29 Σεπ 2014

1359 Σε μικρούς σιωπηλούς... άγονα αντιδραστικούς μορφωτές της μονομέρειας...






  • οραματίζομαι αναπτυξιακές δυνατότητες υπέρβασης 
  • με διανοητικές ικανότητες εξελιγμένης αντιληπτικότητας 




Σε μικρούς σιωπηλούς... άγονα αντιδραστικούς μορφωτές της μονομέρειας...

 

"Να ηξεύρης πως εις αυτόν τον αόρατον πόλεμον


δεν χάνη όποιος δεν παύση ποτέ από του να πολεμή,


και να ελπίζη εις τον Θεόν,


ότι εις τούτο το πολεμείν στέκεται όλον το παν"


 [Αγ. Νικόδημος ο Αγιορείτης].
  • Το πεντόσταγμα της πνευματικής ζωής 

  • ευρίσκεται στο "πολεμείν". 

  • Ό,τι και αν κάνεις και αν κάνω, μη παύσεις να ενθυμήσαι 

  • το 'πολεμείν' και να συνεχίζεις. 

  • Να συνεχίζεις...

  • Θέλει χρόνο να παγιωθεί η μετάνοια...
  • ότι εις τούτο το πολεμείν στέκεται όλον το παν">>> Δημήτρης 

  • το πάν αντιστέκεται 

  • στην εύθραστη περιθωριοποίηση 

  • της αδρανούς καθυστέρησης 

  • σε ιδομορφικούς...

  •  περιστασιακούς επιμερισμούς ...

  • της μετασχηματιστικής υστέρησης ...

  • σε μικρούς σιωπηλούς.
  • .. 
  • άγονα αντιδραστικούς 

  • μορφωτές της μονομέρειας ...
  • Αυτή είμαι μία μορφολογική , κατά τη γνώμη μου,

  •  αντιμετώπιση και προσέγγιση του "παντός", 

  • του "όλου" κ. Ιφιγένεια, 

  • που εκφράζει έτι περισσότερο

  •  την υψηλή σας κατάρτιση επί των φαινομένων. 

  • Η ως άνω ανάρτησή μου αναφέρεται 

  • στο "παν" των αοράτων και αρρήτων,

  •  των μηδέποτε γινωσκομένων

  •  παρά ως μέρος του όλου και μονομερώς 

  • εις την ολότητα και δη την συμπαντική. 

  • Αόρατος πόλεμος του νοός 

  • και επιτάχυνση αυτού επ΄ αγαθώ και μόνον, 

  • έως ότου μεταμορφωθεί και καταστεί 

  • τη συνεργία του Παρακλήτου

  •  κατοικητήριον και εργαστήριον αγιότητος.
  • Σας χαιρετώ, πολύ με αναπαύει η συζήτησή σας κ. Ιφιγένεια

  • στο "παν" των αοράτων και αρρήτων, 
  • των μηδέποτε γινωσκομένων ως μέρος του όλου 
  • και μονομερώς εις την ολότητα >>>

  • Δημήτρης η αναφορά στην ολότητα

  •  επιβεβαιώνει την μερικότητα της ουσίας τους ;
  •  Ακριβέστατα κ. Ιφιγένεια, όπως το γράφετε
  •  Στην δε εκκλησιαστική και δη δογματική διδασκαλία

  •  μεταφράζεται

  •  ως άκτιστο και κτιστό, 

  • το όλον και το μέρος του όλου,

  •  ουχί μετά της αυτής όμως Ουσίας

  • το όλον και το μέρος του όλου>>> 

  • Δημήτρης ο επιμερισμός σε μέρος

  •  επιβεβαιώνει την έλλειψη της Ουσίας ;

  •  όχι εκκλησιολογικά και δογματικά 

  • κ. Ιφιγένεια. 

  • Αυτό ισχύει από την πλευρά του κτιστού, 

  • τότε ναι,

  •  ο επιμερισμός και καταμερισμός του μέρους

  •  διατρανώνει ταυτόχρονα και την ουσία του.

  •  Στο Άκτιστο όμως δεν ισχύει αυτό, 

  • απλούστατα και μόνο γιατί η ορολογία 

  • υπερβαίνει ακόμη και αυτή 

  • τη μερική αντιληπτική μας ικανότητα

  • [διανοητικά εδώ]

  • γιατί η ορολογία υπερβαίνει Δημήτρης 

  • στην προσέγγιση της διατύπωσης μίας ορολογίας 

  • οριακά προσεγγιστικής
  •  της περιγραφής ως νοητού σχηματισμού

  •  του Ακτίστου ...

  • η αναφορά του Κυρίου στην δυνατότητα σε εξέλιξη 

  • του ΓΝΩΣΕΣΘΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

  •  (όταν η αλήθεια έχει ταυτιστεί με τον ίδιο τον Κύριο 

  • αυτοπαθής και αδιάστατη της θείας ουσίας;)

  • πως ερμηνεύεται ;

  • Δημήτρης Λυκούδης Υπερβαίνει διότι αδυνατεί 
     
  • η διανοητική κτιστή πραγματικότητα 

  • να αντιληφθεί

  •  την Άκτιστη και Υπέρμετρη Ουσία του Θεού. 

  • Μέσω των Θείων Αυτού Ενεργειών 

  • ο πιστός αντιλαμβάνεται 
  • και προσεγγίζει αυτό 

  • το "γνώσεσθαι την αλήθεια", 

  • δηλ. τον ίδιο τον Κύριο. 

  • όχι όμως την Ουσία, 

  • αυτή παραμένει και θα παραμένει εσαεί

  •  αμέθεκτη, ακοινώνητη
  • Δημήτρης σε ευχαριστώ πολύ ...

  • καταλαβαίνω ότι αυτό το θέμα ...

  • έχει θεϊκές διαστάσεις 
  • και παραμένει ουσιαστικά ανοιχτό...

  • εύχομαι να είσαι πάντα καλά...καληνύχτα !!!
  • κ. Ιφιγένεια και εγώ σας ευχαριστώ. 

  • Σας φιλώ με σεβασμό, καλό σας ξημέρωμα


FACEBOOK-ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.