28 Μαρ 2015

Οι μελαγχολικοί, υδάτινοι δρόμοι...

Οι μελαγχολικοί, υδάτινοι δρόμοι - Σοφία Ντρέκου


Οι μελαγχολικοί δρόμοι και δη οι υδάτινοι,
πάντα ήταν για μένα ένα σημαντικό σημείο 
αναφοράς για τα επικοινωνιακά αδιέξοδα.


Αναστεναγμοί λεπτής ανεπαίσθητης πνοής

στα χείλη της θάλασσας 
και στο αλμυρό άρωμά της,
ξεχειλίζει τρυφερά 
ο πόνος της απουσίας 
με θεραπευτική ροή,
την ώρα που η άμμος 
αγγίζει τον ουρανό με το φως
και ενώνεται η υδάτινη ουσία 
της καρδιακής πέτρας
ανάμεσα στα βότσαλα.

Σοφία Ντρέκου 19 Μαρτίου 2015

ιφιγένεια γεωργιάδου: Sophia, αναστεναγμοί λεπτής ανεπαίσθητης πνοής ...στο γύρο μιας όμορφης συντροφικής ζωή!!!!! 20 Μαρτίου 2015 στις 1:28 π.μ.

Sophia Drekou: «αναστεναγμοί λεπτής ανεπαίσθητης πνοής»»» ιφιγένεια, στα χείλη της θάλασσας και στο αλμυρό άρωμά της, ξεχειλίζει τρυφερά ο πόνος της απουσίας με θεραπευτική ροή, την ώρα που η άμμος αγγίζει τον ουρανό με το φως και ενώνεται η υδάτινη ουσία της καρδιακής πέτρας ανάμεσα στα βότσαλα. 20 Μαρτίου 2015 στις 1:50 π.μ.




Dimitri Mamoglou Andrei Tarkovsky και μόνο!! Sophia Drekou αν αγαπάς σιωπή και νερό όπως εγώ... 20 Μαρτίου στις 8:33 π.μ.

Sophia Drekou: Dimitri) Γιατρέ μου, Andrei Tarkovsky, έρωτας μεγάλος!! Έχω ολόκληρη την φιλμογραφία του, ακόμη και τις δύο πτυχιακές του, που δεν κυκλοφορούν. Μου τις έδωσε ρωσόφιλος σκηνοθέτης επειδή ήξερε την αγάπη μου για τον Ταρκόφσκι!! 22 Μαρτίου 2015 στις 5:37 π.μ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.