10 Νοε 2016

Μη μου ζητάς να σ' αγαπώ, η αγάπη δε ζητιέται...



Μη μου ζητάς να σ' αγαπώ, η αγάπη δε ζητιέται...
Mακριά από τη ζήλια. Τον κατατρώγει τον άνθρωπο.

Από φθόνο, μια μοναχή προς άλλη, την φαντάστηκε
να ασχημονεί με τον πνευματικό και το έλεγε σαν πραγματικότητα.

Όλα γίνονται στον φθονερό άνθρωπο. Εγώ τα έζησα.
Οι άνθρωποι με είχαν για καλό και ερχόντουσαν πολλοί για να εξομολογηθούν.
Και μού τα έλεγαν με ειλικρίνεια. Μακριά από αυτά τα γυναικίστικα παράπονα.

Τον Χριστό μωρέ, τον Χριστό να αγαπήσουμε με πάθος, με θείο έρωτα.
Ευτυχισμένος ο μοναχός που έμαθε να αγαπάει όλους μυστικά.
Δεν ζητά από τους άλλους αγάπη, ούτε τον νοιάζει αν τον αγαπούν.
Εσύ αγάπα όλους, και προσεύχου μυστικά μέσα σου.
Ξέχυνε την αγάπη σου προς όλους.
Και θα έλθει ώρα που θα αγαπάς αβίαστα.
Και θα νοιώθεις, ότι όλοι σ' αγαπούν.

Ένα κοσμικό τραγούδι λέει:
«Μη μου ζητάς να σ' αγαπώ. Η αγάπη δε ζητιέται.
Μέσα στα φύλλα τής καρδιάς μονάχη της γεννιέται.»
Παρ' το πνευματικά. Εσύ σκόρπα την φυσικά, 
από την καρδιά σου την αγάπη τού Χριστού.
Μερικοί μοναχοί, ιδίως γυναίκες, λένε: 
«Μ' αγαπάς ~ Γιατί δε μ' αγαπάς»
Πω πω! Πόσο μακριά είναι
από την αγάπη τού Χριστού. 
Φτώχεια, πνευματική φτώχεια.

Μη σε νοιάζει ποτέ αν σ' αγαπούν.
Εσύ μόνο ξεχείλιζε από αγάπη Χριστού προς όλους.
Και τότε μυστικά έρχεται μιά μεταβολή, μιά αλλαγή σ' όλο το σύνολο.
Αυτό που σου λέω είναι η καλύτερη ιεραποστολή.
Εφάρμοσε το και τηλεφώνησε μου τα αποτελέσματα.

Αγαπίου μοναχού, «Η θεϊκή φλόγα που άναψε στην καρδιά μου ο γέρων Πορφύριος» 2000, σελ. 80-82) Επιμέλεια: www.sophia-ntrekou.gr ηλ. πηγή: http://misha.pblogs.gr/2011/05/mh-moy-zhtas-na-s-agapw-h-agaph-de-zhtietai.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.