29 Ιουλ 2014

Να περπατάς βράδυ την Διονυσίου Αρεοπαγίτου


Να περπατάς βράδυ την Διονυσίου Αρεοπαγίτου
με όμορφους ήχους να σε παρασύρουν 
σε ένα φανταστικό χορό
από τον Παρθενώνα ως τον Λυκαβηττό 
και από το Αστεροσκοπείο έως πάνω 
εκεί στο έναστρο ουρανό με τα αστέρια 
να τρεμοσβήνουν χαρούμενα και γελαστά 
επηρεασμένα από την δική μου ξεγνοιασιά.


Tenekidou Amfiklia: ιφιγένεια γεωργιάδου ...είναι απίστευτο το συναίσθημα που νιώθεις να περπατάς βράδυ την Διονυσίου Αρεοπαγίτου ακούγοντας Βέρντι «Οθέλο» από το Ηρώδειο !!!!!!


ιφιγένεια γεωργιάδου: Μοναδική εμπειρία Amfiklia έζησα και εγώ την Πέμπτη το βράδυ στην Πνύκα παρακολουθώντας την πρώτη συναυλία της Εθνικής ορχήστρας, αφήνοντας τους όμορφους ήχους να με παρασύρουν σε ένα φανταστικό χορό από τον Παρθενώνα ως τον Λυκαβηττό και από το Αστεροσκοπείο έως πάνω εκεί στο έναστρο ουρανό με τα αστέρια να τρεμοσβήνουν χαρούμενα και γελαστά επηρεασμένα από την δική μου ξεγνοιασιά.

IFIGENEIA GEORGIADES - Google+

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΟΦΙΚΙΤΟΥ 29 Ιουλ 2014: Υπέροχο!

Voula's music... 29 Ιουλ 2014: Με παρέσυρες να το ζήσω με τη φαντασία μου. Καλημέρα αγαπημένη μου Ιφιγένεια. Χαίρομαι που σε βρίσκω εδώ! 

IFIGENEIA GEORGIADES 29 Ιουλ 2014 +ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΟΦΙΚΙΤΟΥ ήταν μία εμπειρία μοναδική!!!

IFIGENEIA GEORGIADES 29 Ιουλ 2014: +Voula's music... Ομορφιά μου καλημέρα μεγάλη χαρά μου δίνεις ... τι όμορφα σε ξαναβρίσκω !!!

Voula's music... 29 Ιουλ 2014: Να είσαι καλά καλή μου. Ήδη χάρηκα λίγες απ' τις αναρτήσεις σου, που μου θύμισαν την ευγένεια της ψυχής σου!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.