1 Ιουλ 2014

Εσύ γενναία κραυγή της μετοχής

Εσύ γενναία κραυγή της μετοχής Ιφιγένεια Γεωργιάδου

Εσύ γενναία κραυγή της μετοχής

Ποικίλοι οι μετεωρισμοί 
με τις πικρές οπτασίες
να αναζητούν την μονιμότητα 
στην στέγαση των επίδοξων
εξερευνητικών διαδικασιών
της πολυδύναμης ερωτικής ψυχής σου 

στην τραγική στιγμή
που εξιστορεί τους άθλους
της δυναστείας των αναμνήσεων.

Μην ισοπεδωθείς σε δυναστείες
ακραίων επιβαρυντικών διαλογισμών.

Εσύ γενναία κραυγή της μετοχής 

λειτούργησε στον άκρατο ηρωϊσμό 

της αθλοφόρας αρετής σου. 

Δείτε και...

ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ.


ιφιγένεια γεωργιάδου 1 Νοεμβρίου 2014 στις 12:47 μ.μ.

Σοφία αφιερωμένο με αγάπη και ευχές για ένα καλό μήνα!!!!

Εσύ γενναία κραυγή της μετοχής
λειτούργησε στον άκρατο ηρωϊσμό
της αθλοφόρας αρετής σου.
Sophia Siglitiki Drekou: ιφιγένεια μου... αγάπη μου και καρδιακή φίλη μου για μένα κι αυτό;; Πόσο πολύ χαρούμενη με κάνεις;;; Πως να σε ευχαριστήσω; Πάω να το διαβάσω... κι επανέρχομαι <3 1 Νοεμβρίου 2014 στις 12:50 μ.μ.

Karolina Palaiologou: <3 Ὑπέροχο, Ἰφιγένειά μου !!! Ἐξαιρετική ἀφιέρωση γιά μία ἐξαιρετική οἰκοδέσποινα !!! Χίλια μπράβο !!!!!!!!!! Καλό κι εὐλογημένο σου μῆνα !!!!!!!!!!!! 1 Νοεμβρίου 2014 στις 12:51 μ.μ.
ιφιγένεια γεωργιάδου: Karolina καλό μήνα καλή μου φίλη ....έχεις δίκιο ...η Sophia μας προσφέρει ομορφιές και γνώσεις τόσες πολλές.... με τις καταπληκτικές της αναρτήσεις!!!! 1 Νοεμβρίου 2014 στις 12:59 μ.μ.

Karolina Palaiologou :) <3 :) 1 Νοεμβρίου 2014 στις 1:00 μ.μ.

Σοφία Ντρέκου: «Μην ισοπεδωθείς σε δυναστείες ακραίων επιβαρυντικών διαλογισμών.» ιφιγένεια, ένας διαρκής αγώνας ανάμεσα στο μετέωρο των λογισμών για έλεος, εξέλιξη και θεϊκή ερωτική ανταπόκριση στην αληθινή μας φύση. Περιττό να σου γράψω βέβαια ότι μου άρεσε πολύ και με εκφράζει πιστά. Καρδιακή πορεία για την Ένωση κι αυτό το αφιερωμένο σου αριστούργημα. 1 Νοεμβρίου 2014 στις 1:11 μ.μ.

Virginia: αφιερωμένο με πολύ αγάπη!!!!!!!!!

Virginia Firiki: Ευαίσθητη και τρυφερή μου φίλη σ' ευχαριστώ από καρδιάς για το χρωματισμένο ... ελπιδοφόρο ποιητικό αφιέρωμα της αγάπης σου!!! 23 Νοεμβρίου 2014 στις 5:04 μ.μ.

Karolina Palaiologou: Καλωσόρισες πίσω, Βιργινία μου !!! Μᾶς ἔλειψες πολύ <3 <3 <3 23 Νοεμβρίου 2014 στις 6:36 μ.μ.


Virginia Firiki: ...να βλέπω πάντα τα όμορφα ανοίγματα της ψυχής και να γεμίζω με φως...να γεμίζω χαρά κι ελπίδα!!! Βάζω δύναμη στα μπράτσα και τραβάω γερά το κουπί Karolina μου!!! 23 Νοεμβρίου 2014 στις 9:30 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.