9 Μαΐ 2015

Η καρδιά αντέχει σε κάτι λιγότερο από την σκέψη...


Η καρδιά αντέχει σε κάτι λιγότερο από την σκέψη 
και κάτι περισσότερο από την επιθυμία...
ιφιγένεια γεωργιάδου 8 Μαΐου

Είναι χωρίς κίνδυνο η τρέλα μου σε αγαπώ...




Στυλιανός Ματθαίου: Ιφιγένεια... πέφτω σε συλλογή... με συγκλονίζεις... μου θυμίζεις το, ''Ούκ εν τω πολλώ το ευ, αλ' εν τω ευ, το πολύ...''= Μέσα στο πολύ, δεν είναι το καλό, αλλά μέσα στο καλό, είναι το πολύ...! Ευλογημένη μεγαλοκοπέλα... υποκλίνομαι...!!!

Ιφιγένεια γεωργιάδου: Στυλιανος ευδαιμονία το ελεύθερον το δε ελεύθερον η ευδαιμονία....Η καρδιά αντέχει σε κάτι λιγότερο από την σκέψη και κάτι περισσότερο από την επιθυμία... 8 Μαΐου στις 6:31 μ.μ.

Ιφιγένεια γεωργιάδου Vaia πάντα με τρέλα ...μυσταγωγία ιερή λειτουργία της καρδιάς η κατάνυξη σε ουράνια πορεία.... 8 Μαΐου στις 6:37 μ.μ.

Vaia Tzatzara: Πάντα ιφιγένεια !!!!

Σοφία Ντρέκου: Ιφιγένεια
το θυμήθηκα το τραγούδι που σου έλεγα...
Άντεξα, κομμάτια κι όνειρα μάζεψα άντεξα,
την μοναξιά μου την έκανα φίλη καλή άντεξα...
Τελευταία πράξη παίζεις πράξη πιο δραματική
και μου υπόσχεσαι πως θα `χω ρόλο πρωταγωνιστή...
Όμως εγώ πώς να στο πω είχα διαλυθεί 
όσο εσύ σε άλλα χέρια ήσουν ηδονή...

Τα σκληρά σου λόγια ήταν πέτρες πάνω σε γυαλιά 
και για νύχτες περπατούσα με τα πόδια μου γυμνά...



Ιφιγένεια γεωργιάδου: Σοφία. Στο όριο της υπερβολής
εκεί που η αλήθεια συναντά την ομορφιά σε βλέπω... Ι.Γ



Σοφία Ντρέκου: Αυτά τα μοναδικά γυρίσματα των περιπλανώμενων διανοιών Ιφιγένεια, από το «Τσικαμπούμ» στην «Αχ Ευλαμπία» και να καταλήγουμε στις διαχρονικές αξίες, μόνο στο ενδιάμεσο και μετέωρο των συζητήσεών μας συμβαίνει.

Όπως και το αντίθετο και πρόσφατο που θυμάμαι, από το κλασικό μπαλέτο της Giselle του 1841, καταλήξαμε στον αγαπημένο μου παλαιόθεν Σάκη Ρουβά «
ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ: Ένα παραμύθι για συντροφιά στα όνειρα σου…»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.