Συνύπαρξη λυσιτελής αίρει την διαφόριση των εννοιών, αναπτύσσει, ελέγχει και αναζωογονεί την επίμαχη λοβοτομή των ταλαιπωρημένων αξιών μιας χώρας. Ιφιγένεια Γεωργιάδου 12 Ιανουαρίου στις 3:40 μ.μ.
Άγιος Νεκτάριος, που ανήκε στην ομάδα που συσσώρευσε λίθους αναθέματος στο πεδίον του Άρεως στην Αθήνα γιατί ήταν κομματικός φίλος φατρίας της εποχής εκείνης, που κατεπάτησε τον αρχαιολογικό χώρο στην περιοχή γης Αίγινας όπου είναι το μοναστήρι. Ανοίξτε και κανένα έγγραφο των αρχείων του κράτους. (σχόλιο σε αναδημοσίευση κειμένου δικού μου για τον Άγιο Νεκτάριο https://www.facebook.com/ekdoseiszitros/posts/890335194398753)
Ιφιγένεια Γεωργιάδου: Η δική μου απάντηση είναι:
Πλανάται αόριστα μία φήμη από αδιευκρίνιστη πηγή πως ο Άγιος Νεκτάριος
μετείχε στο Ανάθεμα της 12 Δεκεμβρίου 1916 κατά του Ελευθερίου Βενιζέλου. Στο βιβλίο Πρακτικών του Ανωτάτου (Εκκλησιαστικού)Δικαστηρίου 1917 (Αρχείο Ιεράς Συνόδου) στο Αρχείο του Υπουργείου Εκκλησιαστικών. Οι φήμες αυτές ελέγχονται ως απολύτως ανακριβείς.
Άγιος Νεκτάριος, που ανήκε στην ομάδα που συσσώρευσε λίθους αναθέματος στο πεδίον του Άρεως στην Αθήνα γιατί ήταν κομματικός φίλος φατρίας της εποχής εκείνης, που κατεπάτησε τον αρχαιολογικό χώρο στην περιοχή γης Αίγινας όπου είναι το μοναστήρι. Ανοίξτε και κανένα έγγραφο των αρχείων του κράτους. (σχόλιο σε αναδημοσίευση κειμένου δικού μου για τον Άγιο Νεκτάριο https://www.facebook.com/ekdoseiszitros/posts/890335194398753)
St.C. Άγιος Νεκτάριος, που ανήκε στην ομάδα που συσσώρευσε λίθους αναθέματος στο πεδίον του Άρεως στην Αθήνα γιατί ήταν κομματικός φίλος φατρίας της εποχής εκείνης, που κατεάτησε τον αρχαιολογικό χώρο στην περιοχή γης Αίγινας όπου είνδι το μοναστήρι.... ανοιξτε και κανένα έγγραφο των αρχείων του κράτους 7 ώρες · Τροποποιήθηκε
Δημητρης Μετσοβιτης αυτά που μας μεταφέρεις είναι μια προσωπική εκτίμηση ενός και μόνον συκοφάντη, κατα του Αναστάσιου Κεφαλα3 ώρες · Τροποποιήθηκε
Δημητρης Μετσοβιτης γεννήθηκε την Τρίτη 1 Οκτωβρίου του 1846 στην Σηλυβρία της Τουρκοκρατούμενης Θράκης, από ευσεβείς και φτωχούς γονείς -τους Δήμο (Δημοσθένη) και Μπαλού (Βασιλική) Κεφαλά. Ο πατέρας του καταγόταν από τα Ιωάννινα, ναυτικός στο επάγγελμα, και η μητέρα τουκαταγόταν από την Σηλυβρία. Ήταν το πέμπτο παιδί της οικογένειας και είχε πέντε ή έξη αδέρφια: τον Δημήτριο, τον Γρηγόριο, τη Σμαράγδα, τη Σεβαστή, τη Μαριώρα και τον Χαραλάμπη (το όνομα και η ύπαρξη του οποίου εμφανίζονται στην διαθήκη του Αγίου, ενώ κάποιες πηγές τον θέλουν να αντικατέστησε τον Άγιο ως διδάσκαλος στο χωριό Λιθί της Χίου). Κατά την βάπτιση του δε, του δόθηκε το όνομα Αναστάσιος.3 ώρες
