Τρίτη, Μαΐου 19

Κλιμακωτές αρχιτεκτονικές μορφές

Kandariya Mahadev Temple [Madhya Pradesh] (πηγή άγνωστη)

Κλιμακωτές αρχιτεκτονικές μορφές
Ο ινδουιστικός ναό ως ένα μοντέλο Fractal Κοσμολογίας - 
Πρόβλεψη Αρχιτεκτονική με Αναδρομικές Οδηγίες

Μετάφραση Ιφιγένεια Γεωργιάδου
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου

Οι αυτο-ομοιότητας, κλιμακωτές αρχιτεκτονικές μορφές που βρέθηκαν στην ινδουιστική αρχιτεκτονική του ναού φαίνεται να έχουν ενωθεί με μια υπερ-εργατική Minecrafter γαντζώνονται σε Hofstadter. Ακανόνιστα κύματα θολή διακόσμηση, ρυθμικά επαναλαμβανόμενη, δημιουργεί μείωση στην ηχώ της μορφής του ναού μικροσκοπικές εκδοχές της ίδιας επαναλαμβάνοντας την προτεινόμενη στο άπειρο.

Μπαρόκ τρισδιάστατα κυτταρικά αυτόματα. Cantor σετ τοιχοποιΐα. Architectons Μάλεβιτς αναβαθμισμένη και επαναλαμβάνεται στον ένατο βαθμό, συχνά πνίγεται με βρίθει μάζα των θεοτήτων και κάτοικοι, κάθε ένας που ανταγωνίζονται για τον αμφιβληστροειδή σας.

Kandariya Mahadev Temple [Madhya Pradesh] - RM Nunes

Δεν είναι μόνο ότι αυτοί οι ναοί φαίνεται να παράγονται αλγοριθμικά, τα αρχαία θεσπίσθηκε Sustra κείμενα προβλέπουν διαδικαστικούς κανόνες ή συνταγές για το σχεδιασμό, τη διάταξή τους και την οικοδομή (συμπεριλαμβανομένων των θέσεων της στολίδια).

Τα κείμενα μεταδίδουν αναδρομικά προγραμμάτα, με προφορική εντολή, για κτίστες, έτσι ώστε, σύμφωνα με τον Kirti Trivedi, ο ινδουιστικός ναός να γίνεται μοντέλο για ένα φράκταλ σύμπαν. Ένα μοντέλο το οποίο αντιπροσωπεύει τις απόψεις του κόσμου να είναι holonomic και αυτο-παρόμοιας φύσης».

Η ιδέα των φράκταλ κοσμολογία δεν είναι ξένη προς τη δυτική ακαδημαϊκή κοινότητα.
Το 1987 ο Ιταλός φυσικός Luciano Pietronero υποστήριξε, σε έγγραφό του, ότι το σύμπαν δείχνει «μια σαφή φράκταλ διάσταση σε ένα αρκετά ευρύ φάσμα της κλίμακας» με βάση τους συσχετισμούς των γαλαξιών και των σμηνών, τη χωροταξική κατανομή τους και τη μέση πυκνότητα μάζας.

«Σύμφωνα με την ινδουιστική φιλοσοφία το σύμπαν μπορεί να απεικονιστεί πρέπει να περιέχονται σε μια μικροσκοπική κάψουλα, με τη βοήθεια της έννοιας του λεπτού στοιχείου που ονομάζεται« tammatras». Η όλη κοσμική αρχή αναπαράγει το ίδιο ξανά και ξανά σε όλο και μικρότερες κλίμακες »- Kirti Trivedi

Yellamma Ναό [Karnataka] - Paul Σύνεση

Architecton Σειρά - Καζιμίρ Μαλέβιτς [1923]

Ναός Σχέδιο για Barwasagar Ναό [Uttar Pradesh] 
από Γεωμετρία Μέτρο στην Ινδία Ναός Σχέδια


Το αρχικό σχέδιο του ναού στηρίζεται σε μια μορφή πλέγματος γνωστή ως -Purusha Mandala. Είναι χαρακτηριστικό όπως ο Trivedi παρατηρεί στο βιβλίο του ότι η -Purusha Mandala είναι «όχι ένα προσχέδιο για ένα ναό, αλλά μια «πρόβλεψη», η σήμανση των δυνατοτήτων εντός του οποίου ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων υπονοούνται».

Η σημασία εδώ, δεν πρέπει να υποτιμάται. Ένα «δυναμικό για δυνατότητες» μέσα σε ένα προκαθορισμένο κανόνα-σετ προδιαθέτει αρχιτεκτονική που πρέπει να διέπεται από ένα βαθμό στην εμφάνιση.

Ενώ εμφάνιση σε παραμετρική αρχιτεκτονική έφτασε, πρόσφατα, με τους υπολογιστές και αλγορίθμους, η Ινδία έχει διατακτικό αναδυόμενης τοιχοποιίας για χιλιάδες χρόνια χάρη στους ανοιχτούς κανόνες του πλατέος Sustra.

Shweta Varahaswamy Ναό [Karnataka] - Paul Σύνεση

Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα μέτρησης που ονομάζεται «Τάλα», διαστάσεων σχέσεις των αναλογιών και όχι οι ακριβείς προδιαγραφές κατασκευής ορίζεται. Οι αρχικές αποφάσεις (γιατί δεν τους αποκαλούμε αλγοριθμικούς σπόρους;) σε συνδυασμό με το σετ κανόνα χρησιμοποιείται για να καθορίσει την τελική έκβαση του κτιρίου.

Το σύστημα «Τάλα» είναι αμετάβλητης κλίμακας, όπως ακριβώς τα φράκταλ στα μαθηματικά, έτσι ώστε να μπορεί να δημιουργηθεί ένα κτίριο οποιουδήποτε μεγέθους, και διακοσμημένο χωρίς να διακυβεύεται το μοντέλο του εαυτού περιορισμού.

Ο ναός, ως σύνολο, είναι χτισμένος από διαδικασίες fractalization με την επανάληψη και την υπερέκθεση. Ένα παράδειγμα ενός τυπικού επαναληπτικής διδασκαλίας, εκφρασμένο με λόγια, είναι: Το στρώμα του prahara (προβολής) θα είναι πάνω από το chadya (μαρκίζα της στέγης).

Αυτό πρέπει να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά στο κωδωνοστάσιο πάνω από το κωδωνοστάσιο. Ένα κλάσμα του prahara πρόκειται να κατασκευαστεί και πάλι στα καμπαναριά. Κάθε ένα από τα ανώτερα καμπαναριά θα φυτρώσει με μια μέτρηση ίση με το μισό μέγεθος της κάτω σπείρας - Ksirarnava, 7.113


Σρι Meenakshi Amman Temple [Ταμίλ Ναντού] - Paul Σύνεση

Η Kandariya Μαχάντεβ, στην Madhya Pradesh, είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα αναδρομικών αρχιτεκτονική του ναού στην Ινδία. Οι αυξανόμενoi πύργοι (shikhara) αυτής της δομής μιμούνται τις μορφές των βουνών που είναι και οι ίδιοι αυτο-παρόμοιοι. Shikhara μεταφράζει κυριολεκτικά την λέξη βουνό. Έμπνευση μέσω ενός πρόσφατου ταξιδιού (ένα από τα πολλά) Karatanka, Ταμίλ Ναντού και Κεράλα.

Πηγή: Από το Στιγμιαίο στο Άπειρο

Στην Αγγλική: The Hindu Temple as a Model of Fractal Cosmology – Forecasting Architecture with Recursive Instruction


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.