22 Νοε 2016

Η νίκη του «Λόγου του Θεού»


ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΘΕΟΥ

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΙΘ 11 και είδα τον ουρανό ανοικτό και να ένας λευκό άλογο και πάνω σε αυτό ένας καβαλάρης που λέγονταν αξιόπιστος και αληθινός και εκείνος πολεμάει και κρίνει με δικαιοσύνη. Τα μάτια του είναι σαν την φωτιά και στο κεφάλι του έχει πολλά διαδήματα με ονόματα γραμμένα πάνω τους αλλά έχει και ένα όνομα που δεν το έχει δει κανένας εκτός από αυτόν. Φοράει ρούχο βαμμένο με αίμα και το όνομα του είναι «ο λόγος του Θεού»

ΙΘ14 Και τα στρατεύματα που τον ακολουθούν έχουν άσπρα άλογα και φορούν ολοκάθαρο βύσσινο ένδυμα. Από το στόμα του καβαλάρη εξέρχεται λόγος ικανός να διοικήσει όλα τα έθνη του κόσμου. Και αυτός θα ποιμάνει όλα τα έθνη του κόσμου με σιδερένια ράβδο. Και πάνω στο ρούχο του γράφει «Βασιλεύς Βασιλέων και Κύριος Κυρίων»
  • Η νίκη του «Λόγου του Θεού», δεν είναι τίποτα παραπάνω παρά η νίκη του Χριστού.
ΙΘ19 Και είδα το θηρίο και τους βασιλιάδες της γης με τα στρατεύματά τους συγκεντρωμένα ώστε να πολεμήσουν με τον καβαλάρη του άσπρου αλόγου και τα στρατεύματά του 20 και πιάστηκε το θηρίο και ο ψευδοπροφήτης που έκανε τα θαύματα και που είχε εξαπατήσει αυτούς που είχαν το χάραγμά του θηρίου και αυτούς που προσκυνούσαν την εικόνα του. Τότε οι δυο τους ρίχθηκαν στην λίμνη του πυρός που καίγονταν με θείο21 και οι υπόλοιποι πέθαναν από τον λόγο του καβαλάρη και όλα τα όρνια χόρτασαν από τις σάρκες τους

Η ήττα του θηρίου και του ψευδοπροφήτη παρουσιάζεται πεντακάθαρα καθώς και εκείνη των εξαπατημένων ανθρώπων που φέρουν το χάραγμα του Θηρίου.

1000 ΧΡΟΝΙΑ

Κ1 και είδα έναν άγγελο να κατεβαίνει από τον ουρανό και να έχει στο χέρι του το κλειδί της αβύσσου και μια μεγάλη αλυσίδα.2 και έδεσε το δράκοντα το αρχαίο φίδι που είναι ο Διάβολος ή Σατανάς, αυτός που πλανά την οικουμένη, 3 και τον έβαλε στην άβυσσο και τον σφράγισε για χίλια χρόνια ώστε να μην πλανά άλλο τα έθνη του κόσμου μέχρι να περάσουν αυτά τα χίλια χρόνια. Μετά το τέλος αυτών των 1000 ετών θα ξαναφεθεί ελεύθερος για μικρό όμως διάστημα

Εδώ υπάρχει το εδάφιο από το οποίο οι χιλιαστές στήριξαν την γνώμη τους. Ο Σατανάς θα χάσει την πρώτη φορά και θα φυλακιστεί για χίλια χρόνια. Οι χιλιαστές υποστηρίζουν ότι αυτά τα χίλια χρόνια είναι ακριβής αριθμός κι ότι ο Ιησούς θα βασιλεύσει σαν πραγματικός ανθρώπινος βασιλιάς του κόσμου. Η Ορθόδοξος Εκκλησία υποστηρίζει πως αυτά τα χίλια χρόνια είναι συμβολικά όπως κι η βασιλεία αυτού του χρονικού διαστήματος, όχι ακριβώς αριθμητική, κάτι το οποίο φαίνεται παρακάτω με την πρώτη ανάσταση. Από ότι λέει ο Ιωάννης, ο Σατανάς θα αφεθεί και πάλι ελεύθερος για την τελική μάχη του Αρμαγεδδών.

Η 1η ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Κ4Και είδα θρόνους και να κάθονται πάνω σε αυτούς όσοι βασανίσθηκαν και πελεκήθηκαν για την μαρτυρία του Ιησού και για τον λόγο του Θεού και οι οποίοι δεν προσκύνησαν το θηρίο ούτε την εικόνα αυτού και δεν έλαβαν το χάραγμα στα κεφάλια τους ούτε στα χέρια τους. Αυτοί έζησαν και βασίλεψαν με τον Χριστό για χίλια έτη 5 οι υπόλοιποι νεκροί δεν έζησαν μέχρι να περάσουν αυτά τα χίλια χρόνια. Αυτό το διάστημα είναι η 1η Ανάστασης.