Δημητρης Μετσοβιτης κάνεις δεν λιθοβολεί μια καρυδιά με κούφια καρύδια3 ώρες
St.Sam A.D. Σωστος..... 2 ώρες
P.M.: St.Ch., το στόμα μας δεν το ανοίγουμε όταν αυτό για το οποίο επιχειρούμε να μιλήσουμε είναι πολύ -μα πολύ- καθαρότερο από μας.· 50 λεπτά
Ιφιγένεια Γεωργιάδου: Η δική μου απάντηση είναι:
Πλανάται αόριστα μία φήμη από αδιευκρίνιστη πηγή πως ο Άγιος Νεκτάριος
μετείχε στο Ανάθεμα της 12 Δεκεμβρίου 1916 κατά του Ελευθερίου Βενιζέλου. Στο βιβλίο Πρακτικών του Ανωτάτου (Εκκλησιαστικού)Δικαστηρίου 1917 (Αρχείο Ιεράς Συνόδου) στο Αρχείο του Υπουργείου Εκκλησιαστικών. Οι φήμες αυτές ελέγχονται ως απολύτως ανακριβείς.
Ο Πενταπόλεως Νεκτάριος δεν συμπεριλαμβάνεται στους επισκόπους που καταγγέλθηκαν από την Πολιτεία (εγρ.Σ.Π 1735/17-7-1917 του υπουργείου Εκκλησιαστικών) στο Ανώτατο Εκκλησιαστικό Δικαστήριο που συγκροτήθηκε με βάση το Ν.Δ της 11 Ιουλίου 1917 προκειμένου να δικάσει όσους αρχιερείς υπέπεσαν στο σοβαρότατο αυτό παράπτωμα (Επίτομος Ιστορία της Εκκλησίας της Ελλάδος από το 1833 έως σήμερον...τ.Β
Εν Αθήναις 1953 σ.σ 6-7 και 22-24 Βασιλείου Ατέση μητροπολίτου πρ.Λήμνου
Το λιμάνι του Πειραιά από τις 25 Νοεμβρίου του 1916 είχε αυστηρά αποκλειστεί από τις φιλοβενιζελικές Συμμαχικές Δυνάμεις και μονάχα μερικά αλιευτικά επιτρεπότανε να εισπλεύσουν.
Ο βενιζελικός Χρυσόστομος Παπαδόπουλος (είχε οδηγηθεί με αστυνομική συνοδεία το Νοέμβριο 1916 ενώπιον του εισαγγελέα για να παραπεμφθεί σε δίκη επί εσχάτη προδοσία εφημ. Αθήναι 7 και 8 -11-1916) έγραφε στο περιοδικό Πάνταινος το Νοέμβριο του 1920 όταν ο εθνικός διχασμός ήταν σε έξαρση, διθύραμβο υπέρ του Αγίου δίνοντας μας την πληροφορία ότι από τότε που πήγε στην Αίγινα δεν απομακρύνθηκε από το νησί.
Υπάρχει μαρτυρία πως την εποχή του αποκλεισμού ο Άγιος βρισκότανε στην Αίγινα. (σ.265 Σοφοκλής Δημητρακόπουλος Ο Άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως)
Όσον αφορά την καταπάτηση αρχαιολογικού χώρου...
βρίσκεται απέναντι του μοναστηριού του Αγίου Νεκταρίου ονομάζεται Παλιά Χώρα...
υπάγεται στην Υπηρεσία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.
Ο Άγιος Νεκτάριος 10 Σεπτεμβρίου 1904 συνοδευόμενος από τον ηγούμενο της Χρυσολεόντισσας και τον Δήμαρχο Πέππα πήγε και είδε το μισοερειπωμένο μοναστήρι.
Βρισκόταν στο κέντρο του νησιού(σε απόσταση 6,5 χιλ.από την πόλη και 4,5 χλ. από την Σουβάλα) στην αυχμηρή τότε τοποθεσία Ξάντος (=Ξάγναντο) η Κοντός.
