεια του έργου προς όφελος διδασκόντων,
διδασκομένων και δι αυτών της ανθρωπότητος εν συνόλω
μέσω εφαρμογής και κατόπιν αποτελέσματος
στην πράξη και τη ζωή της προσληφθείσης διδασκαλίας...
Αυτά περί σχολείου από ένα ταπεινό δάσκαλο,
που μαθαίνει πολλά από τους μαθητές του,
έχει φτάσει στο σημείο μετά από μακροχρόνια ενασχόληση
με τα ελληνικά γράμματα για να οδηγηθεί σήμερα στη θέση
που κατέχει και συγκρίνοντας τα όσα γνωρίζει
με το σύνολο της Αγνωσίας του καταλαβαίνει ότι δεν γνωρίζει
τίποτα άλλο πέραν αυτού και ελπίζει μόνον να τον φωτίσει ο Θεός
έστω και στο διάλειμμα καθότι όταν δει κανείς το φως
μετά το θυμάται και με φως και με σκοτάδι.
Βασίλης Τσίτσος, θεολόγος - κοινωνιολόγος
λόγω σχόλης και ως εκ τούτου ενασχόληση διδασκόντων
και διδασκομένων με κοινά γνωστικά αντικείμενα -
υποκείμενα εν συνεχεία πρός εξέτασιν,
πρός τον σκοπόν της προαγωγής των αξίων
σε ανώτερη βαθμίδα πρόσληψης επί πλέον γνώσεων
συναρτήσει πάντα του χωροχρόνου...
καθισταμένων δε τούτων (χώρου, χρόνου,
και διαδικασίας, φορτικής λόγω συσσώρευσης γνωστών
και αγνώστων δεδομένων ενίοτε οι συνθήκες δημιουργούν λόγω φόρτου
και ως εκ τούτου αδυναμίας πρόσληψης επί πλέον δεδομένων,
πρός απεκφυγήν εκρηκτικής καταστάσεως ή κατάρευσης
του συστήματος, τούτων, προς αποφυγήν απωλείας,
παρεμβάλλεται ανά τακτά διαστήματα ένα διάλειμμα,
πρός εκτόνωσιν της πιέσεως και ανάληψη δυναμικής ενέργειας,
αναγκαίας δια την συνέχεια του έργου προς όφελος διδασκόντων,
διδασκομένων και δι αυτών της ανθρωπότητος εν συνόλω
μέσω εφαρμογής και κατόπιν αποτελέσματος
στην πράξη και τη ζωή της προσληφθείσης διδασκαλίας...
Αυτά περί σχολείου από ένα ταπεινό δάσκαλο,
που μαθαίνει πολλά από τους μαθητές του,
έχει φτάσει στο σημείο μετά από μακροχρόνια ενασχόληση
με τα ελληνικά γράμματα για να οδηγηθεί σήμερα στη θέση
που κατέχει και συγκρίνοντας τα όσα γνωρίζει
με το σύνολο της Αγνωσίας του καταλαβαίνει ότι δεν γνωρίζει
τίποτα άλλο πέραν αυτού και ελπίζει μόνον να τον φωτίσει ο Θεός
έστω και στο διάλειμμα καθότι όταν δει κανείς το φως
μετά το θυμάται και με φως και με σκοτάδι.
Βασίλης Τσίτσος, θεολόγος - κοινωνιολόγος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.