25 Ιουλ 2014

Γ υναίκα! Ω! Γυναίκα! Πλασματόμορφη Ύπαρξη!


Γ υναίκα! Ω! Γυναίκα! Πλασματόμορφη Ύπαρξη!
Γιώργος Πολίδης

Γ υναίκα! Ω! Γυναίκα! Πλασματόμορφη Ύπαρξη!
Υ ψιτενής του έρωτα
Ν ικήτρια εισήλθες όταν ετοιμάστηκε η πλάση
Α ρχόντισσα καρδιάς μουσουργών
Ί ανθος στα πέρατα της ψυχής ποιητών
Κ ηδεμόνας των πρωινών της ύπαρξης
Α περίγραπτο θάμα φτωχών λογισμών


Ω ραιοσύνης αρχή και τέλος!

Γ αίας εικόνα ζώσα
Υ παρχηγέ φωτός
Ν άμα γλυκήτατο ζωής
Α ετοράχη επαναστατών
Ί αση αθεράπευτα ερωτοδιών
Κ υρία πόθων έντιμων ερωτικών
Α κροάτρια τρυφερή

Π ανδαισία ονείρων
Λ ουτρό πόνων
Α νωριμότητας λήξη
Σ αγηνεύτρια στόχων
Μ άλαμα δρόμων
Α γνωσίας λήθη
Τ όπος γαληνεμού
Ό αση κορεσμού
Μ άννα εξ ουρανού μήτρη
Ο υρανός μονοειδής
Ρ άβδος ποιητικής
Φ ιλοτεχνίας μυσταγωγήτρα
Η θικού γεννήτρα

Ύ παρξη μοναδικής πλασματομορφίας
Π ανσέληνος νυκτερινού οδοιπόρου
Α ναγέννηση αυθύπαρκτου αιώνα
Ρ ηξικέλευθη έμπνευσης δύναμη
Ξ ωκλήσι ανάπαυσης προσκυνητού
Η γεμονίδα κόσμων και εφέσεων.




 25 Ιουλίου 2014

Γ υναίκα! Ω! Γυναίκα! Πλασματόμορφη Ύπαρξη!
Υ ψιτενής του έρωτα
Ν ικήτρια εισήλθες όταν ετοιμάστηκε η πλάση
Α ρχόντισσα καρδιάς μουσουργών
Ί ανθος στα πέρατα της ψυχής ποιητών...