Εν Αθήναις 1953 σ.σ 6-7 και 22-24 Βασιλείου Ατέση μητροπολίτου πρ.Λήμνου
Το λιμάνι του Πειραιά από τις 25 Νοεμβρίου του 1916 είχε αυστηρά αποκλειστεί από τις φιλοβενιζελικές Συμμαχικές Δυνάμεις και μονάχα μερικά αλιευτικά επιτρεπότανε να εισπλεύσουν.
Ο βενιζελικός Χρυσόστομος Παπαδόπουλος (είχε οδηγηθεί με αστυνομική συνοδεία το Νοέμβριο 1916 ενώπιον του εισαγγελέα για να παραπεμφθεί σε δίκη επί εσχάτη προδοσία εφημ. Αθήναι 7 και 8 -11-1916) έγραφε στο περιοδικό Πάνταινος το Νοέμβριο του 1920 όταν ο εθνικός διχασμός ήταν σε έξαρση, διθύραμβο υπέρ του Αγίου δίνοντας μας την πληροφορία ότι από τότε που πήγε στην Αίγινα δεν απομακρύνθηκε από το νησί.
Υπάρχει μαρτυρία πως την εποχή του αποκλεισμού ο Άγιος βρισκότανε στην Αίγινα. (σ.265 Σοφοκλής Δημητρακόπουλος Ο Άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως)
Όσον αφορά την καταπάτηση αρχαιολογικού χώρου...
βρίσκεται απέναντι του μοναστηριού του Αγίου Νεκταρίου ονομάζεται Παλιά Χώρα...
υπάγεται στην Υπηρεσία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.
Ο Άγιος Νεκτάριος 10 Σεπτεμβρίου 1904 συνοδευόμενος από τον ηγούμενο της Χρυσολεόντισσας και τον Δήμαρχο Πέππα πήγε και είδε το μισοερειπωμένο μοναστήρι.
Βρισκόταν στο κέντρο του νησιού(σε απόσταση 6,5 χιλ.από την πόλη και 4,5 χλ. από την Σουβάλα) στην αυχμηρή τότε τοποθεσία Ξάντος (=Ξάγναντο) η Κοντός.
Το μοναστήρι αυτό ήταν ουσιαστικά διαλελυμένο πριν από την Επανάσταση και τυπικά το 1834 μετά το γνωστό διάταγμα των Βαυαρών.
Πηγή: «Από το Στιγμιαίο στο Άπειρο: Ιφιγένεια Γεωργιάδου
Αρχειοθέτηση
Moraitis Dimitrios Θρησκεια χωρις παιδεια οδηγει στον φανατισμο στο μισος και στον φονταμενταλισμο!!!!! Παιδεια χωρις θρησκεια οδηγει στην απολυτη Θεωση!!!! Ανεξαρτητως θρησκειας και θρησκευματων!! Οποιος καταλαβε καταλαβε!!
13 Ιανουαρίου στις 6:23 μ.μ.
13 Ιανουαρίου στις 6:23 μ.μ.
Δημητρης Μετσοβιτης ο απόλυτος ορισμός είναι η θέση πάντοτε του φασισμού 1 · 13 Ιανουαρίου στις 7:59 μ.μ.
Πηγή: «Από το Στιγμιαίο στο Άπειρο: Ιφιγένεια Γεωργιάδου
Αρχειοθέτηση
Ο χρήστης Εκδόσεις Ζήτρος- Αρχαία Ελληνική Γραμματεία κοινοποίησε τη δημοσίευση της ιφιγένεια γεωργιάδου. 13 Ιανουαρίου ·
Συνύπαρξη λυσιτελής ...αίρει την διαφόριση των εννοιών...αναπτύσσει...ελέγχει...και αναζωογονεί την επίμαχη λοβοτομή...των ταλαιπωρημένων αξιών μιάς χώρας...Ι.Γ
ιφιγένεια γεωργιάδου Και ο Αριστοτέλης συνηγορεί...πολλά από την έλλειψη παιδείας τα παθήματα...
ιφιγένεια γεωργιάδου Και ο Αριστοτέλης συνηγορεί...πολλά από την έλλειψη παιδείας τα παθήματα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.