27 Νοε 2015

Τα μεγάλα ταξίδια τις δυνατές καρδιές ορίζουν


Τα μεγάλα ταξίδια τις δυνατές καρδιές ορίζουν
«Κι αν με πάρει που με πάει κάτω στα βαθιά νερά
κάνω το κορμί μου βάρκα τα χεράκια μου κουπιά»
Τα μεγάλα ταξίδια εκφράζουν μια απόπειρα 
να μετατρέψουμε τα όνειρα σε οράματα.

Ιφιγένεια Γεωργιάδου - Σοφία Ντρέκου
ιφιγένεια γεωργιάδου έως Σοφία Ντρέκου 27 Νοεμβρίου 2014

Sophia τα μεγάλα ταξίδια τις δυνατές καρδιές ορίζουν!!!!!! 
Κι αν με πάρει που με πάει κάτω στα βαθιά νερά
κάνω το κορμί μου βάρκα τα χεράκια μου κουπιά
το μαντήλι μου πανάκι μπαινοβγαίνω στη στεριά





Στίχοι: Μουσική: Παραδοσιακό
YOUTUBE.COM
Σοφία ΝτρέκουΤα μεγάλα ταξίδια εκφράζουν μια απόπειρα να μετατρέψουμε τα όνειρα σε οράματα ιφιγένεια!!! Οπότε κι εμείς πάμε μαζί...
Σοφία ΝτρέκουΕσύ καλά μου τα έλεγες και μου τα ξανάλεγες ιφιγένεια, αλλά ποιός σε άκουγε; «Στο ‘πα και στο ξαναλέω στο γιαλό μην κατεβείς κι ο γιαλός κάνει φουρτούνα και σε πάρει και διαβείς». Τώρα όμως σε ακούω και σε προσέχω χωρίς λογισμό πια, επειδή...
ιφιγένεια γεωργιάδουSophia απίστευτο ...πως θυμάσαι τόσες επικοινωνίες μας!!!!!!!! 27 Νοεμβρίου 2014 στις 8:20 μ.μ.
Σοφία Ντρέκουιφιγένεια μου, αφού θυμάμαι και το ιστολόγιο του Νίκος Λυγερός Λόγοι απ'έξω... και την Αέναη επΑνάσταση και το δικό σου από τότε που το παρέλαβα. emoticon smile
ιφιγένεια γεωργιάδουSophia μετά τις ατελείωτες ευχαριστίες ...σειρά παίρνει η ευγνωμοσύνη για την φιλία μας αυτή... την όμορφη την δημιουργική και ευλογημένη από τον Πανάγαθο Θεό!!! Υγεία χαρά και ευτυχία να σου δίνει... να διαβαίνεις με αισιοδοξία την ζωή αυτή !!! 27 Νοεμβρίου 2014 στις 9:52 μ.μ.
Σοφία ΝτρέκουΗ ευχή σου ιφιγένεια, για μένα είναι ευλογία. Σ'ευχαριστώ από καρδιάς! 27 Νοεμβρίου 2014 στις 9:54 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.