4 Δεκ 2014

Άνοιξη στον χειμώνα...


Άνοιξη στον χειμώνα...
Ιφιγένεια Γεωργιάδου - Σοφία Ντρέκου

«Στο 'χει πει ποτέ κανείς πως τα χρόνια που περνάνε σ' ομορφαίνουνε
Στο 'χει πει ποτέ κανείς πως κερδίζουν μόνο αυτοί που επιμένουνε.»

Μου το λες εσύ και μου φτάνει. Αλλά την δική σου ομορφιά που διαπερνά σαν ακτίνα φωτός ποιός/ά την φτάνει; «...γεμίσαν οι βιτρίνες ανοιξιάτικα...»»» άνοιξη στον χειμώνα διαπλέοντας στο άπειρο του χωροχρονικού συνεχούς. Στο λέω κι εγώ πως την ομορφιά των ψυχών που έμαθαν ν' αγαπούν και να προσφέρουν δεν την αλλοιώνουν τα χρόνια...!!! Εικόνα ζωγραφισμένη με τα ανεξίτηλα χρώματα της αγάπης!!! Η δική σου αγάπη, μας ευωδιάζει σαν πνευματικό άρωμα. Υπάρχεις ανάμεσά μας ωσάν άγγελος!
Σχόλια

Sophia Στο 'χει πει ποτέ κανείς
πως τα χρόνια που περνάνε σ' ομορφαίνουνε
Στο 'χει πει ποτέ κανείς
πως κερδίζουν μόνο αυτοί που επιμένουνε.

Sophia Siglitiki Drekou ιφιγένεια, μου το λες εσύ και μου φτάνει... Αλλά την δική σου ομορφιά που διαπερνά σαν ακτίνα φωτός ποιός/ά την φτάνει; «...γεμίσαν οι βιτρίνες ανοιξιάτικα...»»» άνοιξη στον χειμώνα διαπλέοντας στο άπειρο του χωροχρονικού συνεχούς. 4 Δεκεμβρίου 2014 στις 4:47 μ.μ.

Fedon-Panos Christodoulakis Ωραίο το άσμα κυρίες μου!! Πολλά τα λάικ...
Στυλιανος Ματθαιου Με αυτές τις αγαπητικές επισημάνσεις, μου έρχεται να κλάψω σαν τον......Ιερεμία. 2 Δεκεμβρίου 2014 στις 10:40 π.μ.
Virginia Firiki Στο λέω κι εγώ Sophia μου...πως την ομορφιά των ψυχών που έμαθαν ν' αγαπούν και να προσφέρουν ... δεν την αλλοιώνουν τα χρόνια...!!! Εικόνα ζωγραφισμένη με τα ανεξίτηλα χρώματα της αγάπης!!! Καλή κι ευλογημένη ημέρα εύχομαι σε όλους σας !!! 2 Δεκεμβρίου 2014 στις 10:44 π.μ.

Sophia Siglitiki Drekou Βιργινία μου σ'ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου και την καλοσύνη σου. Όμως την δική σου αγάπη που μας ευωδιάζει όλους μας σαν πνευματικό άρωμα ποιος/ά να συγκριθεί; Σ'ευχαριστώ που υπάρχεις ανάμεσά μας ωσάν άγγελος! Καλημέρα!!! 2 Δεκεμβρίου 2014 στις 10:46 π.μ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.