Κ6 Μακάριος και άγιος αυτός που θα λάβει μέρος στην πρώτη Ανάσταση. Πάνω σε αυτούς της πρώτης Ανάστασης δεν έχει δύναμη ο δεύτερος θάνατος αλλά αυτοί θα είναι ιερείς του Θεού και του Χριστού και θα βασιλέψουν μαζί του για χίλια χρόνια.

Πολύ σημαντικό βάρος δίνει εδώ ο Ιωάννης στο να εξηγήσει, ότι όποιος δεν φέρει το «χάραγμα του Θηρίου» θα πάρει μέρος στην πρώτη ανάσταση των νεκρών και στην πρώτη βασιλεία του Χριστού για «χίλια» χρόνια.

ΤΟ ΛΥΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

Κ7 και όταν περάσουν τα χίλια χρόνια θα λυθεί ο Σατανάς από την φυλακή του και θα πλανεύση τα έθνη στις τέσσερις γωνιές της γης, τον Γώγ και τον Μαγώγ και θα τους πάρει σε πόλεμο και ο αριθμός τους θα είναι όση και η άμμος της θάλασσας.

Κ9 και ανέβηκαν τα στρατεύματά τους από όλα τα πλάτη της γης και περικύκλωσαν τους ’γιους και την πόλη την αγαπημένη. Και τότε κατέβηκε φωτιά από τον Ουρανό και τους κατέφαγε 10 και ο διάβολος που τους πλάνεψε βλήθηκε στη λίμνη της φωτιάς και του θείου όπου είχαν ριχθεί ο ψευδοπροφήτης και το θηρίο και βασανίζονταν μέρες και νύχτες και εις τους αιώνες των αιώνων.

Μετά τα χίλια χρόνια της βασιλείας του Χριστού θα επιτραπεί στον Σατανά να λυθεί από τα δεσμά του και να παρακινήσει τους βασιλιάδες της γης με τα στρατεύματά τους να περικυκλώσουν τους ’γιους και την αγαπημένη πόλη (κατά πάσα πιθανότητα εννοεί την Ιερουσαλήμ). Όμως η ήττα του Σατανά και των οπαδών του θα είναι αστραπιαία. Η ποινή που θα επιβάλλουν οι ίδιοι στους εαυτούς τους είναι ο βασανισμός (άρνηση Θεού) εις τους αιώνες των αιώνων.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Κ11 και είδα θρόνο άσπρο αστραφτερό και πάνω σε αυτόν κάθονταν ένας μπροστά στον οποίο χάθηκε η γη και ο ουρανός. 12 Και είδα τους νεκρούς, τους μικρούς και τους μεγάλους, να βρίσκονται μπροστά από τον θρόνο, και βιβλία ανοίχθηκαν. Κι άλλο βιβλίο ανοίχθηκε που ονομάζεται «βιβλίο της ζωής», και κρίθηκαν οι πεθαμένοι ανάλογα με τις πράξεις τους που ήταν γραμμένες στο βιβλίο. 13 Και έδωσε η θάλασσα τους νεκρούς που είχαν πνιγεί σε αυτήν και έδωσαν τους νεκρούς τους ο θάνατος και ο ’δης. 14 Κατόπιν αυτοί οι δύο ρίχθηκαν στην πύρινη λίμνη. Αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος. 15 Στην πύρινη λίμνη ρίχθηκαν όλοι όσοι δεν βρέθηκαν γραμμένοι στο βιβλίο της ζωής.

Η κρίσης των νεκρών ανάλογα με τις πράξεις τους είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη. Σημασία έχει εδώ να προσέξουμε την έννοια δεύτερος θάνατος. Αυτός ο δεύτερος θάνατος είναι και ο χειρότερος γιατί θα είναι αιώνιος. Ο πρώτος θάνατος είναι πρόσκαιρος και άρα ασήμαντος. Στην ζωή μας πρέπει να εργαζόμαστε για να αποφύγουμε τον δεύτερο θάνατο ή αλλιώς την μη συμμετοχή μας στην βασιλεία του Θεού.

ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ

ΚΑ1 Και είδα καινούργιο ουρανό και καινούργια γη και η πρώτη γη και ο πρώτος ουρανός έφυγαν. Και η θάλασσα δεν υπήρχε πλέον. 2 Και είδα την νέα Ιερουσαλήμ να κατεβαίνει από τον ουρανό ετοιμασμένη από τον Θεό σαν στολισμένη νύφη. 3 Τότε ακούστηκε φωνή δυνατή από τον ουρανό να λέει: «αυτή είναι η σκηνή του Θεού με τους ανθρώπους και μαζί με αυτούς θα μένει και ο θεός. Και αυτοί θα είναι ο λαός του και ο Θεός θα είναι ο Θεός τους.4 Και θα εξαλείψει από αυτούς Ο Θεός όλα τα δάκρυά τους, θάνατος δεν θα υπάρχει, ούτε πένθος, ούτε κραυγές, ούτε και ο πόνος. Όλες οι δυστυχίες πέρασαν οριστικά».

Θα συντελεσθεί μια αλλαγή του φυσικού κόσμου, ο οποίος θα είναι αρκετά διαφορετικός από ότι είναι σήμερα. Η μεγαλειώδης φωνή από τον ουρανό μας διαβεβαιώνει ότι όλα τα βάσανα κι οι δυστυχίες των ανθρώπων θα τελειώσουν οριστικά και όλοι θα ζουν αιώνια, εφόσον δεν θα υπάρχει πλέον ο θάνατος.

KA5 Και είπε αυτός που κάθονταν στον θρόνο: «και να, τα έφτιαξα όλα καινούργια». Και μου είπε: «γράψε ότι αυτά τα λόγια είναι αξιόπιστα και αληθινά. 6 Και μου είπε ακόμη: «Ολοκληρώθηκε… εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος, εγώ θα δώσω σε αυτόν που διψάει να πιει από την πηγή της ζωής δωρεάν. 7 Ο νικητής θα αποκτήσει αυτά τα αγαθά και εγώ θα είμαι ο Θεός του και αυτός θα είναι ο υιός μου. 8 Τους δε άπιστους και τους ακάθαρτους, τους δολοφόνους και τους πόρνους και ειδωλολάτρες και όλους τους ψεύτες θα τους ρίψω στην καιγόμενη με φωτιά και θείο λίμνη, και αυτός θα είναι ο δεύτερος θάνατος.»

Η ΝΕΑ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ

KA9 Και ήρθε ένας από τους 7 αγγέλους που είχαν τις 7 φιάλες, τις γεμάτες από τις 7 πληγές, και μου είπε «έλα να σου δείξω τη νύφη του αρνιού». 10 Και με πήγε εν πνευματικά σε ένα μεγάλο και ψηλό βουνό. Και μου έδειξε την πόλη, την ’για Ιερουσαλήμ που κατέβαινε από τον ουρανό 11 έχοντας την δόξα του Θεού. 12 Ήταν πάρα πολύ φωτεινή και περιβάλλονταν από μεγάλο τείχος, με δώδεκα πύλες που ήταν άγγελοι και πάνω τους ήταν γραμμένα ονόματα. Τα ονόματα αυτών ήταν οι δώδεκα φυλές του Ισραήλ. 13 Ανατολικά του τείχους υπήρχαν 3 πύλες. Το ίδιο δυτικά, βόρεια και νότια. Και το τείχος της πόλης είχε 12 θεμέλιους λίθους και πάνω σε αυτούς ήταν τα δώδεκα ονόματα των αποστόλων του Χριστού-Αρνίου.

ΚΑ15 Και ο άγγελος που ήταν μαζί μου είχε ένα χρυσό καλάμι μαζί του για να μετρήσει την πόλη. 16 Και η πόλη ήταν τετράγωνη και το μήκος της είναι όσο το πλάτος της. Και το μήκος της πόλης είναι 12 χιλιάδες. Το μήκος και το πλάτος και το ύψος της είναι το ίδιο.

ΚΑ22 Και δεν είδα ναό σε αυτήν την πόλη. Ο Θεός ο Παντοκράτωρ και το Αρνί (Ιησούς) είναι ο ναός της. 23 Η πόλη δεν χρειάζεται ούτε τον ήλιο ούτε το φεγγάρι για να φαίνεται. Η δόξα του Θεού την φωτίζει. 24 Και τα κράτη και οι βασιλιάδες τους θα περπατήσουν και θα ζήσουν στην πόλη φωτισμένοι από το θείο φως της.

ΚΑ25 Και οι πόρτες αυτής της πόλης δεν θα κλείσουν ποτέ 27 Και δεν θα μπει σε αυτήν κανένας άνθρωπος «ποιόν βδέλυγμα και ψεύδος» και που δεν είναι γραμμένος στο βιβλίο της ζωής. [www.apologitis.com]


Μαθητεία Γνώσης & Επιστήμης 
Θεολογία, Επιστήμη, Λογοτεχνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.