  • Aggeliki Zerva Lykoudi ιφιγενεια γεωργιαδου Ανατολή + Δύση μας !!! Βράχε της Άνοιξής μας !!! Κύμα του απέραντου νού μας !!!
  • Sophia Siglitiki Drekou Τί ύμνος είναι αυτός;;; Ιφιγένεια είσαι ακαταμάχητη... δεν έχω λόγια να αποδώσω στον ποιητή... μόνο ότι έγραψε έναν ΥΜΝΟ για την Γυναίκα! Γιώργος τα θερμά μου συγχαρητήρια!!
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Aggeliki ο Γιώργος Πολίδης ο νέος μου φίλος εντυπωσιάζει με τον εκστατικό του ύμνο στην γυναίκα και γοητεύει με την όμορφη τεχνική της ακροστιχίδας του!!!
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Sophia είναι πολύ καλός ... με γοητεύει για την γνήσια ποιητική έξαρση των λόγων του.
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Ρ άβδος ποιητικής - Φ ιλοτεχνίας μυσταγωγήτρα - Η θικού γεννήτρα Γ.Πολίδης
  • Sophia Siglitiki Drekou Γιώργο, δεν μας τα είχες πει αυτά τα μεγαλεία της ποιητικής σου δημιουργίας με πηγή έμπνευσης την γυναίκα; Εύγε πολλάκις ξανά και ξανά!!!
    Κρατώ αυτό....
    «Π ανσέληνος νυκτερινού οδοιπόρου»
  • Zachariou Christos Γιώργο Χαίρε. Η γυναίκα το κάλλος της πλάσης. Κατά τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο ο άριστος παιδαγωγός. Ζητά αγάπη και παραδώσει όλες τις δυνάμεις έτοιμη να ξελαφρώσει τον άνδρα και την οικογένεια από κάθε λογής βαρίδιο. Αενάως προσπαθεί να τους σηκώσει πολύ ψηλά. Ένας ενάρετος αγιορείτης γέροντας πριν τέσσερα χρόνια πέρασε από την εργασία μας για αγιασμό. Όταν τελείωσε ο αγιασμός μου ζήτησε επειδή ήταν πολύ κουρασμένος και ο κόσμος πολύς, να αποσυρθούμε στο γραφείο μου για να μιλήσουμε λίγο και να πιεί μια λεμονάδα. Παρατήρησα ότι κρατούσε ένα κουτί στο χέρι. Μόλις εισήλθαμε στο γραφείο με ρωτά << έχεις την παναγία στο γραφείο σου>>. Δυστυχώς δεν. Μπλόκαρα. Και τον ακούω να λέγει, και εγώ να ανασαίνω ξανά << Την έχεις μπράβο>>. Γύρισα στην πλευρά του και τον είδα να κοιτάζει με το σπινθηροβόλο του βλέμμα την φωτογραφία μιας γιαγιάς που είχα δίπλα από την Καινή διαθήκη. Πάρε και αυτή μου λέγει να τις κάνεις δύο, και μου έδωσε το κουτί που μέσα είχε την παναγία την βηματάρισσα. Η γιαγιά με τη μαύρη μαντίλα και της αμέτρητες αυλακώσεις στο πρόσωπο. Γέννησε 12 φορές και ανάθρεψε μέσα στις κακουχίες της περιόδου 1950 -1955, 8 παιδία, που σπούδασαν και διαπρέπουν σε πολλές επιστήμες γαιοπωνική, μαθηματικά, φιλολογία, ιατρική, βιολογία. Που βρέθηκε με τα παιδιά και όλη την οικογένεια από αρχόντισσα του νοικοκυριού και της γης πρόσφυγας άκληρος και άστεγος κάτω από τον καυτό ήλιο του 1974. Δεν παραπονέθηκε πότε για τις κακουχίες. Προσευχόταν συνεχώς , και ζητούσε από το Θεό να έχει καλά τα παιδία και ταεγγόνια της αλλά και όλο τον κόσμο. Έκλεγε όμως διαρκώς και απαρηγόρητα για τα παιδία που έχασε. Και η συμβουλή της ήταν συχνά πυκνά. << Μην επιτρέψεις παιδί μου σε παιδί σου να ξενιτευτεί. Η καρδία της γυναίκας σου, της μάνας η καρδιά, θα ραγίσει και θα μείνει πάντα ραγισμένη>>. Μεγάλη ατιμία να μην τιμούμε τη γυναίκα. Αυτά αγαπημένες μου κορούδες!!! και Γιώργο.
  • Sophia Siglitiki Drekou Christos ευχαριστώ πολύ με την πανέμορφη Χρυστοστομική Καλημέρα σου!!! 
  • Aggeliki Zerva Lykoudi ιφιγένεια γεωργιάδου Σύμβολο της γυναικείας υπόστασης !
  • ιφιγένεια γεωργιάδου έχεις την παναγία στο γραφείο σου.... τον είδα να κοιτάζει με το σπινθηροβόλο του βλέμμα την φωτογραφία της γιαγιάς μου.... Πάρε και αυτή μου λέγει να τις κάνεις δύο την Παναγία την βηματάρισσα >>> Christos μεγάλη τιμή με αιώνια αναγνώριση ....η αδιάκοπη πάλη με τον χωρισμό πόνος βαθύς και ανιστόρητος....
  • ιφιγένεια γεωργιάδου Aggeliki με συγκλονίζει η ιστορία της γιαγιάς του Χρήστου ασύγκριτα μεγαλεία ηρωϊσμού και αυτοθυσίας!!!
  • Γιώργος Πολίδης Ιφιγένεια, Σοφία, Χρήστο, ότι κι αν πούμε για την Γυναίκα λίγο θα είναι εν σύγκριση με την φύση της. Τα δικά μου αντιληπτικά αισθητήρια, μου παρουσιάζουν την Γυναίκα πιο έξυπνη, πιο λογική και πιο προσγειωμένη από τον άντρα. Ας δούμε ένα μικρό παράδειγμα. Στην νηπιακή ηλικία και τα πρώτα παιδικά μας χρόνια, εμείς οι άντρες, τα αγοράκια πιο σωστά, έχουμε ως παιγχνίδι συνήθως στρατιωτάκια, αμαξάκια, ήρωες κινουμένων σχεδίων και λοιπά ανούσια εν σύγκριση με την ουσία της ζωής. Τα κοριτσάκια στο μεγαλύτερο ποσοστό, στην ίδια ηλικία (νηπιακή, πρώτη παιδική), έχουν ως παιγχνίδι τους, αναπαραστάσεις από ουσιώδεις πλευρές της ζωής, λόγου χάριν την φροντίδα ενός κούκλινου μωρού, την ευταξία και νοικοκυροσύνη του κουκλόσπιτου και λοιπά. Εμείς τα αγοράκια από πολύ νωρίς στοχεύουμε σε όχι ουσιώδεις πλευρές της ζωής, ενώ τα κοριτσάκια στοχεύουν απ' ευθείας στην ουσία και το κέντρο της ζωής. Τέλος πάντων, μ' έπιασε πάλι η φλυαροπεριττοκαλλιτεχνοδομολογία μου γι' αυτό ας σταματήσω...
  • Sophia Siglitiki Drekou Γιώργο μας, είσαι αποκάλυψη 
  • Γιώργος Πολίδης Σοφία δεν ανέφερα το πιο σημαντικό αλλά και που ταυτόχρονα δείχνει το βαθμό βλακίας που με χαρακτηρίζει, το πόσο βλάκας είμαι δηλαδή, στην πραγματικότητα εκ φύσεως μου. Η πρώην γυναίκα μου με την οποία έζησα 15 χρόνια, είχε στάση ζωής και με απόλυτη απλότητα και φυσικότητα εφάρμοζε, να βάζει μπροστά πρώτα το παιδί μας, μετά εμένα και στο τέλος τον εαυτό της. Σε αντίθεση με τον βλάκα που πληκτρολογεί τις λέξεις αυτές τη στιγμή αυτή που διαβάζεται, που έβαζε μπροστά πρώτα τον εαυτό του. Αλλά δεν το καταλάβαινα τότε που ήμασταν μαζί, δεν ήμουν σε θέση να εκτιμώ σωστά, και μόνο από αυτό πόσο πολύ την αδίκησα!!! Τι να κάνω όμως, αφού η φύση με έκανε βλάκα, δεν καταλάβαινα. Καταλαβαίνει ο βλάκας;;; Όχι βέβαια, αδυνατεί, είναι η φύση του περιορισμένη περισσότερο από τους επιβαλλόμενους φυσικούς περιορισμούς. Τέλος πάντων. Μεγάλα διδάγματα και πολλά μου έδωσε η πρώην σύντροφός μου. Αναφέρω ορισμένα και άλλα πολλά στο ποίημα Η ΜΑΡΙΑ ΤΩΝ ΘΡΙΑΜΒΩΝ. Ήταν η δικιά μου Μαρία. 
  • Sophia Siglitiki Drekou Μόνο ένας αληθινός και γνήσιος άνδρας θα μπορούσε να γράψει τοιουτοτρόπως. Γιώργο, τα σέβη μου στα ποιήματά σου για την Γυναίκα και στα σχόλιά σου.
  • Γιώργος Πολίδης Σ' ευχαριστώ περιστέρα μου Σοφία!!! Να ξέρεις όμως, δεν κάνω τίποτε περισσότερο από το να επιστρέφω λίγο από αυτό που εισπράττω από εσάς...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.