16 Μαρ 2015

Αναβαθμίζεις της ζωής μου την πορεία


Αναβαθμίζεις της ζωής μου την πορεία
Ιφιγένεια Γεωργιάδου


Εικόνα του σταυρού θυσίας
οριακή επιβράβευση 
της μοναχικής μου λατρείας
μέσα σε μάτια δακρυσμένα 
έκπληκτα ικετευτικά 
αναβαθμίζεις της ζωής μου 
την πορεία...
σε ιδανική αναμέτρηση 
μιας ανατρεπρτικής σαγήνης
που μόνο εσύ γνωρίζεις να προσμετράς
μέσα στης καρδιάς μου την γαλήνη. Ι.Γ



Sophia Drekou‎ » Dimitri Mamoglou Χθες στις 1:54 π.μ.

Βοήθειά μας o Τίμιος Σταυρός Του Κυρίου μας
αγαπημένοι μου φίλοι ιφιγένεια και Dimitri ✬ . ✟.

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia ελπίδα... θάρρος ... προσμονή...
να δίνει αγάπη και υπομονή στο καθημερινό μας καρδιοχτύπι...
Χθες στις 2:05 π.μ. ·
Dimitri Mamoglou: ...και να μας ισιώνει ως Θείος Ζυγός 
όταν παραρρυώμεν αγαπητή ιφιγένεια 
και ευγενική μας Sophia.. Χθες στις 2:09 π.μ.

Sophia Drekou: Ελπίδα και Ανάσταση πολυμορφική ιφιγένεια
και καθημερινά απ' όποια πλευρά και να κοιτάμε να βλέπουμε 
πάντα τον Σταυρό του Χριστού. Χθες στις 2:09 π.μ.

Ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia ένα πανηγύρι χαράς ήταν η σημερινή συνάντηση ...Βούλα και ο γιός της ο Παναγιώτης.... Βασίλης ...Μαρία....Φανή...Αυγούστα... Γιώργος... ο Νίκος ο Λυγερός άλλος άνθρωπος ...και τόσοι άλλοι φίλοι ...ωραία βραδιά!!!!! Την επομένη φρόντισε να είσαι και εσύ ...μας λείπεις... Χθες στις 2:19 π.μ.

Sophia Drekou Ναι Ιφιγένεια... ναι...  Χθες στις 2:14 π.μ. ·

Sophia Drekou: Dimitri, Αμήν. Ας αξιωνόμαστε στον καθημερινό μας κόσμο του αδιανόητου να γεμίζει το μυαλό μας με ιερούς ήχους, όπως αυτός... 17 Μαρτίου στις 2:14 π.μ.

Dimitri Mamoglou: σας χαίρομαι πραγματικά βρε κορίτσια!!! Θεός να σας βλέπει!!! Μας δίδετε κουράγιο ιφιγένεια να προχωρήσωμε κι εμείς οι τραυλίζοντες... Χθες στις 2:16 π.μ. ·

Dimitri Mamoglou: ιφιγένεια, Sophia εξαίρετοι οι Ουράνιοι drummers !!!!! Εισαι απύθμενη μη προβλεπόμενη Θεϊκιά πηγή !!!!! 23 ώρες

Sophia Drekou: Πολύ μου άρεσε ο θεολογικότατος χαρακτηρισμός «Ουράνιοι drummers» Dimitri. Σ'ευχαριστώ.... χαίρομαι που σου άρεσε! Χθες στις 2:24 π.μ. ·

Dimitri Mamoglou: καλή μου Sophia Drekou, πόσο αγάπη περικλείεις !!!!! 23 ώρες ·

ιφιγένεια γεωργιάδου: Η αγάπη η μοναδική... η ζωοφόρος αγνότητα ...στην διαλυτική φορά των ασύστολων επαχθών γκρίζων οριζόντων... στην καθημερινότητα μας Σοφία...Ι.Γ  2 ώρες

Περί θείου έρωτος - Αγίου Νεκταρίου (Σύ πλήρωσον την καρδίαν μου γλυκασμού της σής αγάπης